DRAGEMSSSSSSWS! Wanneer gaat je baard eraf jochie?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef dragems het volgende:
zet de stream aan - check
zie koelkast staan - check
hoor snoei harde gitaren - wait what?
Niet zeurenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef dragems het volgende:
Alles goed in Hoofddorp?quote:
nog minstens 36 uurquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
DRAGEMSSSSSSWS! Wanneer gaat je baard eraf jochie?
Dat is schrikken hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:00 schreef dragems het volgende:
wel een beetje. maar dan op de goeie manierquote:
Ik heb Koelkast aangeboden nog een half uurtje door te gaan als hij wil.quote:
Ik woon er nog niet, pas over een paar dagen.quote:
Ga je huilen denk je?quote:
gaat wel lekker hier jaquote:
Heloef gaat in je dorp wonen.quote:
Hoofddorp is wel heeerlijk stil iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, pas over een paar dagen.
Dus nog even genieten van een buurt en stad waar wel wat valt te beleven.
Ik leer hier eigenlijk alleenquote:
De wijk waar in ik woon is ook verschrikkelijk stil. Best opvallend voor Amsterdamse begrippen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Hoofddorp is wel heeerlijk stil idd
nee daar huil ik niet omquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je huilen denk je?
Doe ik wel als de kapper teveel van mn haar afknipt
SSB zo, maar die komt uit Hoorn. Maar Huppelmuts vind al het Noord-Hollands Amsterdams...quote:
Vind ik niet lief van jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met baard sturen ze de AIVD op je af
SSB straksquote:
Ik ben dan ook niet liefquote:
Je gaat toch wel een keer met mij naar Utreg?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef dragems het volgende:
hou is op jullie. krijg weer zin om naar amsterdam te gaan
Ik wil er niet weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef dragems het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
SSB zo, maar die komt uit Hoorn. Maar Huppelmuts vind al het Noord-Hollands Amsterdams...
EENSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef dragems het volgende:
ik ga er volgende week ook al naar toe maar vooruit als het lekker terras weer isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je gaat toch wel een keer met mij naar Utreg?
Nee dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
SSB zo, maar die komt uit Hoorn. Maar Huppelmuts vind al het Noord-Hollands Amsterdams...
quote:Een 36-jarige man uit Arnhem is opgepakt na een fapsessie in eigen huis. De man liet zijn totem door het vuistje gieren terwijl hij voor het raam stond.
Voorbijgangers hadden bij de politie geklaagd over deze ode aan Onan, schrijft dagblad De Gelderlander. Agenten zijn daarop bij de man langsgegaan om hem op te pakken. Na een bekentenis is de Arnhemmer weer vrijgelaten, met een dagvaarding wegens schennis van de eerbaarheid op zak.
heeeequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Ragboer het volgende:
Wie woont er niet in Noord-Holland? Ben ik de enige (naast Huppel)...?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:05 schreef Ragboer het volgende:
Wie woont er niet in Noord-Holland? Ben ik de enige (naast Huppel)...?
Powned.tv of SpitsNieuws?quote:
quote:De man liet zijn totem door het vuistje gieren terwijl hij voor het raam stond.
Oja, Deutschland...quote:
Ben nog bij je in de provincie geweest 6 dagen geleden... Je mag me aanraken.quote:
okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben nog bij je in de provincie geweest 6 dagen geleden... Je mag me aanraken.
hahah had hem gezienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
GADVERDAMME
http://www.dumpert.nl/mediabase/1366541/47c04eb9/classic_.html
Eens met die manquote:
Je belt naar iets waar ambtenaren 'werken' zeker ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bel om 12:45
- Nee mevrouw die afdeling is met lunchpauze, om 13:00 zijn ze weer aanwezig.
Ik bel om 13:05
- Nee mevrouw die afdeling is met lunchpauze, om 13:30 zijn ze weer aanwezig
Ik word er zo moe van he![]()
Ik kan mijn vader anders prima bereiken op vrijdag.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
Op vrijdag moet je sowieso geen ambtenaren bellen
Sociale dienst man, sociale dienst.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je belt naar iets waar ambtenaren 'werken' zeker ?
die maakt voor jou een uitzondering natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan mijn vader anders prima bereiken op vrijdag.
Ja maar ja maar ja maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
true true, ik moest 6 maanden stage lopen bij een gemeentehuis. Ik was na 3 weken weg daar.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
ik duim voor jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar
Misschien dat ik dan NU al mn vloer kan gaan halen
het begin is echt zeer goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:13 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Te lang dit soort muziek word ook een beetje eentonig
Nee sorry man, uurtje classics.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:14 schreef Ragboer het volgende:
SSB, je gaat zo gelijk wel hard beginnen of niet?
Even aanzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:14 schreef Ezechielk het volgende:
Hoi Biets, luister je ook gezellig mee?
Mij ever gehoord?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet.
Ezechielk vind ik bijvoorbeeld geen Amsterdams accent hebben. Die komt ook uit Noord-Holland
Heb jij zo een Amsterdams Marokkaans accent? Zoals Ali B.?quote:
Jij had toch mij gehoord, in uitzending van Webhawkjuh alleen was ik wat verlegenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb jij zo een Amsterdams Marokkaans accent? Zoals Ali B.?
DefQon1 Austalia?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godsamme wat heb ik met deze hard staan stampen op Defqon.1
Ik zat zowat in Australië
Oja, ik weet het weerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jij had toch mij gehoord, in uitzending van Webhawkjuh alleen was ik wat verlegen
Geen hardstyle/quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe moet ik in godsnaam na dit nr over Koelkast heen met mijn rustige muziekjes
Licht accentje, valt wel mee. Maar je hoort het wel.quote:
Zei Merel ook al jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Licht accentje, valt wel mee. Maar je hoort het wel.
Verschilt bij mij. Ik spreek gewoon ABN. Als ik tussen ras-Utrechters zit spreek ik iets meer Utrechts. Maar als ik voor een groep moet spreken, spreek ik weer heel erg met een gooise 'r'.quote:
Onder klassiekers kan je van alles verstaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet ff laten horen dat ik ook mijn klassiekers ken ipv alleen maar die ragherrie
Dit is een klassieker vind ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:22 schreef Beach het volgende:
[..]
Onder klassiekers kan je van alles verstaan
niemand houd van ragherriequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik moet ff laten horen dat ik ook mijn klassiekers ken ipv alleen maar die ragherrie
Bij mij ook hoor, hangt af tegen wie ik moet praten en toonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Verschilt bij mij. Ik spreek gewoon ABN. Als ik tussen ras-Utrechters zit spreek ik iets meer Utrechts. Maar als ik voor een groep moet spreken, spreek ik weer heel erg met een gooise 'r'.
mijn vader heeft dat echt heel ergquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zelfde hier, op de radio, aan de telefoon en bij vrienden plat Dams.
Op het werk ABN
beter dan de vorigequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe is de kwaliteit van deze mic ?
Ik hoor je luid en duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe is de kwaliteit van deze mic ?
Vaak goa / psyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef robdriessen het volgende:
Ik zit vanavond tussen 8-bit Koelkast en Eggs. Die laatste draait het stevige hakwerk, is het niet?
Ah OK, thanks. Dus beginnen met iets van Bastian, maar waar eindig ik mee om een linkje met goa/psy te leggen?.....quote:
De taalnazi's zijn er ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef dragems het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ernetdiscussies.html
zoooo herkenbaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik lig helemaal in een deuk hier![]()
draai zo maar doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoop dat jullie het leuk vindenprobeer van alles wat weer
beetje zachtjes maar niet meer met zo'n kraakruisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is mijn stem ook goed te horen als ik de muziek mute?
Vergeten uit te zettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:35 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Lekker ge-adem door de micro
Nee die van jou, ik klink eerder als een jochie van 13 ofzo.quote:
ik vind mijn stem zo sloom klinkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee die van jou, ik klink eerder als een jochie van 13 ofzo.
Ik vind wel dat je iets in de buurt van een radiostem komt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik vind mijn stem zo sloom klinken
Door het accent heb ik ook totaal geen radiostem
Valt nog mee hoor ik heb een jongen in de klas die praat zo verschrikkelijk sloom.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik vind mijn stem zo sloom klinken
Door het accent heb ik ook totaal geen radiostem
Waar moet een radiostem aan voldoen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je iets in de buurt van een radiostem komt.
Ik heb mijn eigen klas vandaag niet gezien, kreeg wel een hug achtig iets van iemand uit mijn clusterklasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef Beach het volgende:
OV; de meisjes uit je klas hebben je toch wel gezoend he?
Een beetje zwaar en diep en moet fijn klinken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar moet een radiostem aan voldoen ?
Nergens, alleen net zoals je het op een radio hoort zo'n stem ongeveer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar moet een radiostem aan voldoen ?
Geld dat ook voor een vrouwelijk stem?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje zwaar en diep en moet fijn klinken.
Dus eigenlijk het tegenovergesteld van mijn stem.
hug achtig iets?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen klas vandaag niet gezien, kreeg wel een hug achtig iets van iemand uit mijn clusterklas
Dat kan ermee door.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen klas vandaag niet gezien, kreeg wel een hug achtig iets van iemand uit mijn clusterklas
ik had het ooit een keer aan mijn broer gevraagdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik snapte vroeger alleen nooit wat kilimanjaro was, totdat internet kreeg
Nee alleen bij mannen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geld dat ook voor een vrouwelijk stem?![]()
Mislukt dusquote:
Heb ik paard al gemist?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zo'n zware stem heb ik trouwens toch niet?
Ja dat snap ik, maar het klonk raarquote:
ik hoor getik door de muziekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zit echt altijd te kutten met die schuiven
Afwachten oh en maandag al over want de sfeer hier wordt te erg.quote:
Jammer welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beter dat ik niet aan het meezingen was
hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Beter dat ik niet aan het meezingen was
zo erg?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afwachten oh en maandag al over want de sfeer hier wordt te erg.
Ik hoor ssb als een malle op zn tobo rammen
kan gebeurenquote:
ik was eerstquote:
Dat wil ik alquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Pearl Jam...
Raauw, Ik wil met hem trouwen
Ik heb tieten!!quote:
kutquote:
Och je heet geen Naatje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinden jullie het gelul tussendoor leuk of moet ik m'n smoel houden en gewoon muziek draaien?
blijven ouwehoerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vinden jullie het gelul tussendoor leuk of moet ik m'n smoel houden en gewoon muziek draaien?
gelulquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ow zo hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het klonk raar
PRATEN!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die heb ik ookquote:
quote:
mooiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar ik heb al iemand met goede tieten, een lekkere kont en kut en ze is brunette.
Ik val niet zo op blond
Mijn hart, wat doe je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar ik heb al iemand met goede tieten, een lekkere kont en kut en ze is brunette.
Ik val niet zo op blond
Naar de Kooij?quote:
Aah ik ben niet zo moeilijk met dit soort info hoor haha.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
SSB begint al te wennen aan zijn publiek..
De echte details komen boven water
Altijd toch jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik tune wel weer op het verkeerde moment in
Ik zit wel op mijn praatstoelquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik tune wel weer op het verkeerde moment in
Zet dezen herries uit en praatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit wel op mijn praatstoel
Dit is Red Hot Chilli Peppers hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaat ie Metallica aanzetten OF ALL NUMMERS![]()
Wat een lul
Herrie? RHCPquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zet dezen herries uit en praat
= kutherrie want dat is een ongelooflijke zeikbandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit is Red Hot Chilli Peppers hoor
Oh okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
= kutherrie want dat is een ongelooflijke zeikband![]()
Ik had het over Donald, daarstraks.
Jij hoort het ookquote:
Huppel kan fijn masseren heb ik begrepenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef -Datdus- het volgende:
Allejezus wat heb ik een rug en nekpijn.
Ik geef alleen massages aan LovelyLady.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef -Datdus- het volgende:
Allejezus wat heb ik een rug en nekpijn.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Huppel kan fijn masseren heb ik begrepen
|Makkelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik lul achter elk liedje zodat ik niet hoef te mixen
Dat jij amsterdammer bentquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik lul achter elk liedje zodat ik niet hoef te mixen
Hihi 1 van je favo fokkers? Verstond ik dat goed?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Praten is leuker vind ik haha
Hoor je het nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:57 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Dat jij amsterdammer bentnooit geweten.
fok!sters zei ik tochquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi 1 van je favo fokkers? Verstond ik dat goed?
Fokker ben ik tochquote:
Ja dat bedoel ikquote:
Ja ik kom ook uit amsterdam dus, maarja je hoort het wel een beetje. Maar mijn moeder die is pas een echte amsterdamse, geweldigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoor je het niet?
Ik ben er alleen geboren en heb er een paar jaar gewoond.
Woon nu het grootste gedeelte in Hoorn.
Ik mag hopen dat ze Amsterdamse is, en niet een Amsterdammer.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:59 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ja ik kom ook uit amsterdam dus, maarja je hoort het wel een beetje. Maar mijn moeder die is pas een echte amsterdammer, geweldig
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze Amsterdamse is, en niet een Amsterdammer.
Een visserquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:01 schreef djkoelkast het volgende:
Die lieve muziek en dan zo'n eckte visser die het aankondigt
je woont in de vissersbuurt?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het accent waar jij mee spreekt spreken ook de vissers hier in de buurt
Heel veel mensen verwarren het wel eens met Volendams ja.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het accent waar jij mee spreekt spreken ook de vissers hier in de buurt
Heul niet nee, mijn vriend werkt met een paar die uit volendam komen, die heb ik wel eens op een bedrijfsfeestje met elkaar horen praten.. daar versta je echt weinig van hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heel veel mensen verwarren het wel eens met Volendams ja.
Maar het lijkt er totaal niet op
Nee, maar het is wel in de buurtquote:
Volendams is echt compleet anders, ik bedoel de Helderse vissers, de mannen op de kotters.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heel veel mensen verwarren het wel eens met Volendams ja.
Maar het lijkt er totaal niet op
Hmm ken dat accent niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel in de buurt
[..]
Volendams is echt compleet anders, ik bedoel de Helderse vissers, de mannen op de kotters.
nu moet het wel lukkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Top wel al die emotionele nummers, ik had al problemen om te kunnen janken
laat het dan gewoon gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ok hierna ff iets anders danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat zijn de gezellige mensenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb familie wonen in DH en dan in de vissersbuurt
Ik was sarcastischquote:
Weinig keus geloof ikquote:
Is niet erg hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok hierna ff iets anders danexcuses
Missheard lyrics zijn altijd wel baasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:16 schreef Ragboer het volgende:
Wat hebben jullie allemaal gebruikt man? Jullie horen allerlei teksten in muziek die er niet zijn..
Stuur maar op msn, dan draai ik die zo nog wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
Je moet dit nummer eens de deadmau5 remix van opzoeken, die is echt zwaar relaxt.
Draai dan mijn remixquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Stuur maar op msn, dan draai ik die zo nog wel.
Deze vind ik ook wel chill so far.
Doe eens: http://dm.fok.nlquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer ?
Heb de DM alweer verwijderd.
Calvin Harris - I'm Not Alone (Feature Cast Remix)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Welke was dat ook alweer ?
Heb de DM alweer verwijderd.
Wist niet dat die bestondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe eens: http://dm.fok.nl
Hey daar is ie weer
datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wist niet dat die bestond
Zeg het, dat je een faalhaas bent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe
Wat een faalhaas ben ik ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |