quote:
Altijd mijn hartje, alleen zie je het nooit!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:51 schreef JoeBravo het volgende:
@beebeetje: wat houd je toch veel rekening met me
nu toch?!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Altijd mijn hartje, alleen zie je het nooit!
Mocht ook eens tijd wordenquote:
quote:
Oeh, mag ik er ook een? Kan ik je op afstand prikkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb zo'n geniaal cadeautje voor vriendin + vent gemaakt! Omdat ik door alle shit me een tijdje afwezig hield en zij dat niet zo tof vonden, heb ik een pop met donkerrood haar met een zakje met van die grote naalden gefixed, de VooDo-doll.
Nu kunnen ze me prikken als ik het weer doe.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oeh, mag ik er ook een? Kan ik je op afstand prikken
GVD, moet ik weer naar je toe komenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:Ik heb zo'n geniaal cadeautje voor vriendin + vent gemaakt! Omdat ik door alle shit me een tijdje afwezig hield en zij dat niet zo tof vonden, heb ik een pop met donkerrood haar met een zakje met van die grote naalden gefixed, de VooDo-doll.
Nu kunnen ze me prikken als ik het weer doe.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
GVD, moet ik weer naar je toe komen
als je msn aanslingerd heb ik een grappig nummer voor je, krijg ik net doorgestuurdquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef xFriendx het volgende:
Ik zag de TT en zonder naar de topicstarter te kijken was het al duidelijk.
Gezond en voedzaam.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:03 schreef Royco1 het volgende:
Zo de shoarmaschotel is weer naar binnen gewerkt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |