Samen met I want to hold your hand mijn favoriete Kurt-liedjes. Toevallig allebei Beatlesliedjes.quote:
Die ook inderdaad!quote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen met I want to hold your hand mij favoriete Kurt-liedjes. Toevallig allebei Beatlesliedjes..
Ik vermoed dat of ze weggepest worden van die school omdat ze een koppel zijn en samen naar McKinley komen, of dat het heel nasty uit gaat en Kurt alleen terug komtquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe afleveringKurt en Blaine eindelijk een koppel
Om heel eerlijk te zijn had ik het een beetje opgegeven of ze wel een koppel zouden worden...
Rachel Berry, wat een stem en mooie muziekQuinn, dikke b i t c h
Nummer van Mercedes vond ik ook erg tof eigenlijk
En de Warblers ...tja jammer dat ze er uit liggen eigenlijk. Hoe gaan ze Kurt en Blaine nu mee laten doen bij nationals?
Ik vind Kurt's stem echt vreselijk, en beide liedjes ook. Dus dat was echt niet mijn hoogtepunt van de afleveringquote:Op woensdag 16 maart 2011 23:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Samen met I want to hold your hand mijn favoriete Kurt-liedjes. Toevallig allebei Beatlesliedjes..
Ik wil haarquote:Op donderdag 17 maart 2011 14:55 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, en bitchmode-Quinn is angstaanjagend.
Bitchmode Quinn had gewoon gelijk, want Finn is ook samen met haar. Jammer voor Rachel.quote:Op donderdag 17 maart 2011 14:55 schreef MrEarcheese het volgende:
Oh, en bitchmode-Quinn is angstaanjagend.
Waarom een jodenster bij Jesus is my best friend? Behoorlijke misser was dat zegquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:43 schreef Melochan het volgende:
Kurt tijdens die 'Raise your glass' performance, bij 30:40, hoe hij dat zogenaamde glas omhoog houdt![]()
Die Jesus is my best friend vond ik ook wel leuk, zeker hoe ze die ster vormden op het eind
Jezus was toch een Jood?quote:Op donderdag 17 maart 2011 21:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Waarom een jodenster bij Jesus is my best friend? Behoorlijke misser was dat zeg
Het jury overleg was briljant trouwens, oldskool Glee zoals ik het het liefst zie. Verder een goede aflevering, hoewel na weken nutteloze afleveringen zonder enige vorderingen binnen een kwartier bijna alle verhaallijnen worden verholpen/opgelost.
Het jodendom in het algemeen beschouwt Jezus niet echt als zijn beste vriendquote:
Jezus wat overdrevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |