In de Rijnhallen toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga volgende maand naar een tattoo beurs. Nog leuker dan motors en disney. Al hoewel, disney
15:10 MRI scan, en 16:10 afspraak bij de orthopeed, dan krijg ik gelijk de uitslag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:33 schreef Fsmxi het volgende:
Goedemorgen! Hoelaat is je MRI trouwens?
Ik weet niet, heb zelf geen ervaring mee. Net bij tandarts geweest, godver, de verdoving gaat tot m'n oogquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
15:10 MRI scan, en 16:10 afspraak bij de orthopeed, dan krijg ik gelijk de uitslag.
Ik heb geen zin man, stil liggen in zo'n enge buis
Oh lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:36 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik weet niet, heb zelf geen ervaring mee. Net bij tandarts geweest, godver, de verdoving gaat tot m'n oog
Ik weet niet of ik eten/drinken kan. Iig wel praten, maar de rechterkant van m'n gezicht voelt aan als... een natte handdoek, dat is de beste beschrijving denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh lekkerLaat me raden, je kan niet praten, je kan niet drinken, je kan niet eten? Heb het ook een keer gehad, dat was echt hels
Hahaha, sterkte manquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik eten/drinken kan. Iig wel praten, maar de rechterkant van m'n gezicht voelt aan als... een natte handdoek, dat is de beste beschrijving denk ik
Haha dan neem ik wel allemaal foto's en spoil ik alles! Deze zomer ook maar is met roze papier voor twee wielen beginnen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:07 schreef Bozz187 het volgende:
Teun laat maar ik ga zondag heb al kaarten gefixt
Ik moet vandaag ook half 4 naar de dokter.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
15:10 MRI scan, en 16:10 afspraak bij de orthopeed, dan krijg ik gelijk de uitslag.
Ik heb geen zin man, stil liggen in zo'n enge buis
nice wat wil je gaan rijden dan? En waarom pas in de zomer nu is beter leer je met meer weersomstandigheden rijdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Haha dan neem ik wel allemaal foto's en spoil ik alles! Deze zomer ook maar is met roze papier voor twee wielen beginnen.
Ik kan al rijdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice wat wil je gaan rijden dan? En waarom pas in de zomer nu is beter leer je met meer weersomstandigheden rijden
Jij bent wel een beetje zo'n jackass typ ofniet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan al rijdenIk heb al heel wat motoren gereden en zelf ook crosser gehad. (had een tuin van 256 hectare)
Maar ik zou richting caféracer gaan. En anders iets als een chopper bouwen.
Maar Ik ben niet zo rijk dus moet ik ook sparen voor dit soort geintjes, en in de zomer heb ik vaak wat meer over.
nee....quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje zo'n jackass typ ofniet?
Hmm oke, ik dacht met dat paintballen en crossen, dat is allemaal shit wat die lui ook doen.quote:
Steve-oquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hmm oke, ik dacht met dat paintballen en crossen, dat is allemaal shit wat die lui ook doen.
Voor zover ik kan zien lijk je op die foto met die sint bernhard zelfs een beetje op Steve o.
Ja sorry man.quote:
hahh nice. Ja ik wil over andehalf jaar ook weer een nieuwe halen. Maar dan een jappen chopperquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan al rijdenIk heb al heel wat motoren gereden en zelf ook crosser gehad. (had een tuin van 256 hectare)
Maar ik zou richting caféracer gaan. En anders iets als een chopper bouwen.
Maar Ik ben niet zo rijk dus moet ik ook sparen voor dit soort geintjes, en in de zomer heb ik vaak wat meer over.
Me vriendin heeft ook een jappen choppertje XD rebel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hahh nice. Ja ik wil over andehalf jaar ook weer een nieuwe halen. Maar dan een jappen chopper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |