Nietusquote:
mijn vriendin is jarig man, vanavond ben ik er weer maar moet hem nog wel even helemaal downloadenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NietusHoopte gisteravond dat je online zou komen om Castle Crashers te spelen, maar nee hoor meneer had betere dingen te doen
Voor Fok!Games neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Weet niet of ik zelf veel tijd heb vanavondMorgen en donderdag ben ik op zakenreis dus dan ben ik er sowieso niet.
Je rocketboosterpropellorturboblasterjet-shizzle!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Daar werk ik ruim een jaar niet meer voor IdoparvskillsjeNee, voor mijn ekte werk
Die jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je rocketboosterpropellorturboblasterjet-shizzle!
Lijkt me wel een leuke baan.quote:
Zeker een heel groot deel materialenbewerking daarbij of niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Nope, een aantal collega's wel maar ik heb Chemische Technologie gedaan.
De meeste mensen hier houden zich bezig met het ontwerp van de ontstekers zelf, maar ik ga over de brandstoffen die er in zitten. Rekenen, samenstellen en samen met de productie maken en testen van allerlei vieze chemische explosieve goedjes enzo.
Wel allemaal mooie mannen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Heel veel thermodynamica inderdaad (ik niet hoor, thermo) en we hebben hier veel werkbouwtuig, maar dat is voornamelijk research etc.
Uiteraard, ik werk hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel allemaal mooie mannen waarschijnlijk.
No homo.
Uiteraard.quote:
Gewoon, niet aan zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben trouwens een beetje een baardje aan het kweken, voor zover dat gaat.Maar het kriebelt nou als een gek. Hoe hou je dat vol man?
Wel lekker warm trouwens.
Regelmatig douchenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben trouwens een beetje een baardje aan het kweken, voor zover dat gaat.Maar het kriebelt nou als een gek. Hoe hou je dat vol man?
Wel lekker warm trouwens.
Douchen.quote:
Dat zou wel eens kunnen helpen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |