Wat wil je hebben dan...?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
Ptvr.Gooi eens wat drank daar naar binnen ofzo. Wat een dooie boel voor de vrijdagavond.
Doe morgen maar, op tijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
Ptvr.Gooi eens wat drank daar naar binnen ofzo. Wat een dooie boel voor de vrijdagavond.
Feestje ofzo. Anders Twister met drank opquote:
Kleding wissel en dan zegt Joanne ga je je alweer omkleden tegen Cynthiaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
is het weer tijd voor een kledingwissel, of gaat ze naar bed?
ja idd doe dan niks ofzo maareen beetje dweilen is fukkingtriest.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Feestje ofzo. Anders Twister met drank opmaar dit is toch niet te doen voor de vrijdagavond. Staat er gewoon een te dweilen
Ja goed plan, heb ik vandaag nog niet gedaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
ik dweil ook altijd op vrijdagavond, liefst na 23.00 uur
pak je dweil nu en succes. Alles beter nu denk ik dan je tijd hier te verspanderenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
ik dweil ook altijd op vrijdagavond, liefst na 23.00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |