Daar lul je je toch zo uit?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:18 schreef RethXoth het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat nadat Sharon het erover had dat haar vader een bedrijf heeft in Taiwan, dat ze niet begonnen over de tsunamiZou ik wel doen... Lijkt me beetje logisch dat je dan afvraagt of zijn bedrijf dan nog staat
Het aloude BB gevoel is terugquote:
Die heb ik ook gemistquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het aloude BB gevoel is terug
Maargoed, niet veel gemist dus, behalve de escapades van Gerard afgelopen nacht
Geef gerard een sloopkogel en ze wonen morgen in een tentenkampquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Vergeet de "bijna dood ervaring" van Sophia nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja zit er ook op te wachten!! Maar volgens mij komt nu die langharige kapperquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef Roguee het volgende:
Nou alweer Maik in ht voorstukje van 'De Liefdesmakelaar' op RTL Lounge maar de aflevering was niet met hem helaas....Misschien de volgende!
Ja wel he? Dacht ik ook al te horen.....Jammer!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja zit er ook op te wachten!! Maar volgens mij komt nu die langharige kapper
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef toxikon het volgende:
[..]
Geef gerard een sloopkogel en ze wonen morgen in een tentenkamp
Ik heb het gelezen ja, gelijk alles op lockdownquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Vergeet de "bijna dood ervaring" van Sophia niet
In het filmpjes topic te zien zonder streamlockquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het gelezen ja, gelijk alles op lockdown
Thnks, ga het vanavond even bekijken via mijn media appquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:28 schreef Flashbox het volgende:
[..]
In het filmpjes topic te zien zonder streamlock
Kom op zeg, dat heeft Gerard allang ontdekt. Zij vult alleen aan. Mag hoor, maar waar komt die interesse van Laura plots vandaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef R0T29 het volgende:
Laura denkt goed na![]()
Kan Gerard wat van leren.
Gefeliciteerd hidiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gerard vroeg of het irritant was, die gitaar![]()
Dank je
Die probeert te bonden met de mannen, die moeten immers gaan nomineren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op zeg, dat heeft Gerard allang ontdekt. Zij vult alleen aan. Mag hoor, maar waar komt die interesse van Laura plots vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |