Heather Morris was oorspronkelijk alleen aangenomen om Chris Colfer het single ladies dansje aan te leren, maar ze is dus blijven hangen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Ze kunnen prima zingen, het is onzin om het tegendeel te beweren. Er zitten hoogvliegers tussen (Rachel, Mercedes) en absolute laagvliegers als Mike en Brittany. Maar goed, die laatste zijn dan ook aangenomen op hun danstalenten. Heather Morris is niet voor niets danseres in de crew van Beyoncé geweest.
Cool.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:37 schreef dollce het volgende:
[..]
Heather Morris was oorspronkelijk alleen aangenomen om Chris Colfer het single ladies dansje aan te leren, maar ze is dus blijven hangen.
Ik dacht even: "Toch een nieuwe aflevering vandaagquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb gister I am number four gezien, ik vond Dianna zo leuk
Sorryquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht even: "Toch een nieuwe aflevering vandaag![]()
!!!!" door jou post, maar helaas, toch nog 2 weken wachten
Komt de nieuwe aflevering 12 of 19 april? Ik lees steeds wat anders overalquote:Op woensdag 23 maart 2011 11:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik dacht even: "Toch een nieuwe aflevering vandaag![]()
!!!!" door jou post, maar helaas, toch nog 2 weken wachten
12quote:Op woensdag 23 maart 2011 11:39 schreef dollce het volgende:
[..]
Komt de nieuwe aflevering 12 of 19 april? Ik lees steeds wat anders overal
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:01 schreef Steve het volgende:
Voor Chord Overstreet-fans, misschien vinden jullie het moment vanaf ongeveer 2 minuten interessant..
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:01 schreef Steve het volgende:
Voor Chord Overstreet-fans, misschien vinden jullie het moment vanaf ongeveer 2 minuten interessant..
als will of als matthew?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef Seam het volgende:
Volgens mij is Chord net zo hetero als Will
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:52 schreef Seam het volgende:
Volgens mij is Chord net zo hetero als Will
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |