T leven is niet eerlijkquote:
Jij claimt dat je niets kan bedenken dat niet te koop is. Zaken als emotie, liefde, zijn in mijn wereld niet te koop. Maar toen zei je dat je 'zulke liefde' niet kent. Dan bedoel je dus de onbetaalbare soort?quote:
Wat zal je een hoop missen als je nooit liefde hebt gekendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij claimt dat je niets kan bedenken dat niet te koop is. Zaken als emotie, liefde, zijn in mijn wereld niet te koop. Maar toen zei je dat je 'zulke liefde' niet kent. Dan bedoel je dus de onbetaalbare soort?
Fijne discussie stopper is dat hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Zeg ik ook wel eens. 'Wen er maar aan'.
Jawel, maar ik ben er van overtuigd dat er echt maar extreem weinig dingen niet te koop zijn met geld. Want uiteindelijk kan je iemand door de juiste zaken te doen altijd in het hart raken, met een ongelimiteerd budget is dat makkelijker dan met een limiet. Niet dat het heel duur moet zijn, maar sommige dingen zijn nu eenmaal lastiger te regelen dan andere.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij claimt dat je niets kan bedenken dat niet te koop is. Zaken als emotie, liefde, zijn in mijn wereld niet te koop. Maar toen zei je dat je 'zulke liefde' niet kent. Dan bedoel je dus de onbetaalbare soort?
Er zijn vast vrouwen die vallen voor luxe. Dat heeft niets met liefde te maken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben er van overtuigd dat er echt maar extreem weinig dingen niet te koop zijn met geld. Want uiteindelijk kan je iemand door de juiste zaken te doen altijd in het hart raken, met een ongelimiteerd budget is dat makkelijker dan met een limiet. Niet dat het heel duur moet zijn, maar sommige dingen zijn nu eenmaal lastiger te regelen dan andere.
Ik heb het niet over luxe, ik heb het over gebaren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Er zijn vast vrouwen die vallen voor luxe. Dat heeft niets met liefde te maken.
Wat voor gebaren?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het niet over luxe, ik heb het over gebaren.
Handgebarenquote:
iets doen wat voor de ander bijzonder is.quote:
Wat jij wil zeggen is dus dat je een vrouw op je kunt laten vallen door haar te overstelpen met cadeaus of vriendelijke gebaren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb het niet over luxe, ik heb het over gebaren.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef Cue_ het volgende:
Niemand die even mee juicht voor mijn vriendin?
Nou ja, het is eigenlijk een talktothehandsmiley natuurlijkquote:
Kun je een voorbeeld noemen? Want in mijn beleving staat dat los van de hoeveelheid geld die je tot je beschikking hebt. Of je moet een vrouw vinden die pas geraakt wordt als je haar mee neemt naar Monaco. Indruk maken op iemand moet je doen met persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets doen wat voor de ander bijzonder is.
Het lijkt een vinger.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, het is eigenlijk een talktothehandsmiley natuurlijk
Zo wordt hij ook meestal gebruikt jaquote:
Ik vind 'indruk maken' sowieso al kansloos. Gewoon lekker jezelf zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld noemen? Want in mijn beleving staat dat los van de hoeveelheid geld die je tot je beschikking hebt. Of je moet een vrouw vinden die pas geraakt wordt als je haar mee neemt naar Monaco. Indruk maken op iemand moet je doen met persoonlijkheid.
Onthouden wat iemand zegt en daar op inspelen. Voor mijn ex nam ik bijv wel eens spontaan bloemen mee, of als ze zei iets leuk te vinden of ik dacht dat ze het wel leuk zou vinden, dan regelde ik dat voor haar. Zo ben ik eens een dag eerder naar Nederland gekomen en had geregeld dat ze vrij had van dr werk, om haar daar op te halen. Dat soort zaken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je een voorbeeld noemen? Want in mijn beleving staat dat los van de hoeveelheid geld die je tot je beschikking hebt. Of je moet een vrouw vinden die pas geraakt wordt als je haar mee neemt naar Monaco. Indruk maken op iemand moet je doen met persoonlijkheid.
Je mag best moeite voor iemand doen, toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind 'indruk maken' sowieso al kansloos. Gewoon lekker jezelf zijn
Natuurlijk, maar 'indruk maken' klinkt wat mij betreft nogal geforceerdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je mag best moeite voor iemand doen, toch?
Dat kan toch ook zonder een ongelimiteerd budget?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onthouden wat iemand zegt en daar op inspelen. Voor mijn ex nam ik bijv wel eens spontaan bloemen mee, of als ze zei iets leuk te vinden of ik dacht dat ze het wel leuk zou vinden, dan regelde ik dat voor haar. Zo ben ik eens een dag eerder naar Nederland gekomen en had geregeld dat ze vrij had van dr werk, om haar daar op te halen. Dat soort zaken.
Klopt, maar het wordt wel makkelijker met. Ik wilde veel meer doen, maar dat kon ik dan niet betalenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kan toch ook zonder een ongelimiteerd budget?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |