Ja sorry, de aandachtshoer in mij kon het niet latenquote:
Ik ga in het stemmig zwart.quote:
Lekker rouwigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja sorry, de aandachtshoer in mij kon het niet laten
[..]
Ik ga in het stemmig zwart.
Aaaahwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef oh-oh het volgende:
Chico moest piepen want hij had een koude bibsebaps en ik moest er een dekentje opleggen
Kees Sjon en Bil kruipen zelf onder een deken, Chico piept en mama rentquote:
Ooh damn, I would kill for thatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:00 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wou je soms even stiekem mn dikkie dik tas aanraken ?
Chico snapt hoe het moetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees Sjon en Bil kruipen zelf onder een deken, Chico piept en mama rent
Aardappel, ardappel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Non was heul niet naar de HHB.
Die was naar de 9 maaaaaaaaaandenbeurs
Geef mij een kerel die aardappels schilt!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Rewimo het volgende:
Hutspot, heerlijkDat hebben we dus net gegeten
Toen ik nog alleen (en later met Christan) woonde kocht ik altijd geschilde aardappels, ik heb zo'n hekel aan schillenEn nu doet qltel het. Zelfs als ik kook doet ie het nog, liev hè?
![]()
Mama-Mia, welkomLet maar niet zo erg op ons allemaal, we zijn gewoon prettig gestoord hier
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef oh-oh het volgende:
Aardappels schillen vind ik niet erg, als ik ze maar niet gewoon gekookt hoef te vreten
Nee, al snijdt hij wel blokjes als ie ze gaat bakken, maar dat is alleen maar handigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Qwea het volgende:
Geef mij een kerel die aardappels schilt!
En dan geen vierkantje blokjes, puhlease
Blokjes? Ielh? Dat wordt dan toch nooit zo enorm lekker knapperig als plakjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, al snijdt hij wel blokjes als ie ze gaat bakken, maar dat is alleen maar handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |