De presentatie van ene Romeo laat nog wat te wensen over, hij valt vaak in herhaling en maakt op mij niet altijd even veel de indruk echt verstand te hebben van wat hij aankondigd maar okay t gaat om de ROCKMUZIEK! natuurlijk
Ook was er vandaag de nieuwe clip van Incubus, ook een van mijn favoriete bandjes, al sinds 1997. Tja, en dan Brandon he.. ik kan beter naar B&H vertrekken als ik daarover ga beginnen....
Hun nieuwe single 'Are you in' is het vrolijkst van de cd, en de clip is dan ook navenant. Vrolijk, commercieel (onvermijdelijk) en een parodie op r&b clips met schaarsgeklede vrouwen. Mijn droompje viel wel een beetje in duigen toen Brandon een van de meiden zoende.. maar ook de wat sullige gitariste met zo'n vrouwetje.. meesterlijk!
Maar omdat rockzone verhuist is naar Mtv is er tegenwoordig geen wet & wild meer waar wat interesanter bands kwamen dus muziek op de tv is voor mij een beetje
quote:ja inderdaad , zoals bij de clip van Ill Niņo. "hun eerste single , what comes around." als ie een beetje verstand er van heeft zou ie weten dat het hun 2de single was maarja.
Op maandag 10 juni 2002 23:21 schreef Machiel het volgende:
De presentatie van ene Romeo laat nog wat te wensen over, hij valt vaak in herhaling en maakt op mij niet altijd even veel de indruk echt verstand te hebben van wat hij aankondigd maar okay t gaat om de ROCKMUZIEK! natuurlijk
quote:En wat een kluns die Romeo;
Op dinsdag 11 juni 2002 00:14 schreef MetalMaupio het volgende:
WHHAAA en een interview met de meiden van kittie op ozzfestik heb ze afgelopen mei in de effenaar gezien in eindhoven en het klonk weer lekker bruut.
Laat ze voortaan iemand naar zon festival gaan die er wel verstand van heeft...
Net als dat ze bij TMF Jeroen Post op gabberfeesten neer gingen zetten, sloeg ook al helemaal nergens op.
quote:zijn er dan mensen bij mtv die het beter kunnen(dan bedoel ik niet dat hij het zo goed dat maar volgens mij doet iedereen het even slecht daar)
Op dinsdag 11 juni 2002 18:14 schreef Metamorphozis het volgende:[..]
En wat een kluns die Romeo;
"ja ik stond naar jullie concert te kijken en ik vroeg me af; hoe oud zijn die meiden in godsnaam?"
Meiden van Kittie;old enough
zucht..
Laat ze voortaan iemand naar zon festival gaan die er wel verstand van heeft...
Net als dat ze bij TMF Jeroen Post op gabberfeesten neer gingen zetten, sloeg ook al helemaal nergens op.
hmm mischien een nieuwe baan voor mij??
kan ik ook kittie interviewen HAHA
quote:Nee, Daphne vond ik het hiervoor heel erg goed doen. Bijvoorbeeld toen zij op Lowlands Mike Patton interviewde wist ze echt waar ze over praatte.
Op dinsdag 11 juni 2002 21:27 schreef MetalMaupio het volgende:[..]
zijn er dan mensen bij mtv die het beter kunnen(dan bedoel ik niet dat hij het zo goed dat maar volgens mij doet iedereen het even slecht daar)
Heer Romeo neemt niet de moeite om de namen goed uit te spreken, al herhaaldelijk heb ik hem vreselijk zien blunderen. Laat die man bij zijn r&b dingetje blijven, dat kon hij prima. En geef eens iemand anders een kans...
quote:Volgens mij zelfs al hun derde als ik de tel goed heb bijgehouden, maar goed. Ik ben ook geen Ill Niņo fan.
Op dinsdag 11 juni 2002 14:00 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
ja inderdaad , zoals bij de clip van Ill Niņo. "hun eerste single , what comes around." als ie een beetje verstand er van heeft zou ie weten dat het hun 2de single was maarja.
quote:Ach, in de tijd van MTV New wilde hij nog wel eens tijdens de presentatie een vinyltje van The Notwist of Plaid opzetten, of zo. Met (dat deel van) zijn smaak is volgens mij weinig mis... En ik denk ook dat ie wel verstand heeft van de "recensenten" rockbands als The Strokes, Black Rebel Motorcycle Club en My Vitriol. Dat ie zich niet zo verdiept in Kane neem ik hem echt niet zo kwalijk. En die Kittie blamage, ach ja... Kittie is toch weer een heel ander genre. Daar moet je hem ook niet heen sturen, maar wie van de VJ's wel dan?
Op maandag 10 juni 2002 23:21 schreef Machiel het volgende:
quote:God Save Us , en What Comes Around toch?
Op woensdag 12 juni 2002 18:21 schreef Grobbel het volgende:[..]
Volgens mij zelfs al hun derde als ik de tel goed heb bijgehouden, maar goed. Ik ben ook geen Ill Niņo fan.
quote:"If you still hate me"?
Op woensdag 12 juni 2002 19:36 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
God Save Us , en What Comes Around toch?
of vergeet ik er nou een...
<offtopic> EEN NIN FAN ! kom je zelden tegen =S helaas</offtopic>
quote:Hier op het forum zijn er anders aardig wat.
Op woensdag 12 juni 2002 21:16 schreef marla het volgende:
Op dinsdag 11 juni 2002 22:00 schreef FLIPNEUS het volgende:<offtopic> EEN NIN FAN ! kom je zelden tegen =S helaas</offtopic>
quote:Oh hij zal best wat van bepaalde bands afweten en leuk vinden anders deed hij het niet maar je zou mogen verwachten dat hij zich vantevoren ook verdiept in de bands die hem wat minder boeien en die niet zo bekend zijn. Maargoed misschien oordeel ik te snel hoor
Op woensdag 12 juni 2002 18:25 schreef Grobbel het volgende:
En ik denk ook dat ie wel verstand heeft van de "recensenten" rockbands als The Strokes, Black Rebel Motorcycle Club en My Vitriol. Dat ie zich niet zo verdiept in Kane neem ik hem echt niet zo kwalijk. En die Kittie blamage, ach ja... Kittie is toch weer een heel ander genre. Daar moet je hem ook niet heen sturen, maar wie van de VJ's wel dan?
Wat minder is dat is dat Di-rect uit het niets op een komt Hoe zou dat nou toch komen he
Best grappig maar rock? Hell no! Sja 13 in een dozijn rock
Neem dan de nieuwe single van Muse das pas ROCK EN ROLL!!!
Iemand al door wat nou toch het mailadres is om te kunnen stemmen? Hij zegt het steeds maar tussen neus en sikje door mis t steeds
quote:*opgenomen heeft*
Op maandag 17 juni 2002 23:27 schreef Komakie het volgende:
Half uurtje Puddle of Mudd begint zo
niet eens out of my head
heb je die romeo wel eens puddle of mudd horen zeggen?
Pahddle of maaahd lol
quote:hehe die gast is zooooooooooo fout
Op dinsdag 18 juni 2002 12:36 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
*opgenomen heeft*
niet eens out of my head
heb je die romeo wel eens puddle of mudd horen zeggen?
Pahddle of maaahd lol
Echt een domme actie dat hij dat programma presenteerd.
En dat half uurtje kwam neer op 20min en reclame ertussendoor.
Dat is echt zo klote aan de TV. Ze zenden dat soort dingen nooit volledig uit.
Ik was erbij in Solden dit jaar (geen idee dat die MTV party daar zou zijn maar was wel geinig je wordt er alleen wel de hele week mee doodgegooid)
Ze hebben het hele album zo'n beetje wel gespeeld maar er worden maar een paar nummers uitgezonden
quote:ja , ik ben zelf heengeweest in de Melkweg , speelden gewoon het hele album. maar ik had ook niet verwacht van mtv dat ze een heel concert zouden doen maarja. ik ben allang blij dat er tenminste iets op komt
Op dinsdag 18 juni 2002 18:26 schreef Komakie het volgende:[..]
hehe die gast is zooooooooooo fout
Echt een domme actie dat hij dat programma presenteerd.
En dat half uurtje kwam neer op 20min en reclame ertussendoor.
Dat is echt zo klote aan de TV. Ze zenden dat soort dingen nooit volledig uit.
Ik was erbij in Solden dit jaar (geen idee dat die MTV party daar zou zijn maar was wel geinig je wordt er alleen wel de hele week mee doodgegooid)Ze hebben het hele album zo'n beetje wel gespeeld maar er worden maar een paar nummers uitgezonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |