Niks mis meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Is het heel ego om iets te lang bewonderend naar je eigen achterwerk in die broek te kijken in de spiegel?
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Is het heel ego om iets te lang bewonderend naar je eigen achterwerk in die broek te kijken in de spiegel?
Wel als je ons niet mee laat bewonderen jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:22 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik ga mijn kont hier postenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel als je ons niet mee laat bewonderen ja
Hoeft niet hier, mag ook per PMquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ga mijn kont hier posten
quote:
mail mag ookquote:
je staat voor een spiegelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lul me er uit met een 'het lukt niet om er zelf een foto van te maken'
Aangezien een hobby van je fotografie is trap ik daar niet in hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lul me er uit met een 'het lukt niet om er zelf een foto van te maken'
hadden wij al een afspraak gemaakt om een rondje in mijn auto te rijden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga even iets zedelijks voor boven die broek zoeken
mooi, picture time, mn mail staat openquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
Neem het nu maar van mij aan. Oh en fully dressed, de stress viel dus wel weer mee
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hadden wij al een afspraak gemaakt om een rondje in mijn auto te rijden?![]()
Neem ook wel van je aan dat je een mooie kont hebt hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
Neem het nu maar van mij aan. Oh en fully dressed, de stress viel dus wel weer mee
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem ook wel van je aan dat je een mooie kont hebt hoor.
*improper use ofquote:
Had best iets anders kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alsof je iets anders had kunnen zeggen
T moet niet te strak zitten, anders weet je nooit wat er gebeurt op t moment dat die knoop los gaatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neem ook wel van je aan dat je een mooie kont hebt hoor.
Zatlapquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh, tijd over.. Nog maar een wodka dan
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T moet niet te strak zitten, anders weet je nooit wat er gebeurt op t moment dat die knoop los gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |