Morgen heb ik vlaai/eten/booze!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:33 schreef PriemGirl het volgende:
IJS GEFELICITEERD !! Wanneer ben ik uitgenodigd voor taart/vlaai/eten/booze ?![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Bubsel, had jij de glamour al binnen?
Ik maak zo ff geld over!
Wil je 'm liever zelf houen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ze staan mooi te zijn in mijn kast
Whehehe.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:29 schreef Lindytje het volgende:
Beste Buurman,
STOP EENS MET HET DRAAIEN VAN DIE KERKMUZIEK!!!!!!!![]()
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Lindy
Doe je ook seasonals?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehehe.
En goddank, in GT5 de Lotus gekregen, niet de gare Honda.
Uuh, geen idee. Ik heb net m'n eerste rondjes pas gereden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Doe je ook seasonals?
Da's vette bunga verdienen jwtz!
bb is nu alle endurance races op B-spec aan het doen, wat een vermoeiende ellende is dat
oh.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uuh, geen idee. Ik heb net m'n eerste rondjes pas gereden.![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uuh, geen idee. Ik heb net m'n eerste rondjes pas gereden.![]()
We wish!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
is iedereen taart aan het eten bij IJs ofzo?
Nog nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Sharaantje, heb je al antwoord van TD?
mIRCquote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
En ook niet van de bulgaren![]()
Heb net mIRC herontdekt.. Zit met oude oldschool ut-ers te chattenNostalgie...
Quarter Pounder, de ultieme maagzuurverslindende vetheid voor de ekte vutsigerds!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:32 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga vanavond lekker erwtensoep eten!! Met roggebrood en kaas![]()
Maar een Big Mac is ook wel lekker... hoewel ik dan liever een quarterpounder heb
Wiekent is goed!!quote:
hahahaha, the dramaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:47 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wiekent is goed!!
(oh, en ik ben een tevreden mens, ik ben vandaag voor het eerst naar de Lidl geweest)
Whut?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
somaliers die een pallet tarwebloem gaan kopen daar
Ik móest er gewoon een keer geweest zijn!! Hahaha!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahahaha, the drama
Ik heb echt een schijtehekel aan LIDL en ALDI
Allemaal van die halfverlepte groenten en 10000 marokkanen die met de hele familie gaan winkelen enzo. Om maar te zwijgen over de chagrijnige kassatrutten
OMG, ik moest hier echt heel hard om lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
bleiblei woonde vroeger boven de aldi, en soms kwam ik daar om iets broodnodigs zoals wc-papier. Liep ik de aldi in, krijst zo'n viswijf: EEN KARRETJE IS VERPLICHT!
Ik zo: ik heb alleen schijtlint nodig en ik heb geen muntje voor een kar...
Weigeren ze je boodschappen af te rekenen
Heb ooit de hele handel op de grond geplempt en ben naar buiten gelopen
Ik ook!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:55 schreef Mss het volgende:
[..]
OMG, ik moest hier echt heel hard om lachen
Ieuw..... gatverdamme!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Mss het volgende:
Somaliers doen wel vaker rare dingen. Ik heb in een asielzoekerscentrum stage gelopen en daar werden regelmatig schapenkoppen in de containers gevonden!
En ook wel eens een wasbak vol vissenschubben nadat de vijver met koikarpers in een nabijgelegen tuin leeggeroofd was
nomnom!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:57 schreef Mss het volgende:
Somaliers doen wel vaker rare dingen. Ik heb in een asielzoekerscentrum stage gelopen en daar werden regelmatig schapenkoppen in de containers gevonden!
En ook wel eens een wasbak vol vissenschubben nadat de vijver met koikarpers in een nabijgelegen tuin leeggeroofd was
De kaas is prima. Just stay away from the veggiesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:58 schreef Lindytje het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar de kwaliteit van de kaas die ik bij de Lidl gehaald heb vandaag... Zal vanavond wel eens een stukje wegeten...
Oh, ben benieuwd!! Heb trouwens wel ook spruiten gehaald. Een kilo voor 70 cent ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De kaas is prima. Just stay away from the veggies
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:01 schreef Lindytje het volgende:
http://www.explosm.net/comics/1245/
Ik lolde!!
Nou, ik heb anders altijd de beste champignons van de Lidl hoor! En de ontbijtspek daarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders altijd de beste champignons van de Lidl hoor! En de ontbijtspek daar.
Whaaaahhhhh!!! Spannend!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik heb anders altijd de beste champignons van de Lidl hoor! En de ontbijtspek daar.
En je tweede bezichtiging dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Doe eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik zal nu maar niet in de huizenkoop zeikmodus gaan
naja... een bod uitbrengen op het allereerste koophuis wat je ooit bekijkt zonder hulp van een aankoopmakelaar is gewoon niet zo handig. Zeker niet na pas 1 bezichtiging. Je wordt als het ware verblind door verliefdheid en ziet daardoor veel rationele aspecten over het hoofd.quote:
Ja, daar kan ik idd wel in komen! Is inderdaad niet heul slim.. Maar een bod is niet bindend, toch? (of wel?)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja... een bod uitbrengen op het allereerste koophuis wat je ooit bekijkt zonder hulp van een aankoopmakelaar is gewoon niet zo handig. Zeker niet na pas 1 bezichtiging. Je wordt als het ware verblind door verliefdheid en ziet daardoor veel rationele aspecten over het hoofd.
Die hebben we woensdag gewoon. En we hebben het met heel veel mensen besproken die wèl ervaring hebben met koophuizen, en wat betreft het "zonder andere huizen bekeken te hebben".. we weten heel goed wat we willen en zijn pas voor het eerst sinds 3 kwart jaar ergens echt in geïnteresseerd, wat ook reëel isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En je tweede bezichtiging dan?
nee maar goed, wij waren ook al een jaar aan het kijken voor we een bod deden. En ook verliefd geweest op andere huizen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die hebben we woensdag gewoon. En we hebben het met heel veel mensen besproken die wèl ervaring hebben met koophuizen, en wat betreft het "zonder andere huizen bekeken te hebben".. we weten heel goed wat we willen en zijn pas voor het eerst sinds 3 kwart jaar ergens echt in geïnteresseerd, wat ook reëel is.
Edit: die interesse is dus reëel niet, wegdromen bij 5ton huizen.
Haha je mag zeker ziften hoor, ik trek me er toch niets van aanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee maar goed, wij waren ook al een jaar aan het kijken voor we een bod deden. En ook verliefd geweest op andere huizen.
Sorry dat ik zo zift... ik vind het desalniettemin superspannend!
Is er een bouwtechnisch rapport aanwezig? Ben je al met de bank wezen praten?
Koppig ding!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha je mag zeker ziften hoor, ik trek me er toch niets van aan.
Nee, en nee.
Omdat we wel een inschatting hebben van onze haalbare hypotheek, ook op basis van mensen in de omgeving + basale internetberekeningen + een berekening uit het verleden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Koppig ding!
hoe weet je dan of je het kan betalen!
ook dat valt mee. Jumbo is veel erger met ranzige groente.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De makelaar verwachtte morgen of na het weekend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:27 schreef Lindytje het volgende:
Wanneer hoor je daar wat van Debs? Is dat in termen van dagen, of een week?? *noob*
Toch nog niet met de trein hoop ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
laatste uren op vrijdag
Ik moet maandag ook nog eens naar Winterswijk
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godzijdank niet, wat een kloteverbinding!!
Hebben we vanavond spelletjes avond danquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
zo, er liggen 4 kokjes en 2 zakken bugles klaar
KAK!!!! Die ben ik vergeten...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
zo, er liggen 4 kokjes en 2 zakken bugles klaar
kom je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hebben we vanavond spelletjes avond dan?
Neh, vanavond fijn bankhangen en huisje dromenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neh, vanavond fijn bankhangen en huisje dromen. Wilde volgende week vrijdag voorstellen maar dan heb ik al een etentje
... *denkt na over datum*
debsterr wil toch nooitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, maak de mensen zonder spelletjesavond maar jaloers
quote:
Moet je doen!!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
alkmaar
ik werd echt bff met ijs als ze dichterbij woonde
Ik ben gewoon een faalalkmaarder.quote:
Falen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik kreeg een mailtje van TD dat Katy Perry weer in stock is
WHAT DO I DO?!
Er is vast iemand die je plekjes wil opvullen!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Miezziej het volgende:
Maar alleen maar 5 stuks bestellen kan niet. Dus dan moeten er nog 4 bij
CG crackles komen in maart weer, maar dan is de KP dus al weer op..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:27 schreef Miezziej het volgende:
I haz failed![]()
Mijn bankrekening is niet echt zo blij. Dus ik moet maar op een bestelverbod de komende tijd
Maar ik bezorg mijn postbezorger natuurlijk wel veel werk. Dus helemaal negatief is het ook niet!![]()
En ik heb stiekem zelf de plekjes al opgevuld
Verslaving, I haz it.
Limburgs vastelaoves konkoer..quote:
Doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Miezziej het volgende:
Nu heb ik ook zin om een gezellig foto te makenhaha (kat naast me
)
Bwhehehehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Limburgs vastelaoves konkoer..
Nieuwe carnavalsliedjes van dit jaar kiezen
Sien kan dat heeeel goed!! Anders weet ze dat ze op moet donderenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:30 schreef Joysa het volgende:
Ik heb de hond alweer van de bank af gegooid.
Die kan niet stil liggen
Sienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien kan dat heeeel goed!! Anders weet ze dat ze op moet donderen
Dat heeft ie hier nog niet zo doorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien kan dat heeeel goed!! Anders weet ze dat ze op moet donderen
Ik zal Sien een keer meenemen naar een meetquote:
Ik vind het wel een idee om binnenkort weer een mini brabo meet te doen, heb tenslotte ook nog lakjes voor Priemmie!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zal Sien een keer meenemen naar een meet
Of kom hier meeten, dat kan ook!
IT'S SO FLUFFYYYYYYYYYquote:
Als je het maar schreeuwt is het goedquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:37 schreef Miezziej het volgende:
It's so fluffy I could (can??) die!
Hahahahaha, GMTAquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het wel een idee om binnenkort weer een mini brabo meet te doen, heb tenslotte ook nog lakjes voor Priemmie!
[..]
IT'S SO FLUFFYYYYYYYYY
Jij hebt Sienquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahahahaha, GMTA
Ik bied ons huis wel aan als meet-plaats hoor!
Ik heb alleen niet zo'n mooi huis als SQ en niet zo'n mooie tuin als Puckzz
Ja, dat wel!! En een Lies en een Dikkie!quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik vote voor minibrabantmeet!
Priem en debs en lindy en puckz zie ik toch al als RL dinnies
Liefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
brabant nailpolish hoolies ftw!
mag Eny meedoen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij mag de hele avond met Hommy spelen
Als je zin hebt om voor een avondje uit alkaar te komen: je bent welkom hoorquote:
juh, slaapplek is er altijd welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als je zin hebt om voor een avondje uit alkaar te komen: je bent welkom hoor
Mijn bank slaapt echt heeeeeeeel lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
juh, slaapplek is er altijd wel
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Sien vindt niks van de Hamster volgens mij... Dikkie wel, die wil m opetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Jaaaa meeten !! Always up for it
![]()
Ik wil met Sien knuffelen en dan de hamster squeezen !Is sien ook zo bang van hamsters? Samson moet er níets van weten. Vind mijn Fester doodeng
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Jaaaa meeten !! Always up for it
![]()
Ik wil met Sien knuffelen en dan de hamster squeezen !Is sien ook zo bang van hamsters? Samson moet er níets van weten. Vind mijn Fester doodeng
O ja.. err... niet zo handig iddquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sien vindt niks van de Hamster volgens mij... Dikkie wel, die wil m opeten
Hahahaha!! Huispakken FTW!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja.. err... niet zo handig idd
Trouwens.. Ik voel wel een extreme connectie met je op dit moment; aangezien ik een identiek paars huispak aan heb![]()
volgens mij is dat Liesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja.. err... niet zo handig idd
Trouwens.. Ik voel wel een extreme connectie met je op dit moment; aangezien ik een identiek paars huispak aan heb![]()
Mijn fester heeft ook oogringenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Neeheeee dat donkerpaars velours.. ding...quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn fester heeft ook oogringenDie is tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
Sowwy eskjoetjequote:
Ik loldequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Sowwy eskjoetje
Hier:
[ afbeelding ]
Pehehehee....
Pietertje!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb 10 hamsters gehad die allemaal Pietertje heetten. Nu hebben we een massagraf in de tuin.
Die is zo cuuuuute ! Ik wil dat ventje hebbenquote:
Dat ja!! hij isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die is zo cuuuuute ! Ik wil dat ventje hebben
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb bij pietertje op school gezeten
quote:
Hihiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hihiik jullie ook! En
en ik hebben net al hele inrichtingsdiscussies gevoerd haha
!
Oh ja, de Amaretto roept mequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef PriemGirl het volgende:
A boe.. Ik heb niks van chips in huis![]()
Gelukkig is er wijn
Oeh en alles gaan tekenen op de flaptop; waar je alles wil gaan neerzettenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zo leuk is dat, dromen over een huisje
Dat doe ik het liefst op papier! Tekenen en knippen en dan met alles schuivenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh en alles gaan tekenen op de flaptop; waar je alles wil gaan neerzetten
Voor jezelf neem ik aan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik heb twee o pie eye s. gekocht vandaag
jaquote:
Lief van jou zegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jamaar RenRen- mag ze lenen.
Awwww alvast gefeli met de kleinequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef milka82 het volgende:
Ben kinki in helsinki aan het lakken want felroze! Jongste wordt morgen 1!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne ook, dus heb ik ze lekker allebei afgebeten
Nomnomnomnomnom......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijne ook, dus heb ik ze lekker allebei afgebeten
Ik hou niet van nagels knabbelen... nooit gedaan ook. Die stukjes in je mond dan... bleh.quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jamaar RenRen- mag ze lenen.
Haaa ik ook. Tot grote ergernis van mijn bazin.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Ik doe het écht niet meer; anders begin ik zo weer met nagelbijtenik 'trek' de nagel er eerder af en ga het dan vijlen; dan dat ik het bijt.
Echter.. Ik bijt wel mijn nagellak er afironie hehe...
guilty. Hoewel ik die soms ook bijtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef Lindytje het volgende:
Ik knip trouwens ook bijna nooit mijn teennagels.. Die scheur ik altijd
Bwhehehehehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was maandag een hele dag bij de klant.. Zegt de klant op het eind van de dag: He... Had jij geen donker paarse nagellak op???
You're bendyquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
guilty. Hoewel ik die soms ook bijt![]()
Mental pictures, I has themquote:
Uh oh, dat wist ik dus nog niet...besteld! Maar is pas m'n 4e bestelling bij TD, laatste was vorig jaar juliquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik kreeg een mailtje van TD dat Katy Perry weer in stock is
WHAT DO I DO?!![]()
Lolwhut?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
chewy chewy chewy chewy chewy chewy chewy baby chewy has a mouth full of such sweet things to say
chewy chewy chewy chewy chewy chewy chewy baby chewy's my baby and i love her that way
Bwhehehhe, dat vind ik zoooo'n karige uitspraak altijdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
Vond ik ook,hij versleet hem niet bij het piesen trouwens,zijn vriendin op der 18e zwanger
Euh ja... ik ga maar naar bed toequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:44 schreef PriemGirl het volgende:
Goffer.. Ik wil persé eens langer opblijven want ik wil darten zien, vallen m'n ogen weer praktisch dicht (en nee de wijn helpt niet echt. Of.... misschien als ik een 2de fles open...)
Trusten Priemke!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Euh ja... ik ga maar naar bed toe*yawn gaap geeuw*
Truste dames !!
Bier-ze!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Wordt net gebeld voor een kroegavondje, ga toch nog bieren!
Dag dames
Gezellig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Wordt net gebeld voor een kroegavondje, ga toch nog bieren!
Dag dames
Een flinke holo de foto doet het lakje te kortquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Gezellig!
Dat lakkie is mooi! Bespeur ik daar een lichte holo?
Ik heb kaassoufles, 2!! Nomnomnom
Oeh! Volgende week even de stad induiken danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Een flinke holo de foto doet het lakje te kort
IK HEB NIETS GEHOORD. *kijkt naar mail*quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag clinique 3 stappen systeem testen
heb je al fotos van de vorigequote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
![]()
Ik zit klaar voor fotoshoot (jaaaa deze keer gaat ie wel door)
*zenuwachtig*
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je al fotos van de vorige
Doe dan !!!! *wil zien* Veel succes met de shoot vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
maar heb ze op de playstation moeten kijken
mn dvd drive is stuk, dus moet ze nog een keer op de pc zetten
dsa's niet zo handig, want nu komen ze steeds terug bij jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe dan !!!! *wil zien* Veel succes met de shoot vandaag![]()
@Debs: HF meidje !!!
Zo. Vanmorgen jehovah getuiges op bezoek gehadIk deed open: "oh wat fijn dat er iemand thuis is" Ik zat freaking voor het raam !! No way to hide josé
![]()
Maar goed; ik kan me inbeelden dat er nog maar weinig deuren zijn open gedaan voor hunEn heb hun netjes laten uitspreken en boekje aan genomen. Heilig boontje dat ik ook ben
![]()
Hehe... Zeg je nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goed voor je sociale leven!
Meurning.
Ik heb een werkbeschrijving van een Helmer erbij gepakt, wat zijn die dingen ingewikkeld! Ik heb er 1 van vroegah, een jaar of 5 oud en in mijn herinnering kwam die toen reeds in elkaar geschoven. Dit lijkt wel werken![]()
En ik heb 3 van die krengen erbij gekocht..(en nee, die zijn niet allemaal voor nagellak
)
Ik blijf dan gewoon lekker zitten hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zo. Vanmorgen jehovah getuiges op bezoek gehadIk deed open: "oh wat fijn dat er iemand thuis is" Ik zat freaking voor het raam !! No way to hide josé
![]()
Optimist isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |