"Linker hand op blauw"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Lekkere combi....Brrr, twister spelen met een ranzig mannetje.
Pardon?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Kvdw gesloten tot overmorgen....
Drank & Twister + Gerard = Glijplezierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
"Linker hand op blauw"
"uwhl Gerard je druipt over me heen"
Zouden ze kunnen doen ofzo, dat begreep ik eruit. Of het is een missiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Robbiedd het volgende:
Heeft Aafke het er nou over om een relatie te faken met Philip of iets dergelijks
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Roguee het volgende:
[..]
"Linker hand op blauw"
"uwhl Gerard je druipt over me heen met je vette haar"
Gerard kan ook je geheim voelen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Monsterig het volgende:
viberaties in het lichaam kan gerard waarnemen.
Missie lijkt me vreemd, dan zou het een hint zijn naar het geheim van Laura en Guido ..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zouden ze kunnen doen ofzo, dat begreep ik eruit. Of het is een missie
Ja, zal wel een random code wezen welke gegenereerd wordt als je smst. Helaas.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Er zit gewoon beveiliging in
Deze is niet te kraken hoor
Dat klinkt als een film van Sofia.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Drank & Twister + Gerard = Glijplezier
Hmm, zo langzamerhand allemaal verplichte stelletje invoeren oid?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zouden ze kunnen doen ofzo, dat begreep ik eruit. Of het is een missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |