Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor... had alleen nog geen tijd om zelf wat in elkaar te knutselen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en sirolf ook en herken je de kleuren ook op de site
DE BAAS is weer op 3FM!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Qunix het volgende:
JEUJ STENDERS MET APOLLO440![]()
AINT TALKING 'BOUT DU-Uh-UB!
ik had hem al een uur na de start online met JWplayer en vervolgen heeft iemand de rtmp links uit mijn site gehaaldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor... had alleen nog geen tijd om zelf wat in elkaar te knutselen.
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik had hem al een uur na de start online met JWplayer
Jongens geen ruzie maken hoor het is weekend vrede op aarde en god zij met uquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.
Niet zo op je teentjes getrapt doen.
gedoe vind ik dat! moet verdorie een koffietafel regelen en wat voor kist wil ik en welke muziek. nee, ik vind het niksquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Briggy het volgende:
I live my life like there's no tomorrow
wacht maar, over 2 uurtjes zul versteld staanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Briggy het volgende:
I live my life like there's no tomorrow
ze zit nog wel bij KX geloof ik...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef themauster het volgende:
Trouwens het valt me op dat De Zuster er al weken niet meer bij is,waren ze net als ons zat van haar
min of meer. Stenders moet altijd VI missen op vrijdag en Genee komt dan hem even bijpratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Bol_Wan het volgende:
is Wilfred sinds kort vast gast ofzo?
als jij zegt "Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor" moet ik daar op reagerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan wist ik van het bestaan ervan dus nog niet af. Allebei op hetzelfde idee gekomen dus.
Niet zo op je teentjes getrapt doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef hole1988 het volgende:
[..]
als jij zegt "Ik was de eerste die op het idee kwam om de JWplayer te gebruiken op FOK! hoor" moet ik daar op reagerenJoh, wat jij wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ik ondertussen nog even een uitgebreidere kwaliteit-keuze erin bouwen, met hulp van jouw post van een paar dagen terug met daarin de streamrates.![]()
ja, daar heb ik zin in! dat was echt prachtig vorige weekquote:
Geweldig ja!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar heb ik zin in! dat was echt prachtig vorige week
die is er gewoon. iig op de webcam te zienquote:
Die zie ik wel zitten hoor met zijn krullenbosquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die is er gewoon. iig op de webcam te zien
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Die zie ik wel zitten hoor met zijn krullenbos
die zou ik zeker gaan kijken!quote:
Dat is een bord wat hangt aan het plafond van een metro station waar ik woon.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk avatar voorstellen?
Ah ok.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat is een bord wat hangt aan het plafond van een metro station waar ik woon.
SPOILER: Vrijdag de 13 - 18 februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
succesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, wat jij wil.
Ga ik ondertussen nog even een uitgebreidere kwaliteit-keuze erin bouwen, met hulp van jouw post van een paar dagen terug met daarin de streamrates.
of je een krul in je piemol hebt!quote:
misschien handig om aan te geven dat de bittrate per stream isquote:
Ik twijfelde erover om dat wel of niet toe te voegen, omdat het wel die balk weer langer maakt... maar zojuist alsnog gedaan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien handig om aan te geven dat de bittrate per stream is
Ah, is Visual Radio weer eens vastgelopen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef Qunix het volgende:
Ik kan het nog steeds niet verstaan
(wel fijn zonder powned nieuws crap onderin)
je kan ook zeggen "4 X 800kbps" dan is het ook duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik twijfelde erover om dat wel of niet toe te voegen, omdat het wel die balk weer langer maakt... maar zojuist alsnog gedaan.
Maargoed, terug naar 3FM... ook al ga ik nu foetsie.
en Lauryn Hill is niet eens familie van Bob Marley, iig geen bloedverwant. Ze heeft wel kinderen met Rohan Marley en dat is dan een zoon van Bob:)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wist ik bij de 1e regel al.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
makkie!Ik ook maar ik typte snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wist ik bij de 1e regel al.![]()
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
kapotmaken die grafhoeren!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef themauster het volgende:
Jeetje die twitteraccount Nieuwsboulevard spamt de hele 3FM Hashtag eronder op twitter met zijn spam![]()
via welke weg bekijk je de tweets (website/tweetdeck etc..)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef themauster het volgende:
Jeetje die twitteraccount Nieuwsboulevard spamt de hele 3FM Hashtag eronder op twitter met zijn spam![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
via welke weg bekijk je de tweets (website/tweetdeck etc..)Tweetdeck.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
ga naar instellingen (steeksleuteltje rechtboven) ga dan naar Global Filter en vul bij from people Nieuwsboulevard in en het probleem is opgelostquote:
Thanks.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ga naar instellingen (steeksleuteltje rechtboven) ga dan naar Global Filter en vul bij from people Nieuwsboulevard in en het probleem is opgelost
ik ben nog nooit zo ver van huis geweest!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |