dan moet ie z'n apartigheid wel snel laten zien, want tot nu toe vind ik het maar een lapzwans eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB C
Mee eens trouwens, alhoewel Maik mss nog wel iets aparts heeft, denk dat hij nog wel voor vuurwerk gaat zorgen
hahahaha gelukkigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Oh jou sla ik niet... *kijkt alleen even heel boos naar Rafq*
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Bunker-Renate het volgende:
ook guido moet nog even blijven kan nog leuke discussies worden met hem.
Laura![]()
Gerard is tov
Ik moet wel om zijn houding lachen, hij heeft iets droogs weet niet wat precies maar ben het met je eens dat ie nu nog niet echt veel indruk maaktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan moet ie z'n apartigheid wel snel laten zien, want tot nu toe vind ik het maar een lapzwans eerlijk gezegd![]()
Niets gemist, geen telefoon en de meiden mochten begin van de middag (?) weer uit de tent dacht ik (heb de COSSEN even nagelezen)quote:Maareeeeh, ik heb niet veel gemist verder lees ik zo. Geen telefoon? Wanneer mochten de dames uit de tent? Of zitten die er niet in. Ik zit alleen op het topic nu, kids zijn nog niet klaar met de TV en m'n streams doen het op het moment niet
ok, thankx, ga zo alles nog even op mijn gemakkie terug zitten lezen. En ik heb weer beeld, ja hoorrrrrrquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik moet wel om zijn houding lachen, hij heeft iets droogs weet niet wat precies maar ben het met je eens dat ie nu nog niet echt veel indruk maakt
[..]
Niets gemist, geen telefoon en de meiden mochten begin van de middag (?) weer uit de tent dacht ik (heb de COSSEN even nagelezen)
"Mijn geheim is dat mn vrienden het niet weten"quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:28 schreef Rafq het volgende:
ze hebben niet tegen hun vrienden gezegd dat ze het huis ingingen?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:29 schreef toxikon het volgende:
[..]
Echt dit soort fotos gaan mijn monitor slopen. stoppen graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |