Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$ Beach schreef het volgende: RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed.. Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef aight1 het volgende: Noem eens een tof nummer van dat album, dan ga ik luisteren
''Lotus Flower'' & ''Little By Little''
Eigenlijk alles.
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$ Beach schreef het volgende: RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed.. Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende: Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen. Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.