Met het haar van Gerard.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die speelt even voor Dweilmachine.
neeeeeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsss, jij komt zeker nooit in de keuken..
Nee daar krijg je de boel mee schoonquote:
sophia kan iets wat gerard niet kan! zelf gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerard kan ook je geheim voelen..
En waarschijnlijk ook de tijd stilzetten en over water lopen.
Want is er nou iets wat onze Geer niet kan?!
.
hij gaat zijn haren wassen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard gaat iets doen wat de bewoners trots op hem maakt, waardoor zijn aanzien zal groeien.
Oh zo eentje moet ik ook nog aanschaffen. Tot die tijd gebruik ik mijn oven als opslagruimte.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neeeeeeDaar heb ik een man voor
![]()
Nou... wat zal er komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
gerard zijn aanzien gaat stijgen in het huis
Je bent in de war met thee denk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat je koffie moest bakken, maar dan zal ik het wel verkeerd doen
Gaat hij vrijwillig weg?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:56 schreef markvanrinsum het volgende:
gerard zijn aanzien gaat stijgen in het huis
Nog niet....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef markvanrinsum het volgende:
wanneer heeft gerard zijn haar gewassen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |