Om de test gelijk te houden heb ik ze beiden naar Brussel gedaan. Als ik Amsterdam neem, is de ping een stuk lager.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:03 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Nog steeds redelijk veel ping hoor. Ik zit nu op 15 ms. En dan zit ik echt ver van de router af met een stuk of 5 muren ertussen. Nou weet ik niet of dat voor de ping iets uitmaakt, waarschijnlijk niet, maar toch.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kutkabouter zit op 15 meter per seconde van zijn router
Ik vind je ping met UPC nog hoog! Ik zit met tele 2 rond de 50quote:Op woensdag 23 februari 2011 00:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[ link | afbeelding ]
vs
[ link | afbeelding ]
Tele2
om 00:38 hoor je wel een behoorlijke ping te hebben....quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:17 schreef KoningStoma het volgende:
Hangt ook van het tijdstip af he
Bankshottttttquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is wel de belachelijkste manier waarop ik volledig terecht gekilled ben
Hij heeft hem zelf geupload.
Acknowledge, Adapt, Overcomequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:59 schreef Fsmxi het volgende:
Bah, lobbies waar iedereen in beide teams ghost gebruikt behalve jij..
Ach man, plotseling is elke killstreak behalve blackbird en attack dogs nutteloos. En in non-HC zou ik er nog een beetje mee kunnen leven, want daar speelt ook niet iedere klapjostie met silencer, iets wat in HC een minimale verlaging in dodelijkheid ten gevolge heeft. Als ik zonder radar wil spelen, zette ik wel zulke private matches opquote:
Mee eens, maar als ik mijn pure gun- en soundwhoreskills wil testen, dan speel ik wel barebonesquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:35 schreef KoningStoma het volgende:
Gelukkig hoort het spel niet om killstreaks te draaien.
Voor CTF is ie ook ideaal!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk niet dat ze ooit iets aan ghost gaan veranderen. Ik vind het ook wel goed zo. Voor tdm is ghost de nr1 perk, maar voor andere types zijn andere perks geschikter.
quote:
Speciaal voor jullie heb ik dus ook even vanuit Brussel gedaan, dan kom ik hierop uit:quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:48 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Om de test gelijk te houden heb ik ze beiden naar Brussel gedaan. Als ik Amsterdam neem, is de ping een stuk lager.
Dan kan je MW2 style met ballistic knife, lightweight en marathon pro gaan spelen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik heb me toch per ongeluk marathon pro gehaald gisteren voor het eerst in 12 prestiges
Over een waardeloze class gesprokenquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:18 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dan kan je MW2 style met ballistic knife, lightweight en marathon pro gaan spelen.
Klopt, je kan beter gewoon met een gun spelen, en dan in de 2e slot die perk waardoor je sneller herstelt van knife lunges. Hoe heet ie ook weer?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Over een waardeloze class gesproken
SA proquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Klopt, je kan beter gewoon met een gun spelen, en dan in de 2e slot die perk waardoor je sneller herstelt van knife lunges. Hoe heet ie ook weer?
Ja, die dus. Dan kan je dat prima doen. Volgens mij zijn de maps van Black Ops wel echt bout om te knifen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |