SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
Heeft Karim nu een 2persoonsbed in zijn 1tje?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef kdrietjeh het volgende:
Eindelijk, andere mensen.
WTF is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En voor in de portemonnee van oma natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Leuk voor boven de bank!.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt ik dacht dat dat een experiment was uit buizen en flessen
da's inleveren voor hem, normaal heeft ie een heel viaduct tot zijn beschikkingquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef iBenny het volgende:
Heeft Karim nu een 2persoonsbed in zijn 1tje?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's inleveren voor hem, normaal heeft ie een heel viaduct tot zijn beschikking
Niets hoor. ;Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef kdrietjeh het volgende:
Eindelijk, andere mensen.
Ja, dat weten we nu welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
da's inleveren voor hem, normaal heeft ie een heel viaduct tot zijn beschikking
Dat is wat anders dan zoals sommigen hier proberen te doen voorkomen.. Als ouder baal je als een stekker... dat neemt niet weg dat je niet achter je kinderen blijft staan maar ik zou denk ik echt niet een leuke fuif gaan organiseren!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef marky het volgende:
[..]
Zijn ouders zullen echt niet blij zijn geweest met zijn beroepskeuze en ik hoop ook niet dat mijn zoon er voor zal kiezen maar als het wel zou gebeuren ben ik verdrietig om de keuze maar het blijft wel mijn zoon en blijf daar van houden.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Niets hoor. ;Oen dat is leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Niets hoor. ;OSpam dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:32 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Hij is gewend aan een hele stoep
Ik geloof gewoon niet dat iemand die op allerlei sites staat, dat heel lang verborgen kan houden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom ben jij er van overtuigd dat die jongen niet naief is of zo?
Als hij geen probleem had met openbaarheid hoefde hij het ook niet te verwijderen waardoor we het enkel nog met google cache kunnen achterhalen, had hij geen andere naam gebruikt en was er ook geen reden voor hem om te zeggen in het programma dat hij bepaalde info over hem wel heeft afgeschermd.
Nogmaals: er waren kenissen hier en zijn gamebuddies, weten van niets.
Dat van die foto's heeft er al gewoon in gestaan toch?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef Monsterig het volgende:
het geheim van guido in de telegraaf.. zou leuk zijn
Of op zijn minst een enorme harde spot tegen drinkwaterverontreinigingquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat oh oh cherso heeft ook ouders. Echt ik dacht dat dat een experiment was uit buizen en flessen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |