Ja, want ze zit toch zeker niet in een RLS!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
Kan het ook wel begrijpen hoor dat ze er een streamlock op gooien, weet wel zeker dat er flink gezeik (en misschien wel een rechtzaak van Sofia d'r kant?) komt als ze dit showen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef SwitcheR het volgende:
Ahhh mooi het spannendste is weer voorbij, we kunnen weer gaan slapen
Niets locken, dan komen die deelnemers maar backstage, net als bij DGKquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Gezeik over streamlock, stel je niet zo aan... als er serieus iets aan de hand is en er moeten medewerkers na binnen is dat toch logisch?, niet iedereen wil met zn bek op de streams als al die google nerds mee kijken :p
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
streams op de laptop en XFA op tv
Ja zoiets ving ik ook op, dat ze tegenwoordig niet meer lekken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef RethXoth het volgende:
Ze zei iets van (neem me niet kwalijk als ik het fout heb): "Ja hij is al open maar kan niet meer lekken"
was dus haar neptietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef RethXoth het volgende:
Ze zei iets van (neem me niet kwalijk als ik het fout heb): "Ja hij is al open maar kan niet meer lekken"
Lekker voor die wijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef gniffie het volgende:
fijn zo'n boobjob, lekkere steken als bijwerking. aanrader
Nja, er zijn natuurlijk ook situaties waar het slachtoffer beter stil kan blijven liggen tot de arts er bij is geweest, ik vind het gewoon maf dat mensen helemaal uit hun dak gaan bij een streamlock in zo'n situatiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niets locken, dan komen die deelnemers maar backstage, net als bij DGK
ER zit er toch 1 met borstvergroting en een bollywoodfilm??? Dat is zij toch?quote:
Deels mee eens. Lock de streams dan als er ook daadwerkelijk iemand van buiten het huis naar binnen moet, en niet eerder.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Gezeik over streamlock, stel je niet zo aan... als er serieus iets aan de hand is en er moeten medewerkers na binnen is dat toch logisch?, niet iedereen wil met zn bek op de streams als al die google nerds mee kijken :p
Nee één iemand heeft een borstverkleining, één iemand heeft in een Bollywood film gespeeld en Sofia heeft weer een ander geheim (opgegroeid in internaat).quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef petraa het volgende:
[..]
ER zit er toch 1 met borstvergroting en een bollywoodfilm??? Dat is zij toch?
ik zou niet eens aan dat haar van Gerard willen komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:18 schreef Nune het volgende:
Gerard mag van mij wel door Servio geknipt worden.
Wat nou? De meeste drama wordt vastgelegt op camera en hun locken het juist.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:19 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nja, er zijn natuurlijk ook situaties waar het slachtoffer beter stil kan blijven liggen tot de arts er bij is geweest, ik vind het gewoon maf dat mensen helemaal uit hun dak gaan bij een streamlock in zo'n situatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |