Heen ja, maar ik ga niet met 10 bier in mn mik rijdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
40 minutenik doe er 10 minuten over tot hartje centrum... als de stoplichten meewerken en er geen GVU bus voor mijn neus rijdt.
BoB blijft nuchterquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heen ja, maar ik ga niet met 10 bier in mn mik rijdenplus dat ik nu met 15min lopen bij t Neude ben.
Jammer van je burenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh je hebt hier ook een wijk vol met van die "gasten" maar over het algemeen valt het reuze mee bij ons
Lekker dichtbij Utrecht maar toch net ver genoeg van het gezeik.
Alleen wel jammer dat toen ze Zuilen aan het plat gooien waren en nieuwe huizen gingen bouwen die gasten tijdelijk bij ons in Zenderpark neer zette
Maar van de meeste zijn we verlostEn diegene die het konden betalen hebben er een huisje gekocht. Zoals onze buren
wat niet nodig is, als de Bob ook gaat lopen/fietsenquote:
Exact! Als je gaat stappen, gewoon de auto thuis latenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat niet nodig is, als de Bob ook gaat lopen/fietsen
Lekker warm hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Wat een briljant plan van mij, om vandaag alleen een t-shirt te dragen!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact! Als je gaat stappen, gewoon de auto thuis laten
Owh ik heb weinig last van mijn buren hoor. Juist diegene die uit beschaaft Leiden (ja dat goeie deel ergens) komt is een eikel. Maar die uit Zuilen geen problemen mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer van je burenOf schaven ze zich bij?
Ach neem wel eens de auto mee maar dan drink ik niet, ik kan prima zonder alcohol lol hebben.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Exact! Als je gaat stappen, gewoon de auto thuis laten
jammerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh ik heb weinig last van mijn buren hoor. Juist diegene die uit beschaaft Leiden (ja dat goeie deel ergens) komt is een eikel. Maar die uit Zuilen geen problemen mee.
Wel is het een straatje waar je niet zo maar een vreemde kerel mee naar huis kan nemen
Gluurburen
We hebben een poort dat uitkomt op de drukke wegquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jammerDus kan straks niet langs komen
Sure...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach neem wel eens de auto mee maar dan drink ik niet, ik kan prima zonder alcohol lol hebben.
"Today is hawaiian t-shirt-day".quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Wat een briljant plan van mij, om vandaag alleen een t-shirt te dragen!
Jezus, jij bent echt saai.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
ik kan prima zonder alcohol lol hebben.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:23 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben een poort dat uitkomt op de drukke weg
Dus achterlangs_! kan het best
Bah, geen alcohol, doe eens normaal ofsoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach neem wel eens de auto mee maar dan drink ik niet, ik kan prima zonder alcohol lol hebben.
Je gaat soms stappen zonder te drinken, we weten genoeg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je kent me niet, je mag pas oordelen als je mij kent
Ik drink genoeg hoor op die avondquote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je gaat soms stappen zonder te drinken, we weten genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |