Heb net een boek gelezen dat o.a. uitlegt waaromquote:Op maandag 21 februari 2011 20:40 schreef summer2bird het volgende:
Ooit eens gehoord: " als een volk leeft onder het motto van memento mori doen zij dat een stuk vrediger dan een volk dat leeft onder het mom van carpe diem"
Ik ben het er nog mee eens ook
Lagere kwaliteit druiven, minder mooie druiven, oudere druiven, compacter en lichter, eenvoudiger te vervoeren, geen vers product. Zoiets?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:37 schreef Speezer het volgende:
[..]
snap dus nog steeds niet dat rozijnen VEEEL goedkoper zijn als druiven... Leg eens uit hoe ze dat voor mekaar krijgen
Echt waar? Ik knipoog heel vaak naar m'n kat, maar heb er nooit bij stilgestaan dat dat ze rustig maakt. Ze knipoogt wel altijd terug, hahahquote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef fs180 het volgende:
Je katten rustig houdt/maakt door naar ze te knipogen
In Bergen heb je twee tramhaltes 'Sletten' en 'Slettebakken'...de werkelijke vertaling van deze 'valse vrienden' is minder interessantquote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Gwywen het volgende:
Een valse vriend is een woord uit een andere taal dat qua klank of schrijfwijze heel erg op een Nederlands woord lijkt, maar iets volslagen anders betekent.
Katten vinden staren bedreigend, vandaar. Een knipoog is een teken dat je wel kijkt, maar niet dreigt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:46 schreef dakpan90 het volgende:
Echt waar? Ik knipoog heel vaak naar m'n kat, maar heb er nooit bij stilgestaan dat dat ze rustig maakt. Ze knipoogt wel altijd terug, hahah
Dat is de meest hardnekkig hoax. Zeer goed voorbeeld van de invloed van internet, hij werkt blijkbaar nog steeds.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef misteriks het volgende:
ieder mens ongeveer een 20 tal spinnetjes in zijn slaap opeet
laat hem maar, hij probeert opzettelijk het topic te ontsporen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat is de meest hardnekkig hoax. Zeer goed voorbeeld van de invloed van internet, hij werkt blijkbaar nog steeds.
Er is heel veel binnen het christendom pas later verzonnen en/of ingevoerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
-Het grootste orgaan van je lichaam is je huid
-De hel, zoals die in de bijbel staat, is pas later verzonnen om mensen bang te maken en naar de kerk te lokken aangezien deze leeg liepen
-Het franse woord voor geld argent afkomstig is uit de latijnse benaming voor zilver, argentium. Wat door de fransen vroeger in Argentinië gewonnen werd
Je ogen toeknijpen, knipperend of niet, is idd een teken van vertrouwen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef fs180 het volgende:
Je katten rustig houdt/maakt door naar ze te knipogen
Hehe, yep. Direct wegkijken na het knipperen werkt ook goed; vreemde katten reageren daar positief op, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:34 schreef Locusta het volgende:
@ Sander: En het werkt! Mijn katten knipperen vaak ook terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |