NOMNOMNOMNOMNOMNOMNOMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
"Oude" tijden herlevenSR
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Againzender het volgende:
Gerard, Michiel, Henk en Rob, heerlijk !
Rob weet ook donders goed dat hij dat niet kan, zie vanmiddag met Andre van Duinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
Ik vind Rob's stem niet echt lijken
Shaun of the Dead kwijtraken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
godver, ik zit ff mijn dvd-bak door te bladeren en ik mis iig Shaun of the Dead en 3 of 5 Zevensprongdvd's
Zevensprong? Die oude jeugdserie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
godver, ik zit ff mijn dvd-bak door te bladeren en ik mis iig Shaun of the Dead en 3 of 5 Zevensprongdvd's
Dat was echt een bazenseriequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zevensprong? Die oude jeugdserie?
iddquote:
yep.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
zat elke week aan de buis gekluisterd!quote:
Dat was een aantal jaren terug nog op tv. Was echt leuk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb niet heul de serie gezien, boeken gelezen. Sowieso groot jeugdschrijfster imo.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat was echt een bazenserieboek
heb het sinds mn jeugd (toen het dus voor het eerst werd uitgezonden, ouwe lul) niet meer gezien. Misschien eens leuk om eens met onze kids te kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat was een aantal jaren terug nog op tv. Was echt leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |