Nu kan ik dat nog, voor het bier.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt, Sherlock.
TB... nee, dat ben ik vaak helemaal niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ben je toch al? En je moet niet proberen gewoon doen.
Mac SnackAttack!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toen kon ik niet tussendoor naar huis
Dan maar naar de mac
Kies dan een andere tokoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toen kon ik niet tussendoor naar huis
Dan maar naar de mac
Nu ben je hier, dus ik ben ook blij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:45 schreef Tally het volgende:
O men ik ben blij dat ik niet naar de bios ben gegaan.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mac een toko?
Eerder een vreetschuur
Wat is er gebeurd met de vrijdagavond-chillaxmodus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
Afwas klaar.... ik zou nu al wat taken die ik eigenlijk morgen zou gaan doen of.... ik ga wat voor het werk uitzoeken... gewoon omdat het kan
Benzinepomp waar je zo'n broodjescorner hebt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zit niets fatsoenlijks dichtbij genoeg helaas
Geen snackbar? Shoarma of iets anders?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zit niets fatsoenlijks dichtbij genoeg helaas
Dat ik morgen echt iets leuks ga doen... en misschien savonds ook nog ... en misschien blijf ik daar dan en dan doe ik die dag niks meerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef AirwiN het volgende:
Wat is er gebeurd met de vrijdagavond-chillaxmodus?
Bij gebrek aan beter is de mac leuk, meer nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
... beetje respect voor de tent die wereldwijd hetzelfde eten aanbiedt ja
Ik heb hier een boekje liggen in het kader van Superslank.,.. die de Mac juist adviseert
Dat is wel heel gezond natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Geen snackbar? Shoarma of iets anders?
Misschien ben je nu inmiddels wel imuun dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoarmatent wel, maar van hun voer ben ik al 2 keer ziek geworden, verder dus niets
Dus...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Shoarmatent wel, maar van hun voer ben ik al 2 keer ziek geworden, verder dus niets
Ik vind je rationeel overkomen iigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
TB... nee, dat ben ik vaak helemaal niet.
Hoe kom je daarbij?
Sport je maar een keer extraquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is wel heel gezond natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |