quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef Lutte het volgende:
Lekker het huis dweilen om tien voor tien.
Tsja zij kan het wetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
Er zijn geen goudvissen in de zee zegt Sharon
Ik zit er al klaar voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat klinkt als een film van Sofia.
Inderdaad, en die gaat de database in, met een eindtijd...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Ja, zal wel een random code wezen welke gegenereerd wordt als je smst. Helaas.
Hou overal rekening mee, geheime missies horen we niet op stream helaas.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Missie lijkt me vreemd, dan zou het een hint zijn naar het geheim van Laura en Guido ..
Wel vreemd dat ze er op komt.
En als het een missie is zal ze het toch niet zo letterlijk benoemen lijkt me? Het lijkt het me raar om met zo'n missie (als we het goed begrepen hebben), slechts een van de twee in te lichten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Hou overal rekening mee, geheime missies horen we niet op stream helaas.
ssssst ik vind het wel best zo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen
Maar ik mis Joanne een beetje
Nee, ze koken nu koffie. Nog veul moeilijker!quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen
Maar ik mis Joanne een beetje
weet ik veel,zo aandachtigkijk ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was dat niet weer een deelnemer? Soms doen ze de stem na...
ik dacht altijd dat je koffie moest bakken, maar dan zal ik het wel verkeerd doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ze koken nu koffie. Nog veul moeilijker!.
Zet de ijskast maar klaar!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, ze koken nu koffie. Nog veul moeilijker!.
Zet de ijskast maar klaar!
Haha, dat was al eerder zo, het leek net alsof de stem riep dat ze naar de bank moesten en iedereen bleef gewoon zitten, was het 1 van de bewoners.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
weet ik veel,zo aandachtigkijk ik nou ook weer niet
Tsss, jij komt zeker nooit in de keuken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat je koffie moest bakken, maar dan zal ik het wel verkeerd doen
Die speelt even voor Dweilmachine.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef amaranta het volgende:
ik heb DUIDELIJK Iets gemist.... waar is Joanne?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet niet... ik begon aan haar te wennen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |