Kijk dat je dat doet, dat begrijp ik, dat is heel normaal zoals we in dit topic lezen.quote:
Ja,,,,want inschatten hoe zo'n situatie zich zou voltrekken is wel erg lastig natuurlijk.quote:Op zondag 15 mei 2011 14:05 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Bekrompen figuurEen beetje oordelen over iets waar je geen ervaring van hebt
quote:
Bart Smit?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:14 schreef Ninaaa het volgende:
Jaa ik kwam een keer een man tegen die bij de bart smit in een hoekje zat af te trekken. Bah bah, vies vent. Schaam je!
Jaa hij leek er wel op. Misschien is dat wel zijn broer?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Bart Smit?
Was het deze man? [ afbeelding ]
Je weet toch wel wie die gast is? Google anders maar "Martijn" en "Partij" en je weet genoegquote:Op maandag 16 mei 2011 19:28 schreef Ninaaa het volgende:
[..]
Jaa hij leek er wel op. Misschien is dat wel zijn broer?
Ga het eerst maar eens proberen en dan pas oordelenquote:Op maandag 16 mei 2011 08:48 schreef very het volgende:
[..]
Ja,,,,want inschatten hoe zo'n situatie zich zou voltrekken is wel erg lastig natuurlijk.
Zoek gewoon een meisje die sex met je wil, dan kan je misschien je kick krijgen zonder dat dat ten koste gaat van iemand die daar hoogstwaarschijnlijk totaal geen boodschap aan heeft.
Zielig figuur
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef BeffJeck het volgende:
Ik ga altijd een half uurtje op mijn hand zitten. Dan voelt hij lekker dood aan! Daarna fab ik dan lijkt het net of een vreemde het doet!
Naast het fietspad? Haha, ja, dat vinden ze waars spannend!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef AJ187 het volgende:
Zag laatst trouwens nog een meisje die een jongen zat af te trekken op een bankje naast een fietspad![]()
Vinden ze dat spannend ofzo?
Ja 10 meter naast het fietspad ofzo. Maar je kon goed zien wat ze aan het doen warenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:24 schreef Bamboee het volgende:
[..]
Naast het fietspad? Haha, ja, dat vinden ze waars spannend!
Waar schrikt die vrouw precies van? Van zijn koptelefoon?quote:
Nee, dank je.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:01 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Ga het eerst maar eens proberen en dan pas oordelen![]()
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef very het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Ik kom wel aan mijn trekken zonder anderen lastig te vallen.
Papa en mama mochten blijkbaar nog van niets weten.. Misschien hadden ze niet bedacht dat de rest van het dorp/ de stad het nu wel weetquote:Op maandag 16 mei 2011 21:37 schreef AJ187 het volgende:
[..]
Ja 10 meter naast het fietspad ofzo. Maar je kon goed zien wat ze aan het doen waren
Zeker konden ze dat thuis niet doen....want het waren scholieren van 15/16 jaar ofzo...zeker van me middelbare school
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |