Dat is wel een in en in verrotte, mediahoerige kers op de taartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
de vorige keer zong Vlemmixx toch een liedje voor Heidi?
Wie noem je een hoer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een in en in verrotte, mediahoerige kers op de taart
Die mediahoer die zijn eigen paleisje had omgebouwd tot ondergronds bordeelquote:
Liev hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Jian het volgende:
ow wat snoezig, een soort felicitatietopic![]()
Feli Hidi
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Liev he![]()
Totdat die layzie met die mediageile oranje-jostie kwam aanzetten
Moet ik mij aangesproken voelen door een waggelend stuk china-town voer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Liev he![]()
Totdat die layzie met die mediageile oranje-jostie kwam aanzetten
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik mij aangesproken voelen door een waggelend stuk china-town voer?
Mjah, daar is niet zoveel tegenin te brengenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden
Is het serieus saai dan? Nog geen relaties of verhaallijntjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, jouw posts zijn interessanter dan de streams momenteel.
Nou ja, nog geen week oud. DGK werd ook pas leuk na een x aantal weken. Ik wacht nog wel even met kijken tot er een stuk of vier-vijf weg zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een opgelegde relatie die niet werkt. Verhaallijnen, nee geen noemenswaardige. Wat gegok over elkaars geheimen.
Het kabbelt maar een een beetje voort, vraag me af of het nog wat wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mjah, daar is niet zoveel tegenin te brengen
Hoe gaan de zaken in de COS, wordt het al tijd om mij daar te melden?
Ik denk eigenlijk van wel. Alle ingrediënten zijn voor mijn gevoel aanwezig. Drie maanden duren lang hoor, als het nu al los gaat, dan is het met een maand klaar. Al wat goed is komt langzaamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
vraag me af of het nog wat wordt
Jamaar jamaar, pietje heeft er zelfs geen vertrouwen meer inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk van wel. Alle ingrediënten zijn voor mijn gevoel aanwezig. Drie maanden duren lang hoor, als het nu al los gaat, dan is het met een maand klaar. Al wat goed is komt langzaam
Heb jij wel vertrouwen in Pietje dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, pietje heeft er zelfs geen vertrouwen meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |