Goed lichaam.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:23 schreef KneusTeun het volgende:
40mm grenade to the stomach! in BO ga je dood.
http://www.break.com/inde(...)ade-launcher-2008641
Sikje ook acceptabel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mannen met baardjes.maar niet te lang of te vol.
Vind je het gek, na een US navy seals training.quote:
who made u the expert???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vind je het gek, na een US navy seals training.
Ja navy seals ja. Kun je zien aan de petjes en aan de acog. Die petjes zijn namelijk speciaal voor seals en normale soldaten en mariniers krijgen sowieso geen acog op hun wapen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vind je het gek, na een US navy seals training.
Ja navy seals ja. Kun je zien aan de petjes en aan de acog. Die petjes zijn namelijk speciaal voor seals en normale soldaten en mariniers krijgen sowieso geen acog op hun wapen.
Geen expert nee, maar ik dacht, ik leg het meteen even uit, zodat de "kenners" niet gaan janken dat het onzin is. Ik zie nou in dat er toch wel gejank zou komen, of ik het nou had uitgelegd of niet.quote:
Dude. Relax. Ik maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:14 schreef kutkabouter het volgende:
Voorspelbare reacties.
[..]
Geen expert nee, maar ik dacht, ik leg het meteen even uit, zodat de "kenners" niet gaan janken dat het onzin is. Ik zie nou in dat er toch wel gejank zou komen, of ik het nou had uitgelegd of niet.
Weet ik wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude. Relax. Ik maakte maar een grapje.Jij bent de enige hier die steeds jankt over alles.
ja want soft tops zijn niet alleen maar voor seals, aangezien U.S. Marines ze ook gebruiken, eveneens als ACOG reflex sights die zijn ook niet uitsluitend voor seals.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:17 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Weet ik wel.Ik doelde meer op bozz die volgens mij wel serieus is.
Kankerhitmarkers!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dude. Relax. Ik maakte maar een grapje.Jij bent de enige hier die steeds jankt over alles.
Hoor een van die gasten ook keihard lachen als ze wegrennen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:23 schreef dreamzk het volgende:
Titel van het filmpje doet me denken aan MW2 in de eerste 10 sec van het potje als Pierre of Rossdale met de javelin rondliepen:
http://www.break.com/index/javelin-rocket-launcher-fail
US navy seals is een onderdeel van de US marine. In tegenstelling tot het korps commando's niet een onderdeel is van het korps mariniers maar er wel nauw mee samenwerkt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja want soft tops zijn niet alleen maar voor seals, aangezien U.S. Marines ze ook gebruiken, eveneens als ACOG reflex sights die zijn ook niet uitsluitend voor seals.
Do not talk shit boyyyy!!!!
Motherfucka! elke soldaat kan een acog kopen, die dingen kun je gewoon in je kamp ter plekke kopen of via ebay! veel soldaten "pimpen" hun gun met eigen geld. En dit soort accesoires zijn niet zo duur dus veel die doen het wel. Beetje het COD effect.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:14 schreef kutkabouter het volgende:
Voorspelbare reacties.
[..]
Geen expert nee, maar ik dacht, ik leg het meteen even uit, zodat de "kenners" niet gaan janken dat het onzin is. Ik zie nou in dat er toch wel gejank zou komen, of ik het nou had uitgelegd of niet.
De eckte eckte acogs die kun je niet zomaar krijgen hoor, alleen namaak.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Motherfucka! elke soldaat kan een acog kopen, die dingen kun je gewoon in je kamp ter plekke kopen of via ebay! veel soldaten "pimpen" hun gun met eigen geld. En dit soort accesoires zijn niet zo duur dus veel die doen het wel. Beetje het COD effect.
De eckte eckte?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
De eckte eckte acogs die kun je niet zomaar krijgen hoor, alleen namaak.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
De eckte eckte?
Nee, er zijn 'namaak ACOG scopes' in omloop man, gewoon nee, aangezien een ACOG scope gewoon een verzamelnaam is, en er niet per se één fabrikant is die ACOG scopes maakt.
Wel jammer van je mislukte ninja edit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zie edit van me, je was net te vroeg
Kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel jammer van je mislukte ninja edit.
Ik zit al heel de avond MW2 te doen op een alternate account, wat een hard bazenspel is het toch.quote:
wanna bet? Ik kan ze zelfs voor inkoop krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
De eckte eckte acogs die kun je niet zomaar krijgen hoor, alleen namaak.
Daar heb je dus een extra Gold abonnement aan besteed?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zit al heel de avond MW2 te doen op een alternate account, wat een hard bazenspel is het toch.
Nee, voor mijn blops maps moest ik een EU account aanmaken, en daar kreeg ik een maandje gratis gold bij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar heb je dus een extra Gold abonnement aan besteed?
Dat ligt een beetje aan de grootte van de bakjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef Parvus het volgende:
pff kutkabouter
En volgens mij verdient Rossdale echt bakken met geld.
Ik denk niet dat ze hem daarvoor morfine gaan geven.quote:
Hij heeft zo hard gegamed dat hij ragequite en toen zijn controller op z'n been kapot sloeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:08 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee, ik heb geen flauw idee wat er allemaal met arme mieg aan de hand is
Hmm?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef Parvus het volgende:
pff kutkabouter
En volgens mij verdient Rossdale echt bakken met geld.
Heb nu Diclofenac en maagbeschermers..quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hem daarvoor morfine gaan geven.hooguit een ibuprofen.
Maagbeschermers?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb nu Diclofenac en maagbeschermers..
Hehe ja je was zo beetje de betweter uit aan het hangen over die acog scopejes enzo en toen bleek dat je niet gelijk had was zogenaamd je aan het trollenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hmm?
Ja dat denk ik ook. Nog belangrijker is dat het me een superleuke baan lijkt.
Dat vind ik persoonlijk nog wel wat belangrijker dan klauwen met geld verdienen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja je was zo beetje de betweter uit aan het hangen over die acog scopejes enzo en toen bleek dat je niet gelijk had was zogenaamd je aan het trollen
haha like a ninja lult ie zich er uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)erkeerde_kaaant.htmlDie reporter.
Pillen zijn niet goed voor je maag en als je er veel moet slikken kan de dokter je ook maagbeschermers voorschrijven zodat niet je hele maagslijm naar de klote gaat en je nog meer dood gaat dan je al bent.quote:
meneer is afgelopen weekend in de pub met zijn knie blijven hangen achter een bar kruk of iets waardoor zijn knieschijf een niet geheel gezonde beweging maakte en nu kan ie zijn knie niet meer bewegenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Pillen zijn niet goed voor je maag en als je er veel moet slikken kan de dokter je ook maagbeschermers voorschrijven zodat niet je hele maagslijm naar de klote gaat en je nog meer dood gaat dan je al bent.
Trouwens michhas wat heb je? Ik opereer je voor de helft van de kosten!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |