Een borstverkleining. En Sofie is van het internaat.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef petraa het volgende:
ER zit er toch 1 met borstvergroting en een bollywoodfilm??? Dat is zij toch?
Datquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een borstverkleining. En Sofie is van het internaat.
Haai,quote:
Dat was hij niet volgens mij...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef Stability het volgende:
goeie middag allemaal
die gerard lijkt heel veel op die man die een tijdje geleden in een programma zat over daklozen. hij was de miljonair die een paar dagen mee deed als zogenaamde dakloze. ik weet niet meer hoe dat programma heette, maar ik begin nu echt te twijfelen of hij dat was. kim veenstra zat ook in dat programma. ik kan het natuurlijk mis hebben hoor, maar ik dacht het ff
Secret Miljonair?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:25 schreef Stability het volgende:
goeie middag allemaal
die gerard lijkt heel veel op die man die een tijdje geleden in een programma zat over daklozen. hij was de miljonair die een paar dagen mee deed als zogenaamde dakloze. ik weet niet meer hoe dat programma heette, maar ik begin nu echt te twijfelen of hij dat was. kim veenstra zat ook in dat programma. ik kan het natuurlijk mis hebben hoor, maar ik dacht het ff
nee dat was niet secret miljonair, ik weet niet zo gauw hoe dat programma heettequote:
Stinkend rijk en dakloos. Maar daar zat hij niet in.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dat was niet secret miljonair, ik weet niet zo gauw hoe dat programma heette
Wat is daar vreemd aan?quote:
Stinkend rijk en dakloos. Maar daar zat hij niet in:quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
nee dat was niet secret miljonair, ik weet niet zo gauw hoe dat programma heette
Dat is geen grapje hoor...zo'n exploderende tietquote:
Dat programma waar Kim Feenstra aan mee deed wat stinkend beroemd en dakloos ofzo, maar dat ging over 4 BN'ers die een week als dakloze moesten leven. Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
[..]
Door kietelen ofzo? Trauma?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze had een paniekaanval of zoiets
ja! stinkend rijk en dakloos. hij ( gerard ) deed me denken aan die man die afhaakte.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:28 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Stinkend rijk en dakloos. Maar daar zat hij niet in.
stinkend rijk en dakloos oid.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:27 schreef Stability het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |