die zit iets lager en iets meer ernaastquote:
Ja snap ik maar toch bedanktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet uitgeknald er is gewoon een streamlock
Er is wat aan de hand, anders knallen ze niet alle streams eruit
Omdat paniekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Copycat het volgende:
En dit is reden voor een streamlock omdat?
ja en toen zijn Sofia op mijn borstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Nune het volgende:
Servio dacht onder haar borst maar Sofia wees naar het midden volgens mij
Dan heeft zij een dubbel geheim, borstvergroting en bollywoodfilmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:08 schreef Mylene het volgende:
Okay, het zijn dus die siliconen zoals Servio opmerkte.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef markvanrinsum het volgende:
gebeurd er is wat meteen stream lock![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef Cracka-ass het volgende:
Gebeurt er eindelijk iets in het huis wordt het niet uitgezonden.
Smart move.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:09 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat paniekstel je voor dat de kijkers dat zijn, of nog beter, kijkcijfers voor de uitzendingen
!
Dat zou idd best wel eens de reden kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
Kan het ook wel begrijpen hoor dat ze er een streamlock op gooien, weet wel zeker dat er flink gezeik (en misschien wel een rechtzaak van Sofia d'r kant?) komt als ze dit showen.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
Kan het ook wel begrijpen hoor dat ze er een streamlock op gooien, weet wel zeker dat er flink gezeik (en misschien wel een rechtzaak van Sofia d'r kant?) komt als ze dit showen.
24/7 is gewoon altijd.. dat weet je toch als je erin gaat..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zou idd best wel eens de reden kunnen zijn
Waarom dat? Je tekent voor 't feit dat je 24/7 met je reet on stream bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:10 schreef RethXoth het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |