Ik druk me misschien wel een beetje ongelukkig uit, maar je kent internet toch. En er zijn vast nog wel wat fora die aardig fanatiek zijnquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat heeft gamen met fok te maken?
Dan zit je op andere sites.... nou ja ik wel in ieder geval. Het is omdat ik ook RLS leuk vind, en dat ik me daarom 10 jaar geleden heb aangemeld. Maar zit niet op fok omdat ik game
Gerard is viesquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat Gerard vies haar heeft
Ik zie een scene voor me uit de lion king, maar dan met platjes!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Aantrekken? Of ze komen er uit gekropen...
quote:
Dit denk ikquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Krambo het volgende:
Is al bekend gemaakt wie dat boek met hints van Jurien gekregen heeft?
Karim is dan een goede tweede.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat Gerard vies haar heeft
Zie zijn persoonlijke topic.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef 08gnoT. het volgende:
Op welke gamesite/forum was guidson eigenlijk actief?
Helemaal niet!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Slakkenspoor het volgende:
[..]
Karim is dan een goede tweede.
De suuuuurkul of laaaaaaaif!!quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zie een scene voor me uit de lion king, maar dan met platjes!
ja maar dat ziet er nog schoon uitquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Slakkenspoor het volgende:
[..]
Soberso mannen met (half) lang haarquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Slakkenspoor het volgende:
[..]
Daar doel ik al het hele topic op.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed, never mind, het enige wat ik dus hoop is dat zijn ouders het al wisten voor dit programma begon.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Soberso mannen met (half) lang haar
Watquote:
Hakuna matataaaaa .. maar dan met paddestoelen ofzo ..quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De suuuuurkul of laaaaaaaif!!.
Maar dat is toch niet van belang ofwel? Ik ga er voor nu van uit dat die ouders wel iets hebben geweten van zijn akties.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan zoals sommigen hier proberen te doen voorkomen.. Als ouder baal je als een stekker... dat neemt niet weg dat je niet achter je kinderen blijft staan maar ik zou denk ik echt niet een leuke fuif gaan organiseren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |