Ach....beginners foutjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik reageerde op de verkeerde post
Anders ik welquote:
Ze mogen er idd niet uit..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:04 schreef Darklight het volgende:
Mogen ze die tent niet uit? ze zijn echt veel te braaf ik zou lekker binnen gaan zitten
Ze willen het buiten doen hihiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:16 schreef Ceetje.. het volgende:
oh, kwisnie dat haren knippen afhankelijk was van het weer
Ik mag hopen dat ze de tent in waaien danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ja natuurlijk, ze denken: dan waaien die haren vanzelf weer weg, scheelt weer opruimen
dat werd er gisteravond niet bijverteld. Maar misschien wel, of ze mogen eruit, en anderen moeten erinquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:19 schreef akveor het volgende:
Mogguh
Die kampeerders kunnen die ook iets winnen of zitten ze daar voor de kat z'n kut?
Het zou opzich wel leuk zijn als ze moeten afwisselenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat werd er gisteravond niet bijverteld. Maar misschien wel, of ze mogen eruit, en anderen moeten erin
Joanna danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat werd er gisteravond niet bijverteld. Maar misschien wel, of ze mogen eruit, en anderen moeten erin
Aafke en Joannaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:22 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee Aafke en dan dichtritsen tot einde programma
Laat ze maar lekker zitten tot het eind.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |