Nou, die mensen zijn dan gewoon niet goed in hun hoofdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er zijn altijd wel mensen die je haten enzo. Hoi GSK
ieder zijn mening stuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, die mensen zijn dan gewoon niet goed in hun hoofd
Ik zeg TBS
Nee, mensen die jou niet lief vinden zijn eigenlijk helemaal geen mensenquote:
ik vind ook niet iedereen lief hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, mensen die jou niet lief vinden zijn eigenlijk helemaal geen mensen![]()
Jij mag dat vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind ook niet iedereen lief hoor
Lijkt me welquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
CC en Stuart
Och och de keus is zo moeilijk.
Als hier iedereen toch zo moeilijk doet, en het probleem de verkeerde richting induwt kan ik misschien net zo goed in mijn oude omgeving gaan wonen ipv 230 km verder op..
damnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
CC en Stuart
Och och de keus is zo moeilijk.
Als hier iedereen toch zo moeilijk doet, en het probleem de verkeerde richting induwt kan ik misschien net zo goed in mijn oude omgeving gaan wonen ipv 230 km verder op..
Hoe bedoel je dit ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
damnschrijf ze een brief
Dat je in je oude omgeving blijft danquote:
Oke, ja de keus word als maar moeilijker.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat je in je oude omgeving blijft dan
Je moet natuurlijk zelf wel gelukkig zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oke, ja de keus word als maar moeilijker.
de duwers van het probleem een brief schrijven en ze vriendelijk verzoeken niet overal zo'n dramascene van te makenquote:
Op dit moment ben ik dat half.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk zelf wel gelukkig zijn
Bedoel je dat ik er een drama van maakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de duwers van het probleem een brief schrijven en ze vriendelijk verzoeken niet overal zo'n dramascene van te maken
nee diegene die op jou loopt te mekkerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik dat half.
[..]
Bedoel je dat ik er een drama van maak?
Ja heb er ook eens over nagedacht om hem te mailen dan weet hij ook even hoe het voor mij voeltquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee diegene die op jou loopt te mekkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |