SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.1All good things are wild and free.![]()
Ik zat al op dat plaatje van die kat te wachten.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Ervaring?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
GHB moet je zelf niet gebruiken maar in meisjes hun drankje gooien.![]()
![]()
Dat klopt dus niet. Het is niet mentaal, het is lichamelijk. Er wordt gewoon te weinig dopamine (neurotransmitters) aangemaakt in de hersenen, waardoor bepaalde 'prikkels' en 'signalen' niet opgepikt worden door de hersenen, of juist teveel opgepikt worden door de hersenen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik snap nooit hoe dat komt. Ik bedoel, ADD en ADHD is toch mentaal. Dan is het toch raar dat het lichaam daar al dan niet op reageert.
Methylfenidaat zorgt er tijdelijk voor dat er meer dopamine wordt aangemaakt in de hersenen, waardoor prikkels van buitenaf makkelijker, sneller en gedoseerder opgepikt worden.
Dus is het zo dat wanneer een ADHDer/ADDer Ritalin /speed/Concerta/methylfenidaat of andere stimulerende medicijnen inneemt zijn dopamineniveau dat van een 'normaal' persoon bereikt, of daar meer in de buurt komt.
Maar wanneer een niet ADHDer/ADDer het inneemt, die van oorsprong al een 'normaal' of 'goed' dopamineniveau in hun lichaam hebben, maken de hersenen alsnog meer dopamine aan. Dat veroorzaakt de trip waar je dan in komt, je dopamine niveau stijgt boven een 'normaal' dopamineniveau uit.![]()
Ja, een iets te hoge dosering en je kunt ze zo over je schouder gooien en mee naar huis nemen.quote:All good things are wild and free.![]()
Toch maar eens een kans geven dan.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, een iets te hoge dosering en je kunt ze zo over je schouder gooien en mee naar huis nemen.![]()
Ahh oke, ik dacht dat het puur mentaal was. Dit verhaaltje doet mij aan m'n biologie examen van vorig jaar denken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet. Het is niet mentaal, het is lichamelijk. Er wordt gewoon te weinig dopamine (neurotransmitters) aangemaakt in de hersenen, waardoor bepaalde 'prikkels' en 'signalen' niet opgepikt worden door de hersenen, of juist teveel opgepikt worden door de hersenen.
Methylfenidaat zorgt er tijdelijk voor dat er meer dopamine wordt aangemaakt in de hersenen, waardoor prikkels van buitenaf makkelijker, sneller en gedoseerder opgepikt worden.
Dus is het zo dat wanneer een ADHDer/ADDer Ritalin /speed/Concerta/methylfenidaat of andere stimulerende medicijnen inneemt zijn dopamineniveau dat van een 'normaal' persoon bereikt, of daar meer in de buurt komt.
Maar wanneer een niet ADHDer/ADDer het inneemt, die van oorsprong al een 'normaal' of 'goed' dopamineniveau in hun lichaam hebben, maken de hersenen alsnog meer dopamine aan. Dat veroorzaakt de trip waar je dan in komt, je dopamine niveau stijgt boven een 'normaal' dopamineniveau uit.Als aids een examen was.
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Dat viel heul wel mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ahh oke, ik dacht dat het puur mentaal was. Dit verhaaltje doet mij aan m'n biologie examen van vorig jaar denken.Als aids een examen was.
![]()
Ja het is ook wel een beetje mentaal. De effecten van teveel of te weinig dopamine zijn mentaal, maar het probleem begint in de fysieke hersenenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:40 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ahh oke, ik dacht dat het puur mentaal was. Dit verhaaltje doet mij aan m'n biologie examen van vorig jaar denken.Als aids een examen was.
![]()
![]()
Het was m'n allereerste examen. Het was inderdaad niet heel moeilijk, maar ik ging toen echt kapot van de stress. Ook echt aan de lopende band staan roken toen waardoor ik me echt kut voelde bij dat examen.quote:
Maarre, ik vind de AK-47 wel een goeie gun.
Iemand vanavond BO:en op de PS3?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
Dat is prima te doen inderdaad. Al vind ik de Ak-47 met suppressor net wat beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef Tauchmeister het volgende:
Gisteren de Commando met Dual Mags en Surpressor ontdekt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Dat is prima te doen inderdaad. Al vind ik de Ak-47 met suppressor net wat beter.![]()
![]()
Net helemaal over de zeik omdat ik telkens stuk of 5 hitmarkers kreeg en nog kapot geschoten werd, heb er een filmpje van gemaakt alleen youtube doet er al meer dan een kwartier over.rice rice baby tututututedudududum![]()
Meid toch...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:17 schreef Rijstkoker het volgende:
Net helemaal over de zeik omdat ik telkens stuk of 5 hitmarkers kreeg en nog kapot geschoten werd, heb er een filmpje van gemaakt alleen youtube doet er al meer dan een kwartier over.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Forum Opties Forumhop: Hop naar: