Idd als je maar gewoon geduldig blijft trainen en versterken komt dat idd vanzelf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf wel eens in de buurt!
Jij doet wel erg raar deze week hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Idd als je maar gewoon geduldig blijft trainen en versterken komt dat idd vanzelf.
.
.
WTF zeg ik nou? Geduldig blijven![]()
![]()
Tja het lijkt wel alsof ik ineens ben gaan luisteren naar jullie. Ik weet t anders ook niet..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij doet wel erg raar deze week hoor
waarom doe je dat ineens?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja het lijkt wel alsof ik ineens ben gaan luisteren naar jullie. Ik weet t anders ook niet..![]()
.
.
Je klinkt zelfs bijna als... als... als ons!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja het lijkt wel alsof ik ineens ben gaan luisteren naar jullie. Ik weet t anders ook niet..![]()
.
.
Geen idee. Echt al sla je me dood.quote:
NEEEEEE TOCH!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:08 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Je klinkt zelfs bijna als... als... als ons!
Heerlijk he!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef elby1988 het volgende:
gaat zoals gewend weer helemaal nergens over hier :p
Waar moet het over gaan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef elby1988 het volgende:
gaat zoals gewend weer helemaal nergens over hier :p
Hehehehe goeie en gezellige reis dan nog!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:13 schreef elby1988 het volgende:
wel gezellig als ik in de trein zit ja :p
Gewoon een Ipad oid kopen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef elby1988 het volgende:
jammer dat hij op mijn mobiel niet automatisch update in deze theme :p
Oooh, nee... ik dacht dat ie suggereerde dat het vreemd was dat het nergens over gingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het moet over nergens gaan dat zegt ie toch!![]()
.
.
Volgens mij kan je het denken beter aan een paart over laten die heeft een veul groter hoofd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Oooh, nee... ik dacht dat ie suggereerde dat het vreemd was dat het nergens over gingik dacht al...
Heeft niets met de iPad te maken, maar met de mobiele layout. Daar zit gaan autorefresh in.quote:
Vanwaar de frustraties? Het is weekend!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het denken beter aan een paart over laten die heeft een veul groter hoofd.![]()
Als ik t geld had gehad had ik t wel geweten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef elby1988 het volgende:
als ik andere instel doet hij het wel, maar vind deze mooier:p Ipad is zonde van m'n geld:p
Dit zei ik ook, maar dan in minder nette taal :pquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heeft niets met de iPad te maken, maar met de mobiele layout. Daar zit gaan autorefresh in.
Als je op je GSM de normale site neemt, dan refreshed hij wel gewoon.
En de iPad is aangevraagd, nu wachten totdat die komt...
Dat zei hij ook al.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Heeft niets met de iPad te maken, maar met de mobiele layout. Daar zit gaan autorefresh in.
Als je op je GSM de normale site neemt, dan refreshed hij wel gewoon.
En de iPad is aangevraagd, nu wachten totdat die komt...
Waar lees jij frustraties?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vanwaar de frustraties? Het is weekend!
Mensen die altijd te laat zijn..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al.
Het is dat je al een mac hebt anders zou ik t nooit doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |