http://www.spitsnieuws.nl(...)aar_dat_klotela.htmlquote:In Canada reageert de moslimgemeenschap getergd op een groepje klagende moslims dat zowel gym- als muziekles niet halal vindt. "Dit is Canada, en in Canada onderwijzen we muziek en gym op onze scholen."
Een woordvoerder van the Muslim Canadian Congress, zelf professor sociologie aan de universiteit van Calgary, reageert zeer aangebrand op zijn jammerende geloofsgenoten. "Ik zou zeggen: dit is Canada, en in Canada onderwijzen we muziek en gym op onze scholen. Als het je niet aanstaat, dan donder je maar op. Als je onder de sharia-wetgeving wilt leven, ga dan maar terug naar het kloteland waar je vandaan komt - of ga naar een ander kloteland dat de shariawetgeving heeft."
"Feit is dat Canada een jaloersmakende cultuur heeft geworteld in Joods-Christelijke waarden, geen islamitische waarden, met een Brits-Franse rechtsstaat en tradities," besluit hij. "Daarom is Canada beter dan alle andere plekken in de wereld."
Op dit kleine stukje na, een wijs man.quote:"Daarom is Canada beter dan alle andere plekken in de wereld."
Ja, Amerika is echt het lichtende baken van vrijheidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:02 schreef Lyrebird het volgende:
Canada is daarom idd beter dan veel andere plekken in de wereld - heerlijke uitspraak van die man, er zouden er meer zo moeten zijn.
Helaas staat Canada bekend om haar belachelijke PC wetten, waardoor bijvoorbeeld Mark Steyn voor de Canadese rechter werd gesleept.
duidelijke taal, dat mag je hier nog niet zeggenquote:Als het je niet aanstaat, dan donder je maar op. Als je onder de sharia-wetgeving wilt leven, ga dan maar terug naar het kloteland waar je vandaan komt - of ga naar een ander kloteland dat de shariawetgeving heeft."
Denk het wel hoor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:23 schreef meth77 het volgende:
[..]
duidelijke taal, dat mag je hier nog niet zeggen
Zouden ze hem wel moeten gevenquote:
Me tooquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:32 schreef samvirus het volgende:
Ik wil deze man verkiesbaar stellen voor bazen moslim van het jaar
Omdat Wilders blank is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Waarom mag een moslim wel zeggen "ga terug naar je kloteland" en Wilders niet?
Nee, niet echt, maar als het om FOS gaat, dan zijn nog wel steeds het (enige?) lichtende baken van vrijheid in de wereld.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:19 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
[..]
Ja, Amerika is echt het lichtende baken van vrijheid
Volgens mij zijn het meer niet-moslims die klagen over een kerstboom omdat het mogelijk aanstotend is voor moslims. Die laatste groep heeft er volgens mij weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:46 schreef bijdehand het volgende:
Zulke moslims mogen we hier ook wel krijgen ipv die zeiksnorren die klagen over een kerstboom
Omdat hij in Canada woont?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Omdat het een moslim is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
Omdat negerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 09:43 schreef Oud_student het volgende:
QFTquote:"Ik zou zeggen: dit is Canada, en in Canada onderwijzen we muziek en gym op onze scholen. Als het je niet aanstaat, dan donder je maar op. Als je onder de sharia-wetgeving wilt leven, ga dan maar terug naar het kloteland waar je vandaan komt - of ga naar een ander kloteland dat de shariawetgeving heeft."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |