Jep!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe verjaardagsfood?
hier al 2 vlaaien en chocomuffins. vandaag worden er nog 3 taarten gebakken en morgen nog een set cakejes. bang denk dat we te weinig hebben
lekker hoor, succes!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jep!
Ik ga drie of vier taarten bakken, moet ik wel genoeg aan hebben.
Jouw leven is één grote workshopquote:
hier een appelkruimel- en vruchtenvlaai, een appelkruimeltaart, gewone appeltaart en een monchoutaart. dan nog cakejes en voor de jarige jop speciaal 2 double chocolate muffinsquote:
Dat moet wel genoeg zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hier een appelkruimel- en vruchtenvlaai, een appelkruimeltaart, gewone appeltaart en een monchoutaart. dan nog cakejes en voor de jarige jop speciaal 2 double chocolate muffins
Heb je haar emotioneel flink toegetakeld?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef TAV74 het volgende:
Nou, die servicedesk dame belde me even op een verkeerd moment en met een verkeerde toon.
Heb geen vrienden gemaakt geloof ik
Op je eigen feestje niet?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat moet wel genoeg zijn
Had net besloten zondag op mijn feestje geen taart te gaan eten
Ja, maar ik vind taart geeneens echt lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Op je eigen feestje niet?
Ik kan best streng zijn voor mezelf,maar op eigen feestjes eet ik gewoon
Heb je het gevoel alsof je volwassen aan het worden bent met het hele verhuizen ende zo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind taart geeneens echt lekker
en heb de afgelopen weken door het verhuizen al bagger gegeten
Hij voelt zich klote en ligt op bedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Golfer! Hoe voel je je nu? is je buik weer een beetje rustig?
Niks voorlopig, van een spoortje moet ie al rennen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Oh, golfer, van die 'goede bacterien voor je darm' zijn voor gezonde mensen best onzinnig, maar na/tijdens een antibioticakuur bewezen heilzaam. Lijkt me absoluut wat voor jou...alleen heb ik geen idee of er ook lactose-vrije versies zijn. Ik vond op een website dat yakult 1 gram lactose bevat per flesje, geen idee wat jij nog verdraagt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:03 schreef TAV74 het volgende:
Nou, die servicedesk dame belde me even op een verkeerd moment en met een verkeerde toon.
Heb geen vrienden gemaakt geloof ik
Ik merk wel wat dingenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je het gevoel alsof je volwassen aan het worden bent met het hele verhuizen ende zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |