Ja sorry, de aandachtshoer in mij kon het niet latenquote:
Ik ga in het stemmig zwart.quote:
Lekker rouwigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, de aandachtshoer in mij kon het niet laten
[..]
Ik ga in het stemmig zwart.
Aaaahwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Chico moest piepen want hij had een koude bibsebaps en ik moest er een dekentje opleggen
Kees Sjon en Bil kruipen zelf onder een deken, Chico piept en mama rentquote:
Ooh damn, I would kill for thatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wou je soms even stiekem mn dikkie dik tas aanraken ?
Chico snapt hoe het moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees Sjon en Bil kruipen zelf onder een deken, Chico piept en mama rent
Aardappel, ardappel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Non was heul niet naar de HHB.
Die was naar de 9 maaaaaaaaaandenbeurs
Geef mij een kerel die aardappels schilt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Hutspot, heerlijkDat hebben we dus net gegeten
Toen ik nog alleen (en later met Christan) woonde kocht ik altijd geschilde aardappels, ik heb zo'n hekel aan schillenEn nu doet qltel het. Zelfs als ik kook doet ie het nog, liev hè?
![]()
Mama-Mia, welkomLet maar niet zo erg op ons allemaal, we zijn gewoon prettig gestoord hier
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Aardappels schillen vind ik niet erg, als ik ze maar niet gewoon gekookt hoef te vreten
Nee, al snijdt hij wel blokjes als ie ze gaat bakken, maar dat is alleen maar handigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Qwea het volgende:
Geef mij een kerel die aardappels schilt!
En dan geen vierkantje blokjes, puhlease
Blokjes? Ielh? Dat wordt dan toch nooit zo enorm lekker knapperig als plakjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, al snijdt hij wel blokjes als ie ze gaat bakken, maar dat is alleen maar handig
Appelmoes lust ik alleen zelfgemaaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
GebakkenMet appelmoes
Of zo met kruidenboter, thijm en rozemarijn in de oven in folie
Heul niet, we hebben nog niet gebatstquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef Greys het volgende:
Weet ze het nou zelf al ook?
Omdat je viavia een andere vriendin hoorde dat ze het niet erg 'zou vinden'.
Ik wist even geen ander woord dan rommelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:37 schreef oh-oh het volgende:
Overigens ben ik echt niet van plan om met hem maar zomaar wat te rommelen of zo.
Daar is hij me als vriend echt te dierbaar voor
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb geen dikkie dik shopper anders had je hem gekregen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:53 schreef Nonneke het volgende:
aah nog geen dikkie dik tas voor oh-oh
quote:
Kees Bil en Karel doen niks op het balkonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:00 schreef Nonneke het volgende:
even snel een plasje op het balkon, en straks als het beter gaat een rondje doen ?
wat een zeikerdsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees Bil en Karel doen niks op het balkon![]()
Dus ik ga maar ff snel, en dan lasagna eten![]()
BRB!
Greys, als ik je niet meer spreek, heeeeeeel veeeeeel sterkte
Dat kan toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Die gordon is ook wel een faal he
Eerst roepen dat het ze zo romantisch zijn en prompt gaan ze uit elkaar
Echt? Gaaf! Zien!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Geen tas, geen vent, ik heb gewoon geen leven![]()
Ik heb wel paarse laarsjes maar die kan ik heul nog niet aan met die zere heup
De mijne lenen? Die kookt bijna altijd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geef mij een kerel die aardappels schilt!
En dan geen vierkantje blokjes, puhlease
Ik heb niet terug gelezen. Waar ga je naartoe?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef Greys het volgende:
Dank oh-oh!![]()
Ik stel het vertrek nog even een half uurtje uit
Bruiloft van de burenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb niet terug gelezen. Waar ga je naartoe?
Ohhhhhhquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
ik sta in de TT
[ afbeelding ]
Staat nu op het aanrecht af te koelen
Veel plezierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bruiloft van de buren
Ga nu weg
[..]
Ohhhhhh
Ik hoop dat ze daar ook taart hebben zometeen
Jum! Boterkoek?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
ik sta in de TT
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jum! Boterkoek?
Veel plezier Greys!
mmm ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Mama_Mia het volgende:
ik sta in de TT
[ afbeelding ]
Ja he? Hoop dat ie ook lekker smaakt. Nog nooit eerder gemaakt in een combimagnetron. Dus ik ben benieuwd. Straks proevenquote:
quote:
Oh damn, nu wil ik ook gebakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Mama_Mia het volgende:
Boterkoek is lekker
maar wel machtig zegmorgen mn ouders een stukje geven, en Oognip als ze wil, dan zit ik tenminste niet met een hele boterkoek
Ze zijn leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van de laarsjes van MM![]()
Zij heeft ze in drie kleuren, ook in grijs en zwart.
En voor mij is ze gisteren de paarse gaan halen, in de hele erge uitverkoop, haast gratis, en helemaal komen brengen ook nog
welke winkel is dat? Ze zijn tof.quote:
Oh ik wil ze ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Foto van de laarsjes van MM![]()
Zij heeft ze in drie kleuren, ook in grijs en zwart.
En voor mij is ze gisteren de paarse gaan halen, in de hele erge uitverkoop, haast gratis, en helemaal komen brengen ook nog
Ik wil een stukje boterkoek. Mag dat?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wil een stukje boterkoek. Mag dat?
Oh tof! Morgen eens kijken dan, ik vind ze echt geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Van Haren, ze zijn echt leuk he![]()
Ik hoop dat ik ze snel aan kan.
Naja aan was geen probleem, ik heb dr ook al een rondje op gelopen met de honden.
Maar toen moest ik ze weer uittrekken en sjorren aan mn zere been, dat was geen succes![]()
Dus voorlopig doe ik mn ritslaarzen maar gewoon weer ff aan
Ik woon in Schiedamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja hoormoet je wel in de buurt wonen want opsturen gaat zo lastig
[..]
Oh tof! Morgen eens kijken dan, ik vind ze echt geweldig
Geen probleemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:09 schreef Qwea het volgende:
Blokjes? Ielh? Dat wordt dan toch nooit zo enorm lekker knapperig als plakjes?
wat voor merk is het? Kijken of ik ze kan vinden op de sitequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik vind ze ook echt super.En die "riem" zit dr los om, dus die kun je dr ook nog afdoen als je dat wil.
Fuck, dank, bijna vergetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef oh-oh het volgende:
Zo, kijkt dr nog iemand X-factor of hoe zit dat?
Nah, dat gaat em niet worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Beetje lastigik woon in Enschede
Geen idee, en de doos is vandaag naar t oud papier gegaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
wat voor merk is het? Kijken of ik ze kan vinden op de site
YW, zo ben ik, altijd attent, behulpzaam, en vooral creatief ende grappigquote:
Oh dat klinkt ook lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nah, dat gaat em niet worden.
Nou ja... mijn eten is ook bijna klaar. (ja, zo laat pas)
Portobello's met biefstukreepjes en roomkaas met aardappelpuree en snijboontjes
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, en de doos is vandaag naar t oud papier gegaan
[..]
YW, zo ben ik, altijd attent, behulpzaam, en vooral creatief ende grappig
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
Ouders waren gaar van de trein dus zijn naar hotel (met de bus dit keer) wel lekker gegeten bij Witloof
tegen de tijd dat ze hier waren was t al best laatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn jullie wel nog iets leuks gaan doen of bewaar je dat voor morgen?
Ja dank je welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, en de doos is vandaag naar t oud papier gegaan
[..]
YW, zo ben ik, altijd attent, behulpzaam, en vooral creatief ende grappig
Hoest met de poezjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ze hier waren was t al best laatdus kamer laten zien, ergens wat gaan drinken, toen gaan eten. Maar niet zo lang geleden waren ze ook al n weekend hier dus ook geen idee wat te doen, morgen gaan ze ontbijten en dan wandelen naar de stad en dan wordt t ff shoppen ofzo
Ben blij dat ik me toch nog nuttig kan makenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dank je welals we jou niet hadden waren we zomaar x-factor vergeten
Mijnes zijn enkellaarsjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef indaha het volgende:
Ik krijg zo'n laarzen niet aan, te dikke kuiten van het fietsen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:53 schreef Ynske het volgende:
heeyalle foto's zitten strak in de lijsten, zondag alles naar expo ruimte brengen, ophangen, cleanen, namen erbij, afhangen
spannend!
Ja Ml wilde een foto, en eer ik opgestaan ben en zulksquote:
Ja die wel slimke,quote:
Daar kom ik ook niet in heur, en op zulke hakken kan ik ook niet lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die wel slimke,ik bedoelde die van Mama Mia .
ja graceland gewoon eigen merk van Van Haren geloof ik maar ze staan niet op de sitequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:55 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Weet jij het merk nog wel?ik vind ze tof
Oh ik ook niet, ik val om op hoge hakken, maar dan kan ik ze nog wel mooi vindenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar kom ik ook niet in heur, en op zulke hakken kan ik ook niet lopen![]()
Wil ik ook niet hier met al die kinderkopjes
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja graceland gewoon eigen merk van Van Haren geloof ik maar ze staan niet op de site
Zes euro en twintig cent !!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]dan stop ik maar met zoeken
wel neiging om even te kijken morgen
ze waren niet duur begreep ik?
ik vind 6 euro 20 niet duur neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja ik geloof dat ik ook nog eens bij Van haren ga kijken of ze die zwarte nog hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou dat is toch prima?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef Ynske het volgende:
owja had ook een beoordeling vandaag, no comments
gaat lekker zo
ze zijn heeel leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Haha ik let niet goed genoeg op hier merk ik
maar 6.20 is inderdaad geen geld, dat kan zelfs ik nog betalen
nu nog mn moeder overhalen dat ik echt echt even moet kijken
klopt, maar verbeterpunten zijn dan wel uitdagingen vind ikquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn heeel leuk
[ afbeelding ]![]()
Jaahaaaaaaa, erg he! Huilen van de lach was dat. Hoe erg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahaha die neger, en dan Sjoerd heten, en geen ritmegevoel hebben, en vals zingen, wat een faler
Je bent gewoon perfectquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt, maar verbeterpunten zijn dan wel uitdagingen vind ik
geloofde ik dat zelf nu ook maarquote:
Ja ik vind die paarse echt geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn heeel leuk
[ afbeelding ]![]()
Gosh echt, ik lag al neer toen ie zn naam zei, en toen dacht ik daarna ook meteen dan klinkt en beweegt ie vast ook als een Sjoerd, en voilaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaahaaaaaaa, erg he! Huilen van de lach was dat. Hoe erg.
waarom denk je dat ik ze heb gekocht?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja ik vind die paarse echt geweldigen niet zo'n hoge hak wat ideaal is, want dan val ik tenminste niet om
Als ik dr op kan lopen kan elke gek hetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja ik vind die paarse echt geweldigen niet zo'n hoge hak wat ideaal is, want dan val ik tenminste niet om
Is het uit eten slecht gevallen somsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef Qwea het volgende:
Crap, koppijn
En mijn Malibu cola smaakt me nietIk geloof dat er iets ernstigs met me aan de hand is
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik dr op kan lopen kan elke gek het![]()
ikke nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik dr op kan lopen kan elke gek het![]()
Ze antwoord niet , is ze al omgevallenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
En hoeveel drugs heb je al op vandaag Qut?
Geen idee, mss moeten we Senesta ff langsturen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze antwoord niet , is ze al omgevallen
Niet. Ik wil het er niet over hebben ookquote:
Nog niks. Ik probeer de koppijn die vanuit mijn nek komt te verlichten met borrels. Wil dat niet pak ik wel een dia of een oxy / tramadolquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
En hoeveel drugs heb je al op vandaag Qut?
Whehehehehe gekookte aardappeltjes met groente en vlees in je eigen casa dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Ik wil het er niet over hebben ookDat komt morgen wel, als ik niet meer chago ben
Ach jammer, MM is niet zo lief geweest denk ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet. Ik wil het er niet over hebben ookDat komt morgen wel, als ik niet meer chago ben
Ik kom niet eens met brace in mijn laarzenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
ikke niet
net mn laarzen gepast, met brace kan ik er net in, kan ik zondag tenminste op hakken gaan
Ooooh je probeert je koppijn te verzuipen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nog niks. Ik probeer de koppijn die vanuit mijn nek komt te verlichten met borrels. Wil dat niet pak ik wel een dia of een oxy / tramadol
Nope. Hij heeft niks gehad want ik vertik het om nog langer die zooi te kokenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehehehe gekookte aardappeltjes met groente en vlees in je eigen casa dus![]()
En jij koopt een huis met die autist?
Mijn nekpijn eigenlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooh je probeert je koppijn te verzuipen?
Succes
Good for youquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Hij heeft niks gehad want ik vertik het om nog langer die zooi te kokenen ik ben doner wezen halen bij de turk
Die ERG ERG ERG lekker was trouwens.
En erg groot
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Hij heeft niks gehad want ik vertik het om nog langer die zooi te kokenen ik ben doner wezen halen bij de turk
Die ERG ERG ERG lekker was trouwens.
En erg groot
Zeg die malloot van een turk : Ja wil je dr 2? Ze zijn niet zo groot.quote:
Ik heb geen zin in kaas-uiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Qweaaaaaaa, lik maar aan mn dooooooosje
t gaat redelijk nu, als ik platte schoenen aan heb, kan ik er nu ook aan met minder steun. hakken liever niet, maar ik ben zo klein tussen al die mannenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kom niet eens met brace in mijn laarzen
Nu heb ik een vet evenwichtsprobleem sinds die enkel ook, want ik donder ongeveer bijna wel 20x per dag om ofzo, en dat op sneakers, dus ik wil niet eens op laarzen met halkken lopen nu
zeiksnolquote:
fles meenemenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme, MM ligt op bed omdat ie vet moe is... nu is er niemand om mij te bedienenEn mijn glas raakt leeg.
Dat betekend dat ik moet opstaan
KUTleven heb ik, KUTleven zeg ik je!
Je kan nog niet zonder brace ook?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat redelijk nu, als ik platte schoenen aan heb, kan ik er nu ook aan met minder steun. hakken liever niet, maar ik ben zo klein tussen al die mannen![]()
dus dan maar met brace, lukt net met wat pielen
Ja, had ik gelijk moeten doenquote:
Je zou toch ook je polsen door gaan snijden vandaag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef Qwea het volgende:
Godverdomme, MM ligt op bed omdat ie vet moe is... nu is er niemand om mij te bedienenEn mijn glas raakt leeg.
Dat betekend dat ik moet opstaan
KUTleven heb ik, KUTleven zeg ik je!
niet op hakkenquote:
Jezus fuck, wijf. Weet je wel HOEVEEL moeite dat is? Opstaan, naar de la lopen, mes pakken, naar je polsen kijken, erin snijden, beter erin snijden, erin hakken, wachten totdat je doodbloed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je zou toch ook je polsen door gaan snijden vandaag?
Zeker ook te lui voor?
![]()
Ik ga es ff kijken of ik kan staan en lopen, zodat ik mn bed schoon op kan leggen en de afwas kan gaan doen
waar is ze naar toe?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
Zal ik Greys ff smsen of ze het naar dr zin heeft?
Pfffff wat duurt dat lang zeg. Nou, hier is het straks 7 a 8 maanden geleden, geen verbetering. Pijn als ik een endje loop, evenwicht problemen, dikke enkel vol met vocht aan het eind van de dag, mijn voet die ik niet naar binnen kan strekken, ect.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet op hakken
de rest gaat aardig, als ik maar bewust loop, en bewust mn voeten neerzet.
maar lang lopen op schoenen zonder steun gaat nog niet, dan ga ik zwabberen
vorige keer ging t pas na een half jaar beter, nu was t erger dus langer herstel, best logisch
Een gereformeerde buren bruiloftquote:
nieuwe kopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pfffff wat duurt dat lang zeg. Nou, hier is het straks 7 a 8 maanden geleden, geen verbetering. Pijn als ik een endje loop, evenwicht problemen, dikke enkel vol met vocht aan het eind van de dag, mijn voet die ik niet naar binnen kan strekken, ect.Kut pees en banden.
Waar koop ik een nieuwe?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nieuwe kopen
t blijft ook altijd een zwak punt, hoewel ik moet zeggen dat t me meeviel dat er 7 jaar tussen gezeten heeft toen t weer fout ging
Ik denk niet dat Greys dat heeftquote:
Goed medicijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:25 schreef Qwea het volgende:
Oeh, Malibu doet zijn werkkoppijn zwakt af
Ik zweer het je, dat zou me een partij geld schelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Goed medicijn, vraag of je die op recept kunt krijgen
Oei das niet zo bestquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef asfalthooligan het volgende:
Navond
Nadat ik vandaag gewoon weg moest kop leeg enz
Kan ik medelen dat vliegen als E.T niet zo,n suces was.
Zag een vluchtheuvel over het hoofd vandaag oeps.
Ipv in paniek te remmen gewoon gas los
der bij omhoog met me linkerkant de blauwe borden een tik geven
Gevolg
Voorkap stuk
binnenscherm
spiegel
knipperlicht
wat krassen
beetje last van knie links
linker arm gekneusd
en een deuk in me ego![]()
Dat zei ik laatst ook al tegen mijn man toen ik op een of andere site had gelezen dat die oxy's veel gevraagd waren ,goeie handel als we eens geldgebrek hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, dat zou me een partij geld schelende tering
Misschien moet ik gewoon mijn medicatie gaan door verkopen en dan zo daar mijn "zelf hulp" medicatie van kopen![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook al tegen mijn man toen ik op een of andere site had gelezen dat die oxy's veel gevraagd waren ,goeie handel als we eens geldgebrek hebben
Waar héb je het over?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
OMG die vriendin kijkt doodeng van die Musegast
Dat laatste is het ergst natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef asfalthooligan het volgende:
Navond
Nadat ik vandaag gewoon weg moest kop leeg enz
Kan ik medelen dat vliegen als E.T niet zo,n suces was.
Zag een vluchtheuvel over het hoofd vandaag oeps.
Ipv in paniek te remmen gewoon gas los
der bij omhoog met me linkerkant de blauwe borden een tik geven
Gevolg
Voorkap stuk
binnenscherm
spiegel
knipperlicht
wat krassen
beetje last van knie links
linker arm gekneusd
en een deuk in me ego![]()
X Factor natuurlijk doos!quote:
Die mag niet loslaten in de polonaisequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef Qwea het volgende:
Ik heb Greys een sms gedaan, maar ik denk dat ze dr mond en handen te vol heeft om te antwoorden
Zullen we tweedehandspillenverkoper worden, nieuwe carrierequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja![]()
Ritalin brengt ook zoveel op trouwens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die mag niet loslaten in de polonaise
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef indaha het volgende:
[..]
Zullen we tweedehandspillenverkoper worden, nieuwe carriere
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
OMG die vriendin kijkt doodeng van die Musegast
Daar moet je even doorheen, denk aan die doner en aan die drankquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:36 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik moet eigenlijk nog ff met die gewichten aan de gang, maar ik heb echt spierpijn ervan
dies vast heel grootquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat laatste is het ergst natuurlijk
Mhaw, heb vanmiddag al ff gedaan. Ze mogen nu ff rustquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar moet je even doorheen, denk aan die doner en aan die drank![]()
Ach je neemt vlieglessenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef asfalthooligan het volgende:
De lak van de blauwe bebording zit laag op de scooter
Iedereen die die blauwe borden met een pijl op een vluchtheuvel kent weet hoe hoog die blauwe borden zitten
En bij mij zit de lak op een halve meter hoogte![]()
![]()
bedoel je die op een geel paaltje? of die op een grijze paalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef asfalthooligan het volgende:
De lak van de blauwe bebording zit laag op de scooter
Iedereen die die blauwe borden met een pijl op een vluchtheuvel kent weet hoe hoog die blauwe borden zitten
En bij mij zit de lak op een halve meter hoogte![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:42 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ben zooooo benieuwd naar de reactie van MM
MM is altijd mijn MMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
[..]
ha Ing, welke MM ik ken er nu al 3
das heul zo hoog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:46 schreef asfalthooligan het volgende:
zo,n 1 dus
http://www.webregio.nl/no(...)et-vluchtheuvel.aspx
Ja doe maar , ik zal het noteren op mijn harde schijf zodat ik al de M&M's uit elkaar kan houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Ben ik dan M_M met onderliggend streepje?
MM post hier nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja doe maar , ik zal het noteren op mijn harde schijf zodat ik al de M&M's uit elkaar kan houden.
Kunnen jullie niet allemaal een ander kleurtje doen
[ afbeelding ]
MM roepen voor bijvullen of Baloe leren om flessen te halenquote:
Beide zijn ze lui en liggen ze te ronkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef indaha het volgende:
[..]
MM roepen voor bijvullen of Baloe leren om flessen te halen
Dat heb je dat niet slim gedaan dan, je moet ze heropvoedenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beide zijn ze lui en liggen ze te ronken
Ik ben te luiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat heb je dat niet slim gedaan dan, je moet ze heropvoeden
Het is zo simpel. Gewoon verticaal snijden en goed diep. Scherp mes gebruiken. Kost nauwelijks energie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck, wijf. Weet je wel HOEVEEL moeite dat is? Opstaan, naar de la lopen, mes pakken, naar je polsen kijken, erin snijden, beter erin snijden, erin hakken, wachten totdat je doodbloed.
En als iemand me vindt, kan ik zeker godverdomme aan het eind van de rit ook noch die bende van de vloer opruimen?
Onder een trein springen is minder moeite
Foto 34quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
http://www.timflach.com/
Jezus fuck wat een foto's
Ik moet alsnog opstaan om een mes te pakkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is zo simpel. Gewoon verticaal snijden en goed diep. Scherp mes gebruiken. Kost nauwelijks energie.
wel heel apart, die flying mop en ook een nakie erbijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
http://www.timflach.com/
Jezus fuck wat een foto's
Ja, en dan loopt Baloe er straks doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef nokwanda het volgende:
Je kunt ook je glas stukmeppen. Maar ja... doe ook maar niet. Dat meppen is teveel moeite
Ja, dan pas je goed bij ze en is er geen probleem, je moet alleen een butler aannemen om jullie allemaal te verzorgenquote:
Wat kost je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja, dan pas je goed bij ze en is er geen probleem, je moet alleen een butler aannemen om jullie allemaal te verzorgen
Mn fotograferende buum laat me net die site zien, ik zeg m net dat dat dom was, want nu vind ik zijn foto's voortaan nooit meer mooi en nu wil ik mooiere honden shoppenquote:
Ik ben ook te lui, ik wordt tweedehandpillenverkoper dat is minder vermoeiendquote:
Arme chicoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh Sjon en Chico maken puppy's!
Wil dr al iemand reserveren?
Nou die was lekker aan het dekken.quote:
Ja en waar is de fotoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef vamperotica het volgende:
Hoe erg....
vanmiddag kwamen we een drol tegen op straat..met allemaal vlaggetjes erin geprikt![]()
Zegt zoonlief van 7...mama, moet je een fot van maken en op FOK zetten
En dat doe je dan niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef vamperotica het volgende:
Hoe erg....
vanmiddag kwamen we een drol tegen op straat..met allemaal vlaggetjes erin geprikt![]()
Zegt zoonlief van 7...mama, moet je een fot van maken en op FOK zetten
Ik val pas af als ik niet op dieet benquote:
Ik zoek die drol , kan m niet vinden, maar kwam wel deze gouwe ouwe tegen:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:18 schreef vamperotica het volgende:
ow en hij vraagt ook om meer foto's van de "chineze hondjes"
chico doet ook carnavalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zoek die drol , kan m niet vinden, maar kwam wel deze gouwe ouwe tegen:
[ afbeelding ]
Hellehondje Chico
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zoek die drol , kan m niet vinden, maar kwam wel deze gouwe ouwe tegen:
[ afbeelding ]
Hellehondje Chico
Goed! We zijn er straks geweest. Het is een wel heel alert klein mannetje. Hij zat nokManda heel intensief te bestuderen. Hij ziet natuurlijk nog wazig, maar hij deed erg zijn best. En de mamma ziet er nu alweer uit alsof ze nooit zwanger is geweest.quote:
Und?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou die was lekker aan het dekken.
Sjon vindt het nu niet meer leuk want hij mag niet boven
Sympathieke gozer.quote:
De polonaise is nog niet geweest, maar wel 1 of andere ruk nummer met aangepaste tekst op de melodie van Frans Bauer waarbij iemand als tomaat verkleed wasquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
De polonaise is nog niet geweest, maar wel 1 of andere ruk nummer met aangepaste tekst op de melodie van Frans Bauer waarbij iemand als tomaat verkleed was![]()
En nu komt het : EEN ALFRED J KWAK NUMMER![]()
![]()
OP EEN BRUILOFT
![]()
Maar dat heeft ze helaas moeten missen want mevrouw stond haar verslaving in stand te houden
Likje van Greys voor de SC
Dat zei ik in mijn laatste zin van mijn smsje die ik terug stuurde : Ik hoop dat er voldoende drank voor je isquote:
issie er alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goed! We zijn er straks geweest. Het is een wel heel alert klein mannetje. Hij zat nokManda heel intensief te bestuderen. Hij ziet natuurlijk nog wazig, maar hij deed erg zijn best. En de mamma ziet er nu alweer uit alsof ze nooit zwanger is geweest.
Dat wordt weer jaaaaaren therapiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
De polonaise is nog niet geweest, maar wel 1 of andere ruk nummer met aangepaste tekst op de melodie van Frans Bauer waarbij iemand als tomaat verkleed was![]()
![]()
OP EEN BRUILOFT
![]()
Maar dat heeft ze helaas moeten missen want mevrouw stond haar verslaving in stand te houden
quote:
Wat een horror bruiloft, arme Greysquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
![]()
OP EEN BRUILOFT
![]()
Dat zou jij ook doen. Zo je poepert in!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Tat duikt meteen de hooiberg in met dr date
Welneeeee, ze ging zelf heenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat een horror bruiloft, arme Greys
Gatverdamme, ik hou heul nie van hooi in mn poepertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zou jij ook doen. Zo je poepert in!
quote:
Ja maar dat verwacht je toch niet Alfred J Kwak, zijn ze niet goed bij hun hoofd of zoquote:
Nou, ik vind het ergens wel logisch.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja maar dat verwacht je toch niet Alfred J Kwak, zijn ze niet goed bij hun hoofd of zo
en Greys doet gezellig mee want die zegt geen neequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Qwea het volgende:
Alfred is nu 1 en niet langer ei
![]()
![]()
Ik zie heel die bruiloft er al op los gaan![]()
![]()
En gereformeerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik vind het ergens wel logisch.
Ik bedoel, ze zijn 13.
Ze was wel weer geniaal bezig, maar ambtenaar Parkeerbeheer en dan die autoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef oh-oh het volgende:
Tat duikt meteen de hooiberg in met dr date
Hoe meer boetes des te dikker de otoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze was wel weer geniaal bezig, maar ambtenaar Parkeerbeheer en dan die auto
Heb je even voor mij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef Qwea het volgende:
Opzij, opzij, opzij, maak plaats, maak plaats, maak plaats, Greys heeft ongelofelijke haast
DJMO!~quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Ynske het volgende:
lol. t gaat op twitter over geboortebeperking voor een niet nader te noemen persoon
[ afbeelding ]
DJMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef Ynske het volgende:
lol. t gaat op twitter over geboortebeperking voor een niet nader te noemen persoon
[ afbeelding ]
vooral lachen omquote:
Ze is een followerquote:
quote:
Ynske welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |