hoofdpijn is net wat afgezakt, laat ik dat maar even niet doen....quote:
Sorry ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hans heeft virtueel zelfmoord gepleegd.
Hij leeft dus nog wel hèquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef miieejj het volgende:
]
[..]
Sorry ?![]()
![]()
... ( weet niet welke smiley moet gebruiken )
waarom valt dat sql mij nou direct op in die naamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:20 schreef henkde_j het volgende:
Ook een goede http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116
Ja.. dat hij nog leeft snap ik wel..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij leeft dus nog wel hè. Maar niet meer op FOK!
Ja. Voor eeuwig.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
Ja.. dat hij nog leeft snap ik wel..
Maarrr.. is ie gestopt met FOK! ?
Volgens sommigen wordt dat DE trend van 2011quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
Yup, met pensioen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dat Hans stopt met FOK!?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens sommigen wordt dat DE trend van 2011
ja, hij had bijna pensioen..quote:
zo'n fucking baby-boomer zeker, en wij moeten gewoon door FOK!-en tot we 67 jaar zijn!quote:
dat zeker als je ziet hyoe vaak we het er over hebben.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
zo'n fucking baby-boomer zeker, en wij moeten gewoon door FOK!-en tot we 67 jaar zijn!
kan ze de lijn niet kappen?quote:
En als er eens een Serious Talent MH wordt zeuren jullie weer dat artiesten voorgetrokken worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef alors het volgende:
Jezus 3fmalsof dit niet elk uur gedraaid zou worden als het geen megahit is, geef talent toch eens een kans!
niet de eerste keer aan de kust vandaag, opmerkelijk.quote:
Alsof dat 3fm Serious Talent het alleenrecht op talent heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En als er eens een Serious Talent MH wordt zeuren jullie weer dat artiesten voorgetrokken worden.
ken hem ook nog niet. Wat dat betreft zijn ze in ieder geval snel. En Adele kan ik prima uithouden, dus ik vind het best.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe Adele... volgens mij ken ik 'm nog niet. Ben benieuwd.
maar het is wel de keuze van 3FM om ze als ST te afficheren, dus niet zo raar dat ze dan ook vrij vaak een MH hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:33 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof dat 3fm Serious Talent het alleenrecht op talent heeft.
Niet Someone Like You?? Da's in Engeland wel de nieuwe single.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe Adele... volgens mij ken ik 'm nog niet. Ben benieuwd.
Geweldig optreden was dat zat met kippenvel voor de tvquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet Someone Like You??
Kijk
en je bent om.
Nou ik vind dat eigenlijk nogal tegenvallen. Ze nemen steeds vaker gevestigde artiesten, vind ik erg jammer. Voor een talent, ST of niet, is een megahit veel waardevoller dan de zoveelste megahit voor een artiest waar de miljoenen toch al binnenstromen en die minimaal 3 maal daags al voorbijkomt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar het is wel de keuze van 3FM om ze als ST te afficheren, dus niet zo raar dat ze dan ook vrij vaak een MH hebben.
Een complete rip off van:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:38 schreef miieejj het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe lady gaga ?
ik vind die van lady gaga dan leukerquote:
Ik voelde het ook al aankomen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:55 schreef Allrounder het volgende:
Straks is Jody er en hangen ze op.![]()
Dear Jessy is de beste onofficiele kerstplaat die er is!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:44 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik heb niks met madonna.. ik vind alleen dear jessy van madonna wel wat.
Heeft ze toch mooi gejat van Rollergirl.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dear Jessy is de beste onofficiele kerstplaat die er is!
Dju wat mooi...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Niet Someone Like You?? Da's in Engeland wel de nieuwe single.
Kijk
en je bent om.
Set Fire to The Rain is ook mooi.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
pizza ligt in de oven, webcamstream is klaar. ik ben klaar voor een ouderwetse Ekstra Late Vermaak avond!
Voor mij alweer geen EW vanavond. Gaat de visite niet leuk vinden, als ik de hele avond boven zitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:45 schreef 3rdRock het volgende:
goedeMIDDAG!
pizza ligt in de oven, webcamstream is klaar. ik ben klaar voor een ouderwetse Ekstra Late Vermaak avond!
moet jij niet naar een verjaardag?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:58 schreef CindieY het volgende:
Hop, radio ingeschakeld, ik zit klaar voor Ekstra Weekend
en dat kan jou iets schelen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Voor mij alweer geen EW vanavond. Gaat de visite niet leuk vinden, als ik de hele avond boven zit
Ach, zolang ze maar niet te lang blijven plakkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet jij niet naar een verjaardag?
[..]
en dat kan jou iets schelen?
om 10 u iedereen eruit schoppen en Stenders luisteren!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar niet te lang blijven plakken
M'n vrienden komen een andere keer. Dat vind ik dan minder erg
het gebouw is niet meer van hun en was niet eens meer verzekerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef Elusive het volgende:
kazannetjes doen aan verzekeringsfraude
ik zat te etenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Zeg, waar blijven die "Die uuropener!"-posts eigenlijk?
Pizza is hier nooit snel koud hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zat te etenen ik vond em niet briljant....
en waarom is pizza altijd zo senl koud?
als ik 2 punten op heb is de 3e koudquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Pizza is hier nooit snel koud hoor.![]()
En als de laatsten dan pas binnenstappenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
NEEEEEEEEEE! het oude theater van Hans Kazan is afgebrand!
[..]
om 10 u iedereen eruit schoppen en Stenders luisteren!
Ik snij alle stukken snel, leg alle losse stukken boven op elkaar en schuif het in 1x naar binnen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik 2 punten op heb is de 3e kouden zo traag eet ik nu ook weer niet...
Stenders aanzetten en zeggen dat ze alleen mogen praten tijdens kutmuziek!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
En als de laatsten dan pas binnenstappen?
baas!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik snij alle stukken snel, leg alle losse stukken boven op elkaar en schuif het in 1x naar binnen.
Als je die pizza dan toch zelf in de oven doet: Snij de pizza in bijv. 4 kwarten, gooi de eerste kwart er in, als de eerste kwart klaar is, gooi je de tweede kart er in en eet je de eerste kwart en zo steeds door. Nooit koude pizzaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik 2 punten op heb is de 3e kouden zo traag eet ik nu ook weer niet...
Maar wel vier keer lopenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je die pizza dan toch zelf in de oven doet: Snij de pizza in bijv. 4 kwarten, gooi de eerste kwart er in, als de eerste kwart klaar is, gooi je de tweede kart er in en eet je de eerste kwart en zo steeds door. Nooit koude pizza
Dat had ik ook altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zat te etenen ik vond em niet briljant....
en waarom is pizza altijd zo senl koud?
Dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Allrounder het volgende:
WEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!![]()
![]()
![]()
![]()
puik plan schat! hoewel ik dan wel voor helften ga denk ik......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als je die pizza dan toch zelf in de oven doet: Snij de pizza in bijv. 4 kwarten, gooi de eerste kwart er in, als de eerste kwart klaar is, gooi je de tweede kart er in en eet je de eerste kwart en zo steeds door. Nooit koude pizza
Aan de foto die Rockiej een keer postte te oordelen is dat niet zo ver lopenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDD!!!! #3FM #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef tleemhuis het volgende:
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend #EkstraWeekend #3FM
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef gerardekdom het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDD!!!! #3fm #ekstraweekend
pizaatje delen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat had ik ook altijd![]()
daarom eet ik geen pizza meer, koude pizza is
nou, toch wel 6 stappen en een trap van 7 treden op en terug 7 treden af en weer een stap of 6quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aan de foto die Rockiej een keer postte te oordelen is dat niet zo ver lopen
Maakt niet uit. Efficiency is belangrijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aan de foto die Rockiej een keer postte te oordelen is dat niet zo ver lopen
Een helft kan ook, jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
puik plan schat! hoewel ik dan wel voor helften ga denk ik......
en nu...
WEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
within temptation komt optreden geloof ik. of ze dan ook nog een gast hebben weet ik niet..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef Allrounder het volgende:
Wie is er te gast eigenlijk? Ben te lui om te zoeken.
rare moeder heb jij!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een helft kan ook, jaIk noemde maar het voorbeeld van bij m'n ouders.. Er passen namelijk precies drie kwarten in de oven, da's dus een kwart van mij, m'n zusje en m'n vader (moeders eet geen pizza).
Zeg me dat dit een grap is!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
within temptation komt optreden geloof ik. of ze dan ook nog een gast hebben weet ik niet..
wehehehehehe!quote:
Dit is een grapquote:
wahahahah echt? dan schakel ik al niet eens meer in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
within temptation komt optreden geloof ik. of ze dan ook nog een gast hebben weet ik niet..
In dat geval ga ik nog eens fijn verder met WIDM-theorieën lezen en ik kan ook nog wel een zak chips halen bij de supermarkt.. WTquote:
Dan mis ik nietsquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Welke Sharon?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik nou de enige die Sharon nog wel lekker vind?
Ze heeft wel een grote voorgevelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
den Adel....quote:
Plaatje voor jou, jongen. Ze heeft de trouwjurk al aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
correctemundo!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een grote voorgevel
ik hoef niet meteen met haar te trouwen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Plaatje voor jou, jongen. Ze heeft de trouwjurk al aan![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Leuk haar!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef alors het volgende:
[..]
Plaatje voor jou, jongen. Ze heeft de trouwjurk al aan![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
niet iedereen is perfectquote:
Volgens mij is de achterkant ook iets waar je niet omheen kuntquote:
het is bier punt.quote:
quote:
niks mis met een lekkere bilpartij. ik moet ergens mn chocomel kwijt kunnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij is de achterkant ook iets waar je niet omheen kunt
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niks mis met een lekkere bilpartij. ik moet ergens mn chocomel kwijt kunnen
quote:
Het is maar wat je verstaat onder lekker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Al mijn posts zijn van het hoogste niveauquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef CindieY het volgende:
EW is er weer op en het niveau daalt hier gelijk drastisch
betekent dat je een lekkere bilpartij hebt of dat je chocomel lekker vindt? of beide?quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Alleen de DIKgedrukte stukken kloppenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
betekent dat je een lekkere bilpartij hebt of dat je chocomel lekker vindt? of beide?
Je Woont op de hoogste etage van een flat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef Briggy het volgende:
[..]
Al mijn posts zijn van het hoogste niveau![]()
Nee BGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je Woont op de hoogste etage van een flat?
quote:
Ik hoor altijd dat dat slootwater isquote:
ah, helder. geen verrassing dus. hoewel ik natuurlijk niet kan beoordelen of de aanwezige bilpartij lekker isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef Briggy het volgende:
[..]
Alleen de DIKgedrukte stukken kloppen
Is het ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor altijd dat dat slootwater is
Zal ik maar niets zeggenquote:
dat klinkt als iets heel onsmakelijks!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanwege die ene keer in 't Paard?
Waarbij jij vrijwillig Heineken bestelde, die keer jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vanwege die ene keer in 't Paard?
Het Vliegende Paard, studentencafé in Zwollequote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat klinkt als iets heel onsmakelijks!
Omdat ze het standaard op de tap hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarbij jij vrijwillig Heineken bestelde, die keer ja
* Allrounder Klikt bewust niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:31 schreef Sirolf het volgende:
Ik kwam ondertussen nog een oud fragmentje van Within Temptation tegen... http://soundcloud.com/florisd/within-temptation-we-gaan-nog
niet op deze kutplaat. hoewel deze remix wel leuk isquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet op deze kutplaat. hoewel deze remix wel leuk is
LALALALALALALALA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LALALALALALALALALA
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet op deze kutplaat. hoewel deze remix wel leuk is
LALALALALALALALA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LALALALALALALALALA
Met legio andere keuzesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het Vliegende Paard, studentencafé in Zwolle
[..]
Omdat ze het standaard op de tap hebben.
Stel het voor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Kunnen ze bij EW niet een grote 3-uur-lang durende LaLaLa-uitzending maken?
Ik en keuzes.. Dan had je een uur later nog niks te drinken gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef justmattie het volgende:
[..]
Met legio andere keuzesMaar geeft niet
Ik zeg DOENquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Sirolf het volgende:
wehehe, een Toppertje-uitzendingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Geen verstand van bier hier (hur hur), maar Hertog Jan is altijd goed. Dacht ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik en keuzes.. Dan had je een uur later nog niks te drinken gehad
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen verstand van bier hier (hur hur), maar Hertog Jan is altijd goed. Dacht ik.
Jij leest te veel op fok!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen verstand van bier hier (hur hur), maar Hertog Jan is altijd goed. Dacht ik.
Chocomel FTWquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef tleemhuis het volgende:
Stem nu op de #EkstraWeekend carnavalssingle op TV Oranje. Klik hier en zoek op Ekstra Weekend: http://www.tvoranje.nl/index.php?menu_id=62
Nee ik heb een hoop vrienden die bier drinkenquote:
een heerlijk glas van dat ijskoude bruine godenvocht!quote:
Vast wel ergens op de planeet middagquote:
blijf van mn kwoot!quote:
Het zal wel vrijdagavond zijn, maar ik heb andere gedachten bij 'bruine godenvocht'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een heerlijk glas van dat ijskoude bruine godenvocht!
Laat ze eens kennis maken met echt bier. Jupiler of Palmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik heb een hoop vrienden die bier drinkenEn HJ staat bovenaan
dat is jouw vieze geest! bah cindy, bah!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het zal wel vrijdagavond zijn, maar ik heb andere gedachten bij 'bruine godenvocht'
Even bold om verwarring te voorkomen
Het zal me een zorg zijn wat ze drinken. Doe mij maar rum, apfelkorn of bessenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laat ze eens kennis maken met echt bier. Jupiler of Palm
Sowieso is Chocomel viesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is jouw vieze geest! bah cindy, bah!
Niet in Suriname.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vast wel ergens op de planeet middag
Ziequote:
ga je mond spoelen. die vloeibare bruine heerlijkheid is zo'n beetje het lekkerste dat mijn huig ooit heeft beroerd.quote:
zonder slagroom wel jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
WelMaar warme chocolademelk met slagroom is
Die vieze nare nasmaak van Chocomelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je mond spoelen. die vloeibare bruine heerlijkheid is zo'n beetje het lekkerste dat mijn huig ooit heeft beroerd.
morgen maar weer eens een pak kopen denk ik!
Het heeft heulemaal geen nare nasmaak.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die vieze nare nasmaak van Chocomel
Welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft heulemaal geen nare nasmaak.
Nietusquote:
+1quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft heulemaal geen nare nasmaak.
niet!quote:
jij zat bij Macauly Culkin in de klas?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
Bij deze plaat moet ik altijd denken aan een klasgenoot.
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige nietliefhebber van Chocomel?
blijkbaar wel! dus onderwerp je aan ons gezag!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Uit flesje is lekkerder dan uit een pakquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
jupiler is gewoon spa rood, weinig smaak naar mijn mening.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Laat ze eens kennis maken met echt bier. Jupiler of Palm
Nee, ranzig spul. Klaar uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee ik zat in de klas met een die Beat heet. Je spreekt alleen anders uit (spreek uit: Be-jat)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij zat bij Macauly Culkin in de klas?
Ze vinden je tof!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch mijn quotes te aanbidden:+
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
blijkbaar wel! dus onderwerp je aan ons gezag!
Dit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jupiler is gewoon spa rood, weinig smaak naar mijn mening.
Jupiler is heerlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:44 schreef hole1988 het volgende:
[..]
jupiler is gewoon spa rood, weinig smaak naar mijn mening.
ze willen niet alleen met je qu......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat zit iedereen toch mijn quotes te fucken
Nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
goed zo Briggy, jij begrijpt het!quote:
Dat heb je wel eens gei...ntresseerder gezegdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze willen niet alleen met je qu......![]()
![]()
Ik ben niet de enige die Jupiler en Chocomel lekker vindt. Gaar de goede kant op.quote:
Nu nog leren spellenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die Jupiler en Chocomel lekker vindt. Gaar de goede kant op.
Jij zit morgen weer in het theater tochquote:
Leugens jij hebt kieskeurig smaakpapilen.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij zit morgen weer in het theater toch?
Oh er staat gaarquote:
Jep, gaan voor kwaliteitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Leugens jij hebt kieskeurig smaakpapilen.
Ook nogquote:
Over Palm hoorde ik niets..quote:
jij hebt er vast nog 1 liggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef Elusive het volgende:
wie stuurt er een XXL tijgerprint oma's slip op ?
Nee herkennen goddelijk bier niet.quote:
hij doet er alleen niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Sirolf het volgende:
www.playbackdom.nl
Dat had een idee van mij kunnen zijn... jammer dat dat in dit geval niet zo is.
Vindt heeft daar geen betrekking op ik, maar op die.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook nogIk struikel vooral over 'ik vindt'
Ik heb woensdag nog twee gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Palm kan ik niet over oordelen, te lang geleden dat ik dat heb gehad.
Die meid die een tweet over een bom had verstuurd of zo was ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
Jezus wie is dat lekkere wijf achter Mathijs bij DWDD.
dat bedacht ik me ook toen ik het er al had neergezetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vindt heeft daar geen betrekking op ik, maar op die.
Docentmodus uit
dat vindt Tjibbe niet erg hoorquote:
Maar die is ozo dom, maar vond het wel achterlijk dat ze is opgepakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Die meid die een tweet over een bom had verstuurd of zo was ook niet verkeerd.
Zal binnenkort weer eens een kratje ophalen. Me pa houdt er ook wel van geloof ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb woensdag nog twee gehadLovely ...
En als ze werkelijk wat had geflikt was het weer de politie die had geblunderd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar die is ozo dom, maar vond het wel achterlijk dat ze is opgepakt.
Je moet een realistische dreiging wel herkennen he. Iemand die een bom gaat opblazen kondigt dat niet aan via twitter met hashtags van ieder actualiteitenprogramma in Nederland.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En als ze werkelijk wat had geflikt was het weer de politie die had geblunderd.
Schietincidenten op scholen in Amerika zijn aangekondigd op YouTube en niemand greep in. Liever zo dan dat er wel een bom lagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet eens realistische dreiging wel herkennen he. Iemand die een bom gaat opblazen kondigt dat niet aan via twitter met hashtags van ieder actualiteitenprogramma in Nederland.
Als je een hele berg hashtags erin zet zou ik het juist wél serieus gaan nemen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet een realistische dreiging wel herkennen he. Iemand die een bom gaat opblazen kondigt dat niet aan via twitter met hashtags van ieder actualiteitenprogramma in Nederland.
Alsnog dan is afgaan op een tweet achterlijk, dan moet je fatsoenlijk voor onderzoek doen in plaats van meteen oppakken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schietincidenten op scholen in Amerika zijn aangekondigd op YouTube en niemand greep in. Liever zo dan dat er wel een bom lag
Precies, je bent gewoon een kneus als je zoiets op internet zet. Flink straffen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schietincidenten op scholen in Amerika zijn aangekondigd op YouTube en niemand greep in. Liever zo dan dat er wel een bom lag
Een dreigement is een dreigement, gewoon terecht dat ze is opgepakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Alsnog dan is afgaan op een tweet achterlijk, dan moet je fatsoenlijk voor onderzoek doen in plaats van meteen oppakken.
Gelukkig loopt de stream niet zo achter....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:56 schreef Allrounder het volgende:
En wie niet springt is een Tjibbe!
Zegt juist dat iemand die opzoek is naar aandacht dan neem ik ze juist niet serieus. Ik denk dit is wat ze wil. Een week geleden kende niemand haar en nu zit ze aan tafel bij DWDD.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je een hele berg hashtags erin zet zou ik het juist wél serieus gaan nemen...
Als je dat niet doet ziet het er eerder uit als een grap. Beetje dom dus.
Ik kijk ook via de stream hoor!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Gelukkig loopt de stream niet zo achter....
Het is internetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Precies, je bent gewoon een kneus als je zoiets op internet zet. Flink straffen.
quote:
geef mn fluit terug!quote:
Zo kan ik toch niet werken!quote:
Ik luister via nederland.fmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik kijk ook via de stream hoor!
Als ik klaar ben met blazenquote:
jemig Briggyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |