haha charmantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah een klingonhoofd?
zoals mary j blidge?
leuke dag gehad dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Thuus, lekker gegeten bij Witloof () ouders waren nogal gaar van de trein dus zijn lekker naar het hotel, met de bus dit keer
wat heb je gegeten? net gekeken maar snap de Limburgse kaart nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t eten zit nog tot aan mn neusiets teveel op geloof ik
Wat heb je genomen? Zuurvlees? Knijn? Beenham?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t eten zit nog tot aan mn neusiets teveel op geloof ik
Belgischquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je gegeten? net gekeken maar snap de Limburgse kaart niet
Gentse Waterzooi. Brochette van ossenhaas en dequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heb je genomen? Zuurvlees? Knijn? Beenham?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je waterzooi krijgen bij Witloof??![]()
![]()
Ga ik de volgende keer nemen.
je hebt geboemst?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
HiVandaag is een goeie dag
Later meer
Waarom later?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Later meer
positief bericht over je solli?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Later meer
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef LieLie het volgende:
Hoi hoi!![]()
Zo, de meeste hapjes en taarten zijn klaar
Ruim 7.000 euro kost het dus gemiddeld om zo'n vretende, slapende en poepende en verder nutteloze machine in leven te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
hahahaha bij de rekenkamer mijn dierenarts uit Utrecht
Hij had een lekke band?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
nou het drinken vnv gaat niet door
Z'n lek was band?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
nou het drinken vnv gaat niet door
geen idee, ik hoor niks. gelukkig was ik nog niet wegquote:
Hij belt niet eens afquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee, ik hoor niks. gelukkig was ik nog niet weg
dankzij hem leeft mijn May'tje nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruim 7.000 euro kost het dus gemiddeld om zo'n vretende, slapende en poepende en verder nutteloze machine in leven te houden.
Dat en hij levert ook veder geen nuttige bijdrage. Kan niet stofzuigen of koken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Vork het volgende:
Nutteloos? Hoezo dat? Omdat ie geen koffie kan zetten?
zuurpruim.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat en hij levert ook veder geen nuttige bijdrage. Kan niet stofzuigen of koken.
Kost dus alleen maar geld.
Alle katten bij elkaar in Nederland kosten ruim 23 miljard euro.
Kan je een paar leuke snelwegen van
aanleggen, toch?
Ja. Vorig jaar ook nog voor honderden euro's aan het beest verbouwd nadat ze was aangereden/gebeten.quote:
Ben benieuwd wat zijn excuus nu is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen idee, ik hoor niks. gelukkig was ik nog niet weg
heb even geen zin om er nu aandacht aan te bestedenquote:
Ja, avondeten ging wel. Daarna slechts 1x weer naar de WC.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe gaat het met jou? heb je nog wat kunnen eten en ging dat goed?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zijn excuus nu is.
Als ik ergens niet kan zijn zorg ik ervoor dat degene die op mij wacht tenminste weet dat ik er niet op tijd ben, een beetje respect voor elkaar mag wel.
Niemand in je leven houden die jou niet respecteert, FF!
oh dat is fijn. tis idd toch wel belangrijk om te blijven eten en zeker drinken, zeker ook al heb je buikloop. verlies je veel meer vocht dan normaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, avondeten ging wel. Daarna slechts 1x weer naar de WC.
Ergste misselijkheid is nu ook wel weg.
Sjonge jij hebt ook niets te vertellen thuis he? Zo'n beest in huis en nog oplappen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Vorig jaar ook nog voor honderden
euro's aan het beest verbouwd nadat ze was aangereden/gebeten.
Waardeloze wezens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |