het kan goed zijn dat die jongen gewoon een dubbelleven had, en achtte zichzelf "veilig" aangezien nooit iemand dat ontdekt heeft. Er zijn heel veel mensen die zo'n leven leiden hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies hoe het zat maar gisteren of eergisteren zei hij dat hij alles op internet goed afgeschermd had. Weet de exacte reden van die opmerking niet meer.
Dan bestel je bierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou echt kapot gaan in het huis met alleen maar wijn... Bier is ook wel eens lekker
Lol, ik zit te stangen, sorry.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb al 3x zitten zoekenIk weet zeker dat ik hem ooit opgeslagen had (vond hem
toen ook al heel erg leuk) zal morgen nog es op mijn externe schijf kijken
Die kans zit erin ja. Zeker gecombineerd met zijn naiviteitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het kan goed zijn dat die jongen gewoon een dubbelleven had, en achtte zichzelf "veilig" aangezien nooit iemand dat ontdekt heeft. Er zijn heel veel mensen die zo'n leven leiden hoor
Nee en ik vind het ook niet zo netjes om fotos/adressen enzo op Fok! te gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, ik zit te stangen, sorry.Als je hem vindt heel fijn maar het is geen halszaak oid.
kijk ernaar uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:41 schreef anniccck het volgende:
Sorry gniffie gaat vandaag niet meer lukken, ben niet zo op aan het letten
Maar je houd hem van me tegoed!
weet niet of ik dit gisteren al verteld had, maar onze "oude" directeur (hij is nu buitengeschopt) bleek 's middags als hij zei op afspraken te zijn, er andere activiteiten op nahield. Heeeeel toevallig is iemand binnen het bedrijf hier achter gekomen, had ook een foto van hem ontdekt, met andere naam etc. Weet je wat het is, als je iemand al langer kent, dan ga je niet op het internet zitten zoeken of je soms vuile was van die persoon kunt vinden, er is ook nog zoiets als vertrouwen. Daarbij zou het niet eens in mij op zijn gekomen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die kans zit erin ja. Zeker gecombineerd met zijn naiviteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |