zoek ook wat anders, word ouder hequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:14 schreef KneusTeun het volgende:
Wil best een BMW R1200 hebben!!! lekker naar Kaapstad toeren ofzo
Haha jij lurkt het hele topic mee en als er over motoren wordt gepraat dan BAMF is ie er weerquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zoek ook wat anders, word ouder he![]()
Zo'n BMW lijkt me wel tof, maar erg prijzig
Deze zonder de koffers
[ afbeelding ]
Bij jou was toen toch alles behalve je kruisdoos gejat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zoek ook wat anders, word ouder he![]()
Zo'n BMW lijkt me wel tof, maar erg prijzig
Deze zonder de koffers
[ afbeelding ]
hmm met streetfighters heb ik helemaal niksquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik ook wel waarderen!
[ afbeelding ]
of dit!
klopt, mijn motor stond toen gelukkig bij mijn oudersquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:39 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Bij jou was toen toch alles behalve je kruisdoos gejat?
Yeaahh, MBP ftw! jwz apple ftw just kidding mmkaay.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hmm met streetfighters heb ik helemaal niks
Maar heb wel me nieuwe laptop binnen yay![]()
hoeveel wordt BO nog gespeeld... Kan het spel nergens voor een leuk prijsje vinden ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Haha jij lurkt het hele topic mee en als er over motoren wordt gepraat dan BAMF is ie er weerNog steeds geen BO
acer aspire 5552 lekker cheapquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Yeaahh, MBP ftw! jwz apple ftw just kidding mmkaay.
Welke laptop heb je gehaald?
Bovenste is een Harleyquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hmm met streetfighters heb ik helemaal niks
Maar heb wel me nieuwe laptop binnen yay![]()
Ga jij nog vaak tot vorig jaar ging ik zeer regelmatig maar sinds ik in de horeca werk en mijn vriendin heb leren kennen is het toch wel veel minder gewordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:25 schreef Tauchmeister het volgende:
Nu al zin in aanstaande zondag. Plekje op de eretribune
Had tot vorig seizoen een seizoenskaart, nu ga ik af en toe nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij nog vaak tot vorig jaar ging ik zeer regelmatig maar sinds ik in de horeca werk en mijn vriendin heb leren kennen is het toch wel veel minder geworden
Ja precies als het en keer uit komt ga ik meestal wel met wat maatjes heen maar is ook een dure hobbyquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:30 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Had tot vorig seizoen een seizoenskaart, nu ga ik af en toe nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |