Nietusquote:
mijn vriendin is jarig man, vanavond ben ik er weer maar moet hem nog wel even helemaal downloadenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
NietusHoopte gisteravond dat je online zou komen om Castle Crashers te spelen, maar nee hoor meneer had betere dingen te doen
Voor Fok!Games neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Rossdale het volgende:
Weet niet of ik zelf veel tijd heb vanavondMorgen en donderdag ben ik op zakenreis dus dan ben ik er sowieso niet.
Je rocketboosterpropellorturboblasterjet-shizzle!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:51 schreef Rossdale het volgende:
Daar werk ik ruim een jaar niet meer voor IdoparvskillsjeNee, voor mijn ekte werk
Die jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Je rocketboosterpropellorturboblasterjet-shizzle!
Lijkt me wel een leuke baan.quote:
Zeker een heel groot deel materialenbewerking daarbij of niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:25 schreef Rossdale het volgende:
Nope, een aantal collega's wel maar ik heb Chemische Technologie gedaan.
De meeste mensen hier houden zich bezig met het ontwerp van de ontstekers zelf, maar ik ga over de brandstoffen die er in zitten. Rekenen, samenstellen en samen met de productie maken en testen van allerlei vieze chemische explosieve goedjes enzo.
Wel allemaal mooie mannen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Heel veel thermodynamica inderdaad (ik niet hoor, thermo) en we hebben hier veel werkbouwtuig, maar dat is voornamelijk research etc.
Uiteraard, ik werk hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wel allemaal mooie mannen waarschijnlijk.
No homo.
Uiteraard.quote:
Gewoon, niet aan zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben trouwens een beetje een baardje aan het kweken, voor zover dat gaat.Maar het kriebelt nou als een gek. Hoe hou je dat vol man?
Wel lekker warm trouwens.
Regelmatig douchenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ik ben trouwens een beetje een baardje aan het kweken, voor zover dat gaat.Maar het kriebelt nou als een gek. Hoe hou je dat vol man?
Douchen.quote:
Dat zou wel eens kunnen helpen.quote:
Ik weet niet of de bazen mij er wel bij willen hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:09 schreef kutkabouter het volgende:
En wanneer gaan we nou eens een keer met alle bazen en bazin hard zuipen?
Mannen met baardjes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Uiteraard.
Als je bier en sigaretten meeneemt mag je wel komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of de bazen mij er wel bij willen hebben.maar ik sta er wel voor open. Maar uit eigen ervaring weet ik dat van die fok meets weinig komen.
En rooie baard?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mannen met baardjes.maar niet te lang of te vol.
Sigaretten doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Als je bier en sigaretten meeneemt mag je wel komen.
Nee dan haal het er maar gauw weer af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En rooie baard?Mijn haar is blond/rossig, maar ik zie nu dat mijn baard echt kei rood is.
Volgens mij rookt driekwart van dit topic.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Sigaretten doe ik niet aan.Bier wil ik best mee nemen maar ik ga aan de wijn.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee dan haal het er maar gauw weer af.
Dan hebben ze dus ook geld om zelf in sigaretten te halen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Volgens mij rookt driekwart van dit topic.
[..]
Jij wilde ook komen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan hebben ze dus ook geld om zelf in sigaretten te halen.
Beginnende gingervitisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:09 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
En rooie baard?Mijn haar is blond/rossig, maar ik zie nu dat mijn baard echt kei rood is.
QFT, die lui hebben geen idee waar ze mee bezig zijn daarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is de Belastingdienst toch een verschrikkelijke organisatieWaarom is alles zo onnodig ingewikkeld? En waarom moet ik honderd brieven ontvangen voor iets dat ook in één brief gezet kan worden? En bij de Belastingtelefoon weten ze volgens mij ook niet waar ze het over hebben.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet niet of de bazen mij er wel bij willen hebben.![]()
Welkom in Nederland.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat is de Belastingdienst toch een verschrikkelijke organisatieWaarom is alles zo onnodig ingewikkeld? En waarom moet ik honderd brieven ontvangen voor iets dat ook in één brief gezet kan worden? En bij de Belastingtelefoon weten ze volgens mij ook niet waar ze het over hebben.
Gingervitis.quote:
Dat heb ik nooit gezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:20 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jij weet dat het in andere landen beter geregeld is dus?
Dat het in andere landen niet beter geregeld is hoeft nog niet per definitie te zeggen dat het hier goed geregeld is. In Nederland is het hele gebeuren rondom belastingen/toeslagen/uitkeringen en dergelijke gewoon zwaar kut geregeld. Een grote bureaucratische kutzooi. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wat heeft Nederland dan met de Belastingdienst te maken?
Ah ok, ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat het in andere landen niet beter geregeld is hoeft nog niet per definitie te zeggen dat het hier goed geregeld is. In Nederland is het hele gebeuren rondom belastingen/toeslagen/uitkeringen en dergelijke gewoon zwaar kut geregeld. Een grote bureaucratische kutzooi. Dat bedoelde ik.
Moet je gan studeren, op jezelf gaan wonen en dat samen met je vriendin! Dikke pret gegarandeerd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:30 schreef kutkabouter het volgende:
Als je gaat studeren wordt het trouwens nog 10 keer zo erg met al die kutpost die je krijgt.
Ik geloof het meteen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet je gan studeren, op jezelf gaan wonen en dat samen met je vriendin! Dikke pret gegarandeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |