Ik vind hayabusa's zo spuuglelijk he. Doe mij maar een yamaha R1.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Ben dr niet zo fan van, Soms wel hoor. Maar vind meestal een chopper of iets in het zwart het mooist.
dat heb ik dus ook met voetbalquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind alles met motoren toch wel zo ontzettend boring he
racemotors opleuken met graphics is zoiezo niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Ben dr niet zo fan van, Soms wel hoor. Maar vind meestal een chopper of iets in het zwart het mooist.
R1quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik vind hayabusa's zo spuuglelijk he. Doe mij maar een yamaha R1.
Eckte yamaha fanboy hier trouwens.
Dat is toch zo'n aircooled V2? Zo'n mega oud blok al.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
doe mij maar een bmw met bozerblok:p
Boh.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje zo'n jackass typ ofniet?
haha ja en bdie steken ook horizontaal 30cm uit aan weerzijde echt zo lelijk vind ik datquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n aircooled V2? Zo'n mega oud blok al.
Balen! Maar dan knip je het toch gewoon!quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:28 schreef kutkabouter het volgende:
Oke, ik heb dus een lichte vorm van krentenbaard en tot nadat het weg is mag ik me niet scheren omdat het dan erger wordt. De huisarts zei dat het er dik inzit dat ik straks met een baard van 2 maanden rondloop als het niet snel weggaat met het medicijn.![]()
Ja wtf, je baard knippen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Balen! Maar dan knip je het toch gewoon!
Dat is wel awesome ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
Wil best een BMW R1200 hebben!!! lekker naar Kaapstad toeren ofzo
Als je het voorzichtig doet niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:49 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk dat je bij droog scheren je huid meer verneukt
zoek ook wat anders, word ouder hequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
Wil best een BMW R1200 hebben!!! lekker naar Kaapstad toeren ofzo
Haha jij lurkt het hele topic mee en als er over motoren wordt gepraat dan BAMF is ie er weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zoek ook wat anders, word ouder he![]()
Zo'n BMW lijkt me wel tof, maar erg prijzig
Deze zonder de koffers
[ afbeelding ]
Bij jou was toen toch alles behalve je kruisdoos gejat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zoek ook wat anders, word ouder he![]()
Zo'n BMW lijkt me wel tof, maar erg prijzig
Deze zonder de koffers
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |