Morge Barretjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
Goedemorgen lieve kijkbuiskindertjes
heeerlijk geslapenal heb ik nog wel een droge bek van de baileys
vandaag eens grote schoonmaak houden in huis denk ik
er staat al een roosvicee sinaasappel/kiwi pak naast mequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Barretje![]()
Dan ga je even wat drinken en dan ben je daar ook vanaf
Ik ken hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
er staat al een roosvicee sinaasappel/kiwi pak naast me
Hey DMquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker... ik heb zelfs de lift naar boven gepakt.
ik pak altijd de lift naar bovenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker... ik heb zelfs de lift naar boven gepakt.
goede morgen GF!quote:
barretjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goede morgen GF!
lekker geslapen met de 5 dames?
trevquote:
flesquote:
Meestal loop ik die twee trappen wel. Maar mijn ene boodschappentas pakte behoorlijk zwaar uit, ondanks dat ik het gewicht probeerde te verdelen en die schouderpijn van vanochtend zit nu in mijn bovenarmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik pak altijd de lift naar boven
en vaak ook naar beneden![]()
mja ik woon op de 6e etagequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meestal loop ik die twee trappen wel. Maar mijn ene boodschappentas pakte behoorlijk zwaar uit, ondanks dat ik het gewicht probeerde te verdelen en die schouderpijn van vanochtend zit nu in mijn bovenarm.
Is wel beter ja en ik ben meestal met de trap ook snellerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mja ik woon op de 6e etage.. dus dat is net even verder.. maar als BarMan weer eens hijgend binnen komt lopen denk ik wel eens : " ik moet eigenlijk ook gewoon met de trap
"
never mindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |