Blijf er dan afquote:
ja sorryquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blijf er dan af
ik wilde hem
Ik had een veel briljantere TT
ik wilde Q dr spampost ff onderbrekenquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
MM post 'zeg!' om juist niet de lapo te hebben?
Tukkietijd hier!![]()
Ohquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde Q dr spampost ff onderbreken
pimp je poesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie net glimmertjes voor op je poes. Wat moet je dáár in hemelsnaam mee
Sorry; ik snap het niet
ik ben ook best lief heurquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Lief van je dat je die laarzen voor oh-oh hebt gehaald trouwens MM!
En dan? Dat het prikt in je broekje, prikt in de juwelen van je man of je lief zich erin verslikt. Why should youquote:
geen ideequote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan? Dat het prikt in je broekje, prikt in de juwelen van je man of je lief zich erin verslikt. Why should you![]()
![]()
ja ik was er ook nogal van onder de indrukquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan? Dat het prikt in je broekje, prikt in de juwelen van je man of je lief zich erin verslikt. Why should you![]()
![]()
Ik niet in elk gevalquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:49 schreef Nonneke het volgende:
geen idee![]()
ben daar niet hip genoeg voor vrees ik
voor de moooiquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie net glimmertjes voor op je poes. Wat moet je dáár in hemelsnaam mee
Sorry; ik snap het niet
Ja maar lieve schat: voor wie en wanneer? Het prikt in je broekje (en niemand ziet het), het zit in de weg bij de daad (dus dan moet je het er eerst afpulken) of het komt los bij de daad. En wat als er dan eentje naar binnenschiet? Tuurlijk, die krijg je er wel weer uitgefrot, maar dat gaat pijn doen heurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |