En in de koffie scquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die zit vooral vaak in GRTD
Niet zoveel zoepe. Of anders na het zoepe een kapsalon wegnaaien.quote:
Dat is wel het planquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie gaat hier serieus de hele nacht doorbrengen met de marathon?
hmm ik kijk wat ik kan doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben om 00:00 sowieso thuis. Dan ga ik zeker even luisteren, 1:15 in slaap vallen is het plan en dan de volgende ochtend 7:00 wakker worden en de laatste 3 uur luisterenquote:
Ik!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar gaat een pakkie peuken doorheen in de nacht. Of niet dan?quote:
Nee. Wel een flesje wodka en heel veel chocola en chips. En maximaal vijf sigaretten om mijn prachtige stem te sparen. Je weet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:55 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Daar gaat een pakkie peuken doorheen in de nacht. Of niet dan?
Heb je er zin in?quote:
Zeker!quote:
Komt helemaal goed johquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:59 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Zeker!Hoop dat het wel een beetje vol te houden is, maar denk dat het gaat lukken!
quote:
Ik ga spullen verhuizenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:02 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik ga nog even wakker worden. In ieder geval tot vanavond dan!
![]()
Verzoekjensmachinen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:04 schreef sharr het volgende:
wie draait er nu? Ik wil wel op t rooster kijken alleen die kan ik niet openen op mijn telefoon.
quote:De politie van Oakland Park, in de Amerikaanse staat Florida, heeft vrijdag een waarschijnlijk bijzonder klein geschapen man opgepakt. Tomas Bautista heeft namelijk de chihuahua van zijn kamergenoot verkracht.
De kamergenoot van de veertigjarige man ontdekte zijn hondje, genaamd Mimi, bloedend in de achtertuin. Bautista lag ernaast, buiten westen en met zijn broek op de enkels.
Mimi is overgebracht naar de dierenarts. De man die het beestje een beurt heeft gegeven, is opgepakt wegens dierenmishandeling. Bautista, met een lengte van anderhalve meter en een gewicht van 70 kilo niet een van de grootsten, blijft voorlopig vastzitten.
failquote:
Van mijn buurvrouw mag je een chihuahua geen rat noemen. Dat is namelijk een volwaardige hond!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:15 schreef sharr het volgende:
[..]
fail
Ik vraag me af hoe hij buiten westen is geraakt en hoe klein zijn ding wel niet is als het in een rat past
Ga je stoppen met roken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:18 schreef sharr het volgende:
Ik ga er toch maar uit, even naar de supermarkt en nieuwe pillen halen. Fijne dag en tot vanavond. Of vanmiddag, dat ligt aan mijn verslaving![]()
zulke beesten zijn evenveel hond als ik benquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van mijn buurvrouw mag je een chihuahua geen rat noemen. Dat is namelijk een volwaardige hond!!_!!
Maar idd hoe past dat in hemelsnaam
Op straat jeweet.quote:
*steekt vinger op*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie heeft de rick roll aangevraagd?
Ik dacht, ik doe het een keer niet
neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:37 schreef Ragboer het volgende:
Paul fietst met zijn bek open. Wisten jullie dat?
MEAUNEAU !quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:39 schreef Monopoly het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN LIEVE LUISTERAARS
Monooooquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:39 schreef Monopoly het volgende:
GOEEEEEEEEEEEEEEDEMORGEN LIEVE LUISTERAARS
Ik neem in ieder geval niets mee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef Ragboer het volgende:
[..]
MEAUNEAU !Ga je nog pillen slikken in Duitsland of neem je dat risico niet?
ik zeg als hij afgelopen is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Thanks for saying, dan wacht ik even met intunen
Waarover?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:48 schreef sharr het volgende:
Hele nacht nachtmerries gehad, ben nog steeds dood moe nu
Weet ik niet eens meer, iets met vroeger ofzo, maar ik schrok de héle fucking tijd wakker omdat ik verkeerd ademhaalde, echt om de zoveel minuten. Bloedirritant.quote:
Godzoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer, iets met vroeger ofzo, maar ik schrok de héle fucking tijd wakker omdat ik verkeerd ademhaalde, echt om de zoveel minuten. Bloedirritant.
Maar, de marathon ga ik gewoon volhouden
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Omdat Paul op een hond lijkt. Hij fietst met zijn bek open.
Hij staat keihardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:53 schreef Monopoly het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Monopoly
Bericht:
Omdat geil
Zekersquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Er zit hier echt een dondersgeile kick in
Een stijve piemel.quote:
vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef sharr het volgende:
Verandert het steeds hoeveel requests je kunt doen per zoveel minuten?
Ik hoorde gisteren op de tv dat voetbal een homosport was!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:58 schreef Monopoly het volgende:
En FC Zwolle gaat gewoon kampioen worden dit seizoen
[ afbeelding ]
Ik ben geen watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:55 schreef sharr het volgende:
Wat heeft Destiny's Child aangevraagd?
Jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef sharr het volgende:
Verandert het steeds hoeveel requests je kunt doen per zoveel minuten?
Huh?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Monopoly het volgende:
Sharr, neuk je mee met mij en huppel ?
Doe de groetjes van mij aan je opa.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef sharr het volgende:
Ik ga even hoi zeggen tegen mijn opa, waarschuw me als mijn verzoekje komt, ik wil weten hoe het klinkt
Wat een leuk aanbod..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Monopoly het volgende:
Sharr, neuk je mee met mij en huppel ?
Now that you're out of my life I'm so much betterquote:
"Hey opa, de groetjes van ragboer."quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doe de groetjes van mij aan je opa.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef sharr het volgende:
[..]
"Hey opa, de groetjes van ragboer."
hmm..
Hey, ook toepasselijk hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Now that you're out of my life I'm so much better
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef sharr het volgende:
[..]
"Hey opa, de groetjes van ragboer."
hmm..
Jij bent gewoon een bazin en zijn aandacht niet waardquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Hey, ook toepasselijk hier.![]()
![]()
Nee, wel. I'm a survivor
Medestijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef trolololo het volgende:
Hoi.
Hele dag werken.
Ik ben er dus niet.mis jullie
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef trolololo het volgende:
Hoi.
Hele dag werken.
Ik ben er dus niet.mis jullie
En ik dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een bazin en zijn aandacht niet waard
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij bent episch, omdat jij grote tieten hebt
Sterkte ermee!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ga vandaag al zo goed als over he mono
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:07 schreef Ragboer het volgende:
Hakkûh met sharr. Sharr is een gabberwijffie!!!
Die laat ik heus niet achter bij hemquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sterkte ermee!!
Gaat Huppelkind ook gelijk mee?
Ben ik net druk met een verzoekje voor jou aan te vragenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef Monopoly het volgende:
Als Neophyte zo is geweest ga ik VirtualDJ weer aanslingeren.
Ik moet nog een mix maken voor in de auto naar Duitsland vanavond!
Daarom...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die laat ik heus niet achter bij hem![]()
Al kan ik dat misschien beter wel doen aangezien ik nog niks in huis heb aan vloer, meubels, apparatuur (koelkast, gasfornuis)![]()
Nah hij gaat maar in zn eigen schuldgevoel zitten.quote:
Tuurlijk redden jullie het welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah hij gaat maar in zn eigen schuldgevoel zitten.
Mijn zoon en ik redden ons wel!
Ik zie nu pas dat je Herman Berkien ge-quote hebt in je sigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:13 schreef Ragboer het volgende:
Blik pils erbij, Frank van Etten hard door je speakers. Zo hoor je elke ochtend wakker te worden. Wat is fijn om in een volkswijk te zijn
Baas héquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat je Herman Berkien ge-quote hebt in je sig
Truequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef sharr het volgende:
There ain't no party like a alcoholic party
Zullen we vanavond samen drinken en roken tijdens de marathon?quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zullen we vanavond samen drinken en roken tijdens de marathon?
Nee, ik kijk op zijn schermquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:29 schreef sharr het volgende:
Broertje van Pizzalucht? Lees je ook mee?
Goeien welquote:
Hee koeliejoeliekastquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]goed nummer, 3 steps ahead is altijd goed
Effe wakker worden hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee koeliejoeliekast
Al zin in vanavond?
ALLEMAAL HARDSTYLE AANVRAGEN NU!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Effe wakker worden hoor![]()
Alles vandaag super russsstig aan
Slaapt lekker hé. Na zo een massage...quote:
Je ochtendsigaretje zeker...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:36 schreef sharr het volgende:
Ik ga me even opmaken en dan mijn dagritueel doen. Später schatjes.
Het zal me aan me reet roestenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb jou al goedemorgen gewenst in KSC
Ik heb er al een dag op zitten johquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Slaapt lekker hé. Na zo een massage...
Echt waar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zal me aan me reet roesten
[..]
Ik heb er al een dag op zitten joh![]()
Ja, er was toch iets mis met de mp3. Is nu voor altijd gefixtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef Ragboer het volgende:
Koelkast, je bent mijn held. Ik heb de Woonboot weer af kunnen spelen.
Een ayran alstublieft.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:38 schreef Monopoly het volgende:
Of soppen terwijl je aan mijn billetjes denkt ?
Ja neemt niet weg dat het een kutnummer isquote:
Jij gaat mij met de seconde meer irriterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan maar Tiesto - Suburban train van 10 minuten aangevraagd
Dank u, ben net wakker en meteen weer aan het produceren geslagen, ik wil volgende keer eigen muziek erdoor doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Een goedenmorgen. Pat je set was heerlijk
Ja, ik.quote:
Tuurlijk, wordt je er druk of rustig van?quote:
ik hoop rustigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk, wordt je er druk of rustig van?
Mmm, iets te heftigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef Viro het volgende:
[..]
popje![]()
![]()
Lekkere muziek om mee wakker te worden
De volgende twee verzoekjes zijn: Gianluca Motta feat. Molly, Metallicaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
Beter 100 minuten Tiësto dan 5 minuten Metallica
Nee, het was onze vooroordeelontkrachtende buurtnegerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De volgende twee verzoekjes zijn: Gianluca Motta feat. Molly, Metallica
Ik was het niet!!
Tiësto vind ik ook primaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef djkoelkast het volgende:
Beter 100 minuten Tiësto dan 5 minuten Metallica
Beter dan lady gagaquote:
Ik moet mezelf blijven bewijzenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het was onze vooroordeelontkrachtende buurtneger
Huppelllquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De volgende twee verzoekjes zijn: Gianluca Motta feat. Molly, Metallica
Ik was het niet!!
2 jaar geleden, was niet te vretenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst naar de KFC geweest?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
qopquaas er af geschrobt? Een goede morgen!
Wat zei ik je! Weer een vooroordeel ontkracht. Nog even en ik ga je adopterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Viro het volgende:
[..]
2 jaar geleden, was niet te vreten
Bezem is straattaal voor hoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wanneer ben je voor het laatst naar de KFC geweest?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bezem is straattaal voor hoerSpreek je dat dan ook uit als bee-zem ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bezem is straattaal voor hoerBezemsoep klinkt anders voor geen meter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoerensoep![]()
Ja, ik moet er nog even over nadenkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Neroje het volgende:
Meneer koelkast, heeft u mijn DM gezien?
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spreek je dat dan ook uit als bee-zem ?
Hmm dan moet ik stoppen met het volgen van Bleach, Naruto, One Piece, Castle, Chuck, Dexter, Fringe en Top Gear. Laatste programma ga ik never nooit stoppen met volgen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat zei ik je! Weer een vooroordeel ontkracht. Nog even en ik ga je adopteren
donequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef quaas het volgende:
Argh, ik ben de verzoekjes pagina kwijt. Kan iemand me die DM-en?
Je mag alles volgen, ik kijk alleen niet meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik stoppen met het volgen van Bleach, Naruto, One Piece, Castle, Chuck, Dexter, Fringe en Top Gear. Laatste programma ga ik never nooit stoppen met volgen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, het was onze vooroordeelontkrachtende buurtneger
oh oke, zijn de papieren al in orde ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag alles volgen, ik kijk alleen niet mee
Je mening over watermeloen aubquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef Viro het volgende:
[..]
2 jaar geleden, was niet te vreten
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je mening over watermeloen aub
Alleen te vreten na een nachtje in de koelkast met alcoholquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viro is een neger.quote:
Eerst nog wat meer vooroordelen busten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:05 schreef Viro het volgende:
[..]
oh oke, zijn de papieren al in orde ?
Lekker, als hij lekker sappig isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viro is geen neger.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Viro is een neger.
Zegt ie. We geloven hem niet. KFC is vies, metallica is goed. Dat klopt toch niet man, klopt niet
En als het personeel dan roept: MN KIP WAT DOE JE!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst nog wat meer vooroordelen busten.
Hey, ik ruik een tv programma:
De Vooroordeelbusters![]()
Item 1: Negers gaan altijd naar KFC
Dan laten we jou naar KFC gaan en het eten uitspugen en dat je op je uitgespuugde eten gaat stampen om vervolgens helemaal over je toeren de mayopot over de grond te drapperen en daar in gaan spartelen, waarbij alle andere negers je raar aankijken.
Ik film/regisseer wel. Het wordt een hit
Kan je ook een French Inhale doen, net als mijn UI?quote:
Hij gaat echt heen EINZ zeggen, hooguit HEINZ.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als het personeel dan roept: MN KIP WAT DOE JE!!
Zegt Viro: Ik heb er toch voor betaald EINZ!!!1!!!ROFLCOPTER
Met keiharde metal eronder eh.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan laten we jou naar KFC gaan en het eten uitspugen en dat je op je uitgespuugde eten gaat stampen om vervolgens helemaal over je toeren de mayopot over de grond te drapperen en daar in gaan spartelen, waarbij alle andere negers je raar aankijken.
En zelf een column maken over de verloedering van de Nederlandse taal...quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op negers. In roomsaus.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op negers. In roomsaus.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg doen, vind het zelfs een puik ideequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En als het personeel dan roept: MN KIP WAT DOE JE!!
Zegt Viro: Ik heb er toch voor betaald EINZ!!!1!!!ROFLCOPTER
Ik kan EINZ heul wel uitspreken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij gaat echt heen EINZ zeggen, hooguit HEINZ.
Nee tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Toen ik nog een mini Mono was, zag ik in het zwembad voor het eerst een neger.
Ik liep op die beste man af, en vroeg of God hem was vergeten in te kleuren onder zijn handen en voeten
Hij kon er hard om lachen
hahahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Ik liep op die beste man af, en vroeg of God hem was vergeten in te kleuren onder zijn handen en voeten
Goeien muziekjen nu welquote:
Toen ik voor het eerst een negerinnetje zag, was op het strand, zat ik haar aan te staren en vroeg "heeft je moeder dat gedaan?"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef Monopoly het volgende:
Hij kon niet slapen, hij liep de verpleegsters lastig te vallenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Viro hoe was je pa zn eerste nacht in het ziekenhuis?
En daarna mishandeld, waardoor je DJkoelkast werd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst een negerinnetje zag, was op het strand, zat ik haar aan te staren en vroeg "heeft je moeder dat gedaan?"
Mijn moeder heeft me met het schaamrood op de kaken weer meegenomen.
Ghehe verpleegsters pesten is leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Hij kon niet slapen, hij liep de verpleegsters lastig te vallen
En hij moest gewoon blijven liggen
Nu weet ik waarom hij bang is om buiten te komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef quaas het volgende:
[..]
En daarna mishandeld, waardoor je DJkoelkast werd.
Half punt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen te vreten na een nachtje in de koelkast met alcohol
Zo, weer een mysterie opgelost. Kijk de volgende keer weer naar, Mysterieoplosseraars.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom hij bang is om buiten te komen
Ik denk die ajacied...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:18 schreef Viro het volgende:
Wie in neukende godsnaam heeft Lady GaGa aangevraagd ?
Jij geef maar toequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:18 schreef Viro het volgende:
Wie in neukende godsnaam heeft Lady GaGa aangevraagd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |