quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nee ik ga niet naar Utrecht. Sinds ik zwanger ben kan ik niet zo goed tegen de tram. Daarbij moet ik in de stad dan toch nog een stukje (ja als ik niet zwanger was geweest geen probleem) lopen en das me allemaal net te veel. Daarbij vind ik Catherijne bios kutquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dus toch geen bios? Met de tram ben je er eigenlijk zo.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]Zeker, maar niet teveel, anders gaan we dingen doen waar we spijt van krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Oh yeah.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, I might have to arrest you
* missbehavin pakt de tuinslang er maar bij, viespeukjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, maar niet teveel, anders gaan we dingen doen waar we spijt van krijgen
Dat maakt de MI er alleen maar beter opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin pakt de tuinslang er maar bij, viespeukjes
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat maakt de MI er alleen maar beter op
Geil _worden_ ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soppen? Schoonmaken? Geil worden? of bedoel je sHoppen????
Dat worden wij toch nooit?quote:
Net waar je zin in hebt. De 1e 2 zullen wel afvallen, die andere twee zal een close call zijn.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Soppen? Schoonmaken? Geil worden? of bedoel je sHoppen????
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Daarmee impliceer je dat je het nog niet bent.
Shhht!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet veel aan... zonder mega hotte kerel om mijn passie op bot te vieren
Ik werd geroepen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet veel aan... zonder mega hotte kerel om mijn passie op bot te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |