Helemaal niks, ik heb t niet over jouw kont, die heb ik gezien zonder broekquote:
Geloof MissB meteen als ze zegt dat ze een mooie kont heeft.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T moet niet te strak zitten, anders weet je nooit wat er gebeurt op t moment dat die knoop los gaat
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
Neem het nu maar van mij aan. Oh en fully dressed, de stress viel dus wel weer mee
als de spreekwoordelijke brandweerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:40 schreef missbehavin het volgende:
Hoe 'rijdt' je nieuwe auto joejoe?
Ik niet. Pics!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geloof MissB meteen als ze zegt dat ze een mooie kont heeft.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik heb t niet over jouw kont, die heb ik gezien zonder broek
Zien is zienquote:
Er komen nu meer foute opmerkingen boven dat goed voor ons beiden is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als de spreekwoordelijke brandweer![]()
Ook geen drank?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jij hebt en drank en steak.
Ik beide niet
En het was hartstikke donkerquote:
T was al licht buiten en ik zie erg goed in t donkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En het was hartstikke donker
Oh ja, helemaal vergeten.. Koopavond op donderdag is een ding, maar op vrijdag is gewoon vals.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee mag nog lekker werken tot 9 uur he
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was al licht buiten en ik zie erg goed in t donker
de voorzet is te makkelijk?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er komen nu meer foute opmerkingen boven dat goed voor ons beiden is.
En dan nog in een saaie branche als telecom ook he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, helemaal vergeten.. Koopavond op donderdag is een ding, maar op vrijdag is gewoon vals.
Alleen het woord 'hose' biedt al teveel mogelijkheden... En dan heb ik het nog niet eens over dingen als brand en blussenquote:
*loads shot gun*quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan nog in een saaie branche als telecom ook he.
Somebody just shoot me
mijn lenzen zijn alleen voor lezen en auto rijden en niet eens noodzakelijk, alleen rustiger aan mn ogenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:44 schreef missbehavin het volgende:
Dat komt ook omdat ik geen lenzen in had, dan denk ik automatisch dat iedereen slecht ziet
Godzijdank had ik mijn maillot nog aan (ik vergeet snel even hoe lame dat is, maar goed)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mijn lenzen zijn alleen voor lezen en auto rijden en niet eens noodzakelijk, alleen rustiger aan mn ogen
Gelukkig waren we ook helemaal niet melig toen enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank had ik mijn maillot nog aan (ik vergeet snel even hoe lame dat is, maar goed)
verstoord het beeld wel enigszins jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godzijdank had ik mijn maillot nog aan (ik vergeet snel even hoe lame dat is, maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |